-
- Kasaripopin helmet ja timantit
- Konserttisali / Pisania | Eilen 22:53
-
- Lukuhaaste: Popsugar 2024
- Lukupiiri / Eija | Eilen 22:21
-
- Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
- Teatteri / kyty | Eilen 17:06
-
- Nettiselaimet
- Konepaja / Fiktiivi | 01.12.2023 18:01
-
- Mitä löytyy yöpöydältäsi?
- Satama / Ageha | 01.12.2023 17:28
Dragon Age: Inquisition
Olen tässä nyt jonkin aikaa tapellut tuon Keepin kanssa. Hermo meinaa mennä, kun en mitenkään pääse tekemään niitä valintoja ilman, että kone hakee vanhat pelini. Pelaan nimittäin nyt pelejä uudestaan Xboxilla, ja olen aikaisemmin pelannut PC:llä. Nyt tuo Keep tuo ne PC-valinnat automaattisesti enkä saa aloitettua ihan tyhjästä sitä. Haluaisin nimittäin ne Xbox-valinnat tehdä Keepiin, kun sille alustalle tuo uusikin peli tulee. Osaako joku siis sanoa, voiko sen Keepin jotenkin tehdä ilman, että en tuo vanhoja pelejä?
Keepiin voi tehdä vaikka ihan tuulesta temmatut valinnat.
Joo siis pääsin kyllä muokkaamaan noita PC:n valintoja, mutta ongelma on siinä, että miten saan ihan tyhjän Keepin. Kun nyt se tyrkyttää koko ajan niitä PC:llä vuosia sitten tekemiäni valintoja, enkä mitenkään saa estettyä sitä, ettei se hae niitä PC:n valintoja. Kun en jaksaisi muokata kaikkea valitsemaani vaan tehdä alusta asti uuden ilman, että Keep tietää mitään valintojani tai saavutuksiani etukäteen.
Valkkaat Tapestry --> world states ja valkkaat tyhjän slotin. Sitte valkkaat jonkun muun hahmon deafaulteista kuin ne sun omat ja siinä on tyhjä kangas mitä voit muokata.
Tein ton joskus viikko sitten niin ohjeet ei välttämättä ole aivan täydelliset, suurin piirtein menee noin.
Tein ton joskus viikko sitten niin ohjeet ei välttämättä ole aivan täydelliset, suurin piirtein menee noin.
Strato kirjoitti: Valkkaat Tapestry --> world states ja valkkaat tyhjän slotin. Sitte valkkaat jonkun muun hahmon deafaulteista kuin ne sun omat ja siinä on tyhjä kangas mitä voit muokata.
Tätä minäkin tarkoitin "tuulesta temmatuilla valinnoillani" , mutta en tainnut ilmaista itseäni tarpeeksi selkeästi

wohoo, about 30% pelistä ladattu! - Isäntä manaa, kun mulla on ladannut nopeammin... 
Jätän yöksi latautumaan. Isäntä uhkasi käydä katkasemaas multa yhteyden, kun nukahdan. Halvat on meidän huvit, kun ei kuiteskaan pääse vielä pelaamaan

Jätän yöksi latautumaan. Isäntä uhkasi käydä katkasemaas multa yhteyden, kun nukahdan. Halvat on meidän huvit, kun ei kuiteskaan pääse vielä pelaamaan

Strato kirjoitti:
Strato kirjoitti: Kiitos tästä vinkistä, tuossahan sitä aikaa saa kulumaan torstaille asti.
Sainkin jo tehtyä, ei se niin aikaavievä ollutkaan. Aseet oli vähän rumat, mutta ihan hyvät statsit vaikutti olevan kuitenkin
En ikinä tykännyt Blood Dragon Armoristakaan, mutta olihan sillä ihan hyvä aloittaa.
Dome.fi-sivuston mukaan DAI on kielletty Intiassa, Pakistanissa ja Bangladeshissa homoseksuaalisen sisällön vuoksi.
Mitäs on ihmiset tykänny pelistä?
Ite sain käsiini tänään ja tähän mennessä on vaikuttanut ihan mukavalta, selvästi parannus DA2:teen ja mahdollisesti jopa Originsiin, kunhan tuosta vähän etenen. Vaikeustaso on mielenkiintoinen, tuntuu että jos kamat eivät ole täsmälleen levun tasoiset, niin on hemmetin paljon vaikeampaa pärjätä. Onnistuin myös löytämään heti aloitusmapissa (hinterlandsissa siis) lohikäärmeen joka oneshottasi koko partyn
selkeästi sinne ei kuulunut vielä mennä.
Hieman harmittaa tosin, etten saanut importattua keeppiä enkä mitään lisäkamoja, sillä ilmeisesti gamertagini oli yhdistetty origin tiliin, jonka olemassaoloa en muistanut. Luonnollisesti siis salasana on hukassa ja sattumalta tilissä käyttämäni sähköpostiosoite on poistunut käytöstä... Toivottavasti saan asiat kuntoon teknisen tuen kautta, sillä muuten tulee harmittamaan ihan huolella
Ite sain käsiini tänään ja tähän mennessä on vaikuttanut ihan mukavalta, selvästi parannus DA2:teen ja mahdollisesti jopa Originsiin, kunhan tuosta vähän etenen. Vaikeustaso on mielenkiintoinen, tuntuu että jos kamat eivät ole täsmälleen levun tasoiset, niin on hemmetin paljon vaikeampaa pärjätä. Onnistuin myös löytämään heti aloitusmapissa (hinterlandsissa siis) lohikäärmeen joka oneshottasi koko partyn

Hieman harmittaa tosin, etten saanut importattua keeppiä enkä mitään lisäkamoja, sillä ilmeisesti gamertagini oli yhdistetty origin tiliin, jonka olemassaoloa en muistanut. Luonnollisesti siis salasana on hukassa ja sattumalta tilissä käyttämäni sähköpostiosoite on poistunut käytöstä... Toivottavasti saan asiat kuntoon teknisen tuen kautta, sillä muuten tulee harmittamaan ihan huolella

Mulla on 360-versio. Kyllä se ihan kohtuullisesti pyörii siinä. Tosin joissakin cutsceneissa kaikki tekstuurit eivät välttämättä lataudu kunnolla (mulla on sen verran huono läppäri, että varmaan samat ongelmat olisi siinäkin). Varsinaisessa gameplayssa ei tekstuureissa huomaa juurikaan puutteita. Siinä muutamassa paikassa on jotain ruoho tupsuja ilmestynyt tyhjästä, muttei sen suurempia ongelmia.
Lataustauot on myös kohtuullisen pitkiä (ihan ymmärrettävää kun alueet on niin isoja), mutta kun alue on ladattu, niin siellä voi mennä vapaasti minne tahansa ilman että tarvitsee latailla uudestaan.
Ja jos hommaat konsolille, niin kantsii tarkistaa, että konsoli on yhdistetty siihen origin tiliin jossa on se keep, ettei tule samoja ongelmia kuin mulla...
PC:n taisteluista en osaa sanoa, mutta ainakin Totalbiscuit oli sitä mieltä, että tactical camin kontrollit on suunniteltu konsoleille, joten ne ovat hieman huonommat pc:llä.
Lataustauot on myös kohtuullisen pitkiä (ihan ymmärrettävää kun alueet on niin isoja), mutta kun alue on ladattu, niin siellä voi mennä vapaasti minne tahansa ilman että tarvitsee latailla uudestaan.
Ja jos hommaat konsolille, niin kantsii tarkistaa, että konsoli on yhdistetty siihen origin tiliin jossa on se keep, ettei tule samoja ongelmia kuin mulla...
PC:n taisteluista en osaa sanoa, mutta ainakin Totalbiscuit oli sitä mieltä, että tactical camin kontrollit on suunniteltu konsoleille, joten ne ovat hieman huonommat pc:llä.
Tykännyt: iju
Pääsin juuri DA 2:sen loppuun - tasan kuukausi ennen kuin saan seuraavan pelin käsiini. Onhan tämä siinä mielessä vähän ironista, että nyt pääsin ekaa kertaa elämässäni DA2:sen läpi, vaikka kolmesti olen aikaisemmin yrittänyt. Tällä pelikierroksella en taas sitten päässyt Originsia läpi, hermo meni lopputaistelussa kun healing potioneja oli ihan liian vähän. Eikä se tarinakaan edennyt kuten halusin, jostain syystä kaikki hahmot vihasivat minua, vaikka yritin olla niiden kaveri (ja tehdä vähän romanssintynkää). Nyt olen kuitenkin päässyt kaikki pelit läpi, myös sen Awakeningin. Keep on ihan hyvällä mallilla tulossa. Toisin sanoen, voin alkaa odottamaan joulua ihan kunnolla.
Mihin minä nyt kaiken vapaa-aikani käytän kun ei ole näitä pelejä pelattavana?
Kuukausi on kyllä aika pitkä aika odottaa, mutta onneksi ei ole rahaa ostaa sitä peliä
Mihin minä nyt kaiken vapaa-aikani käytän kun ei ole näitä pelejä pelattavana?
Kuukausi on kyllä aika pitkä aika odottaa, mutta onneksi ei ole rahaa ostaa sitä peliä

ijü kirjoitti: Olen viime päivinä kovasti miettinyt pitäisikö hankkia tämä 360'lle vai odottaa että ostan uuden tietokoneen (joskus ensi kesänä ehkä).
Onko kenelläkään 360-versiota? Miten pelittää yhdeksän vuotta vanhalla konsolilla?
Niin ja tosiaan olen nyt pelannut pelit sekä PC:llä että Xboxilla läpi, tämänkertainen kierros meni Xboxilla, koska sille se uusikin tulee. Erittäin hyvin mielestäni kaikki pelit toimi, ei tökkimistä tai tilttailua (no okei, kerran taisi Origins jäädä jumiin jonkun supertaistelun aikana), pelkkää pelaamisen riemua. Ei tarvitse siis huolehtia, ettei 360 jaksaisi tätä pyörittää.
Valvojat: Rasimus, Mustelmann