• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 16 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 91 päivää sitten

Dragon Age: Inquisition

16.11.2014 18:39 #21 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Dragon Age: Inquisition
Olen tässä nyt jonkin aikaa tapellut tuon Keepin kanssa. Hermo meinaa mennä, kun en mitenkään pääse tekemään niitä valintoja ilman, että kone hakee vanhat pelini. Pelaan nimittäin nyt pelejä uudestaan Xboxilla, ja olen aikaisemmin pelannut PC:llä. Nyt tuo Keep tuo ne PC-valinnat automaattisesti enkä saa aloitettua ihan tyhjästä sitä. Haluaisin nimittäin ne Xbox-valinnat tehdä Keepiin, kun sille alustalle tuo uusikin peli tulee. Osaako joku siis sanoa, voiko sen Keepin jotenkin tehdä ilman, että en tuo vanhoja pelejä?

16.11.2014 19:07 #22 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Dragon Age: Inquisition
Keepiin voi tehdä vaikka ihan tuulesta temmatut valinnat.

16.11.2014 19:15 #23 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Dragon Age: Inquisition
Joo siis pääsin kyllä muokkaamaan noita PC:n valintoja, mutta ongelma on siinä, että miten saan ihan tyhjän Keepin. Kun nyt se tyrkyttää koko ajan niitä PC:llä vuosia sitten tekemiäni valintoja, enkä mitenkään saa estettyä sitä, ettei se hae niitä PC:n valintoja. Kun en jaksaisi muokata kaikkea valitsemaani vaan tehdä alusta asti uuden ilman, että Keep tietää mitään valintojani tai saavutuksiani etukäteen.

16.11.2014 19:25 #24 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Dragon Age: Inquisition

Tein ton joskus viikko sitten niin ohjeet ei välttämättä ole aivan täydelliset, suurin piirtein menee noin.

16.11.2014 19:28 #25 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Dragon Age: Inquisition
Kiitos paljon, täytyykin yrittää sitä sitten :smile:

16.11.2014 20:04 #26 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Dragon Age: Inquisition

Strato kirjoitti: Valkkaat Tapestry --> world states ja valkkaat tyhjän slotin. Sitte valkkaat jonkun muun hahmon deafaulteista kuin ne sun omat ja siinä on tyhjä kangas mitä voit muokata.

Tätä minäkin tarkoitin "tuulesta temmatuilla valinnoillani" , mutta en tainnut ilmaista itseäni tarpeeksi selkeästi :wink:

• Niksu hahmo
  • Niksu
17.11.2014 22:05 #27 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Dragon Age: Inquisition
Dragon Agen sivuilta voi käydä hommaamassa itselleen muutaman ylimääräisen aseen peliin suorittamalla Red Lyrium Reapers-questin. Ohessa mielenkiintoista tietoa maailmasta ja sen hahmoista.

17.11.2014 22:17 #28 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Dragon Age: Inquisition
Kiitos tästä vinkistä, tuossahan sitä aikaa saa kulumaan torstaille asti.

17.11.2014 22:19 #29 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Dragon Age: Inquisition
wohoo, about 30% pelistä ladattu! - Isäntä manaa, kun mulla on ladannut nopeammin... :tongue:

Jätän yöksi latautumaan. Isäntä uhkasi käydä katkasemaas multa yhteyden, kun nukahdan. Halvat on meidän huvit, kun ei kuiteskaan pääse vielä pelaamaan :wink:

17.11.2014 22:47 #30 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Dragon Age: Inquisition

Strato kirjoitti: Kiitos tästä vinkistä, tuossahan sitä aikaa saa kulumaan torstaille asti.

Sainkin jo tehtyä, ei se niin aikaavievä ollutkaan. Aseet oli vähän rumat, mutta ihan hyvät statsit vaikutti olevan kuitenkin :smile:

• Niksu hahmo
  • Niksu
17.11.2014 22:59 #31 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Dragon Age: Inquisition

Strato kirjoitti:

En ikinä tykännyt Blood Dragon Armoristakaan, mutta olihan sillä ihan hyvä aloittaa.

Dome.fi-sivuston mukaan DAI on kielletty Intiassa, Pakistanissa ja Bangladeshissa homoseksuaalisen sisällön vuoksi.

22.11.2014 01:50 #32 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Dragon Age: Inquisition
Mitäs on ihmiset tykänny pelistä?

Ite sain käsiini tänään ja tähän mennessä on vaikuttanut ihan mukavalta, selvästi parannus DA2:teen ja mahdollisesti jopa Originsiin, kunhan tuosta vähän etenen. Vaikeustaso on mielenkiintoinen, tuntuu että jos kamat eivät ole täsmälleen levun tasoiset, niin on hemmetin paljon vaikeampaa pärjätä. Onnistuin myös löytämään heti aloitusmapissa (hinterlandsissa siis) lohikäärmeen joka oneshottasi koko partyn :cheesy: selkeästi sinne ei kuulunut vielä mennä.

Hieman harmittaa tosin, etten saanut importattua keeppiä enkä mitään lisäkamoja, sillä ilmeisesti gamertagini oli yhdistetty origin tiliin, jonka olemassaoloa en muistanut. Luonnollisesti siis salasana on hukassa ja sattumalta tilissä käyttämäni sähköpostiosoite on poistunut käytöstä... Toivottavasti saan asiat kuntoon teknisen tuen kautta, sillä muuten tulee harmittamaan ihan huolella :huh:

• iju hahmo
  • iju
    Teknikko
22.11.2014 12:11 #33 : iju
Vastaus käyttäjältä iju aiheessa Dragon Age: Inquisition

Onko kenelläkään 360-versiota? Miten pelittää yhdeksän vuotta vanhalla konsolilla?

[NiTessine] Joo, no, tosta viestistä ei tiedä pitäiskö sitä kommentoida vai vertaisarvioida.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
22.11.2014 12:24 #34 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Dragon Age: Inquisition
Pelaatteko DA:ta konsolilla vai PC:llä? Oon lukenut, että Inquisition olisi rakennettu enemmän konsolille ja tietokoneelle taistelut olisivat rasittavia.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

22.11.2014 13:49 #35 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Dragon Age: Inquisition
Mulla on 360-versio. Kyllä se ihan kohtuullisesti pyörii siinä. Tosin joissakin cutsceneissa kaikki tekstuurit eivät välttämättä lataudu kunnolla (mulla on sen verran huono läppäri, että varmaan samat ongelmat olisi siinäkin). Varsinaisessa gameplayssa ei tekstuureissa huomaa juurikaan puutteita. Siinä muutamassa paikassa on jotain ruoho tupsuja ilmestynyt tyhjästä, muttei sen suurempia ongelmia.

Lataustauot on myös kohtuullisen pitkiä (ihan ymmärrettävää kun alueet on niin isoja), mutta kun alue on ladattu, niin siellä voi mennä vapaasti minne tahansa ilman että tarvitsee latailla uudestaan.

Ja jos hommaat konsolille, niin kantsii tarkistaa, että konsoli on yhdistetty siihen origin tiliin jossa on se keep, ettei tule samoja ongelmia kuin mulla...

PC:n taisteluista en osaa sanoa, mutta ainakin Totalbiscuit oli sitä mieltä, että tactical camin kontrollit on suunniteltu konsoleille, joten ne ovat hieman huonommat pc:llä.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: iju

24.11.2014 18:48 #36 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Dragon Age: Inquisition
Kaveri teki vähän taustatutkimusta ja ilmeisesti muilla ei ole ollut tekstuurien kanssa ongelmia 360:lläkään, ongelma on siis omassa setupissani. Ainakaan sen takia ei siis kannata olla ostamatta boxille versiota :smile:

24.11.2014 21:16 #37 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Dragon Age: Inquisition
Pääsin juuri DA 2:sen loppuun - tasan kuukausi ennen kuin saan seuraavan pelin käsiini. Onhan tämä siinä mielessä vähän ironista, että nyt pääsin ekaa kertaa elämässäni DA2:sen läpi, vaikka kolmesti olen aikaisemmin yrittänyt. Tällä pelikierroksella en taas sitten päässyt Originsia läpi, hermo meni lopputaistelussa kun healing potioneja oli ihan liian vähän. Eikä se tarinakaan edennyt kuten halusin, jostain syystä kaikki hahmot vihasivat minua, vaikka yritin olla niiden kaveri (ja tehdä vähän romanssintynkää). Nyt olen kuitenkin päässyt kaikki pelit läpi, myös sen Awakeningin. Keep on ihan hyvällä mallilla tulossa. Toisin sanoen, voin alkaa odottamaan joulua ihan kunnolla.

Mihin minä nyt kaiken vapaa-aikani käytän kun ei ole näitä pelejä pelattavana?
Kuukausi on kyllä aika pitkä aika odottaa, mutta onneksi ei ole rahaa ostaa sitä peliä :cheesy:

24.11.2014 21:18 #38 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Dragon Age: Inquisition

ijü kirjoitti: Olen viime päivinä kovasti miettinyt pitäisikö hankkia tämä 360'lle vai odottaa että ostan uuden tietokoneen (joskus ensi kesänä ehkä).

Niin ja tosiaan olen nyt pelannut pelit sekä PC:llä että Xboxilla läpi, tämänkertainen kierros meni Xboxilla, koska sille se uusikin tulee. Erittäin hyvin mielestäni kaikki pelit toimi, ei tökkimistä tai tilttailua (no okei, kerran taisi Origins jäädä jumiin jonkun supertaistelun aikana), pelkkää pelaamisen riemua. Ei tarvitse siis huolehtia, ettei 360 jaksaisi tätä pyörittää.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
02.12.2014 15:22 #39 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Dragon Age: Inquisition
Käskeekö jollakin tää peli asentaa Orginsin et tää peli suostuu toimii???

Race like first!
Train like second!

02.12.2014 15:35 - 02.12.2014 15:35 #40 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Dragon Age: Inquisition

Nylkky kirjoitti: Käskeekö jollakin tää peli asentaa Orginsin et tää peli suostuu toimii???

Se varmaan tarkottaa EA:n Origin tiliä/palvelua jota tarviit ainakin jos haluat tehdä Dragon Age Keepin.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Viimeksi muokattu: 02.12.2014 15:35 Strato.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Nylkky

LordStenhammar