Mitä olet viimeksi pelannut

Salmikki
Kaartilainen
Salmikki vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
19.03.2016 12:58 #221

Minä olen kanssa pelannut Hearthstonea alusta saakka ja edelleen joka päivä. Aikaa on kaikkeen niukalti mutta harvoin menee päivääkään, ettein kahta tai kolmea peliä pelaisi esim. aamulla ripsarinlaiton ja kahvinjuonnin ohessa. :D lisäksi pelaan lähinnä älyttömiä concept-deckejä, koska hauskuus on se juttu.

WoWi on jäänyt juurikin mielipuolisten opiskelu- ja työhuitelemisten takia, mutta silloin tällöin tulee pelattua Wiitä, lähinnä Mario Kartia ja sen sellaisia perjantai-iltana. Suunnitteilla on ostaa PS3 ja kasa pelejä juurikin sen takia, että pelaamisesta on viime aikoina tullut lähinnä silloin tällöin iltaisin konsoleilla tissutellen sekoilua. ^_^

Pouring spirits while I follow the Northern star

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

19.03.2016 20:26 #222

Hearthstone pelaaja täälläkin. Aloitin pelaamisen joskus aika alkuvaiheessa, muistan vieläkin ajan ennen Naxxramasin tuloa. Huvittavaa miten silloin alussa jännitti pelata muita ihmisiä vastaan ja nykyään tulee pelattua melkein pelkästään rankedia. Aikaa ei minullakaan juuri ole, mutta yritän parhaani mukaan ehtiä pelaamaan dailyt pois alta aina kuin mahdollista :smile:

Wowista mulla on vain starter edition, nyt on tullut sitä pelattua että saisin sen uuden skinin paladinille, muuten ei ole varaa ylläpitää kuukausimaksuja siihen.

Tänään pääsin pitkästä aikaa pelaamaan Dragon Age: Inquisitionia. Vaikka ostinkin sen julkkarissa niin edelleenkään en ole ehtinyt pelata sitä läpi, pelikellossa on säälittävät 54h tällä hetkellä ja edellinen pelikertani oli joskus 2015 puolella. Oli kyllä mukava pitkästä aikaa päästä palaamaan pelin pariin, vaikka se kestikin vain pari tuntia. Jos sitä joskus taas ehtisi enemmänkin pelailemaan :grin:

Salmikki
Kaartilainen
Salmikki vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
19.03.2016 21:17 #223

Wowissa maksaa nykyään 1kk peliaikaa n. 60-80k, eli jos tekee mieli pelata ja aikaa/grindaamishalua on tarpeeksi niin tuo on expacceja lukuunottamatta käytännössä ilmainen (eli maksat ajallasi). Lisäksi nuo vanhat lisäosatkin on hullun halpoja nykyään.

Tiesit varmaan jo ennestään, mutta sainpahan sanottua.. :D

Pouring spirits while I follow the Northern star

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

19.03.2016 22:38 #224

Eikö se niin mennyt, että perusosan ostamalla saa periaatteessa kaikki Mists of Pandariaan asti, ja vain uusin lisäosa pitää ostaa erikseen? Ainakin Blizzardin omasta kaupasta , kun ostaa ihan WoWin, niin siitä saa kaikki muut, paitsi uusimman, eikä paljoa maksa. Kuukausimaksuhan on edelleen olemassa, mutta siitä voi tosiaan maksaa joko ihan rahalla tai sitten grindaamalla kultaa, ja ostamalla auction housesta peliaika-tokeneita. :smile:

Heartstoneen tuli ostettua vähän lisää kortteja, joista suurin osa meni silppuriin saman tien. Naxx tuli ostettua, kun se näyttää poistuvan myynnistä jossain vaiheessa ja siinä olisi vielä KT nirhattavana. Areenassa olen muutaman kerran ollut, kun on kultaa riittänyt, ja nykyinen viritelmä on ollut ihan hyvä. Yhtään hahmoa minulla ei tosin ole tason 20 yli vielä, kun olen pelannut kaikilla enemmän tai vähemmän tasapuolisesti. Sainpahan ainakin päivän tehtävät tehtyä, että areenaan pääsi taas.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

19.03.2016 23:17 #225

Haa, enpäs tiennytkään että wowia voi nykyään pelata noinkin, ostamalla peliaikaa kullalla :smile:
Tällä hetkellä ei ole aikaa grindailla, mutta pitää pitää mielessä ja katsella sitä kun tulee enemmän aikaa taas. Kiitoksia vinkistä.

pihlajapuu
pihlajapuu vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
28.03.2016 12:21 #226

Rasimus kirjoitti: SimCity-peleistä tuli hankittua tuo Cities: Skylines mutta petyin siinä siihen, että SimCity-konsepti ei ole melkein kolmessakymmenessä vuodessa muuttunut mihinkään.

...ja sehän ei edes ole SimCity, vaan suomalaisen Colossal Orderin peli, joka lähinnä pyrkii kilpailemaan SimCityn ja muiden citybuildereiden kanssa. :D

28.03.2016 14:34 #227

Tarkoitin peligenreä, en pelisarjaa... :lol:

Life is Strange on muuten mainio. On aina positiivista, että tarina on täynnä teinikoulutarinoiden stereotyyppihahmoja, joita lopulta käännellään ympäri ja joista osoitetaan että näissä muitakin ulottuvuuksia kuin vain se yksi silmiinpistävin. Lisäksi pelin logiikka oikeasti etenee aikuisten todellisen maailman säännöillä, eli rehtori / poliisi / koulun vartija oikeasti voivat olla ystäviä, joille kannattaa kertoa epäilyttävästä toiminnasta. Ei sikäli, että se tarinaa muuttaa merkittävästi, saako koulun raggarin edesvastuuseen vai ei...

pihlajapuu
pihlajapuu vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
29.03.2016 10:58 #228

Haha, tää selittää. :D Mie hämmennyinkin jo, että ei se nyt ehkä ihan niin samanlainen kuitenkaan SimCityjen kanssa ole.. :P

03.04.2016 17:59 #229

Nyt on Life is Strange sitten kahlattu läpi.

Todella hieno murmelinpäiväpeli, joka jätti vähän sellaisen vaikutelman, että uudelleenpelaaminen ihan toisia valintoja tehden saattaa todella muuttaa tarinankulkua Telltalen pelejä (you know... Walking Dead, Wolf Among Us, Tales from the Borderlands...) enemmän. Luultavasti vain hyvin luotu illuusio...

Tunteisiin vedottiin useammassakin kohtaa tavallista enemmän. Tunteikkuus ja katupöly eivät ole hyvä yhdistelmä raavaalle machomiehelle.

Parhaimmillaan pelin kyynelkanavien rutistelu taisi olla noin kolmannessa (tai neljännessä?) episodissa, jossa historian muuttamisen perhosvaikutus "asiat voivat aina olla huonommin" -hengessä tuli ensimmäisen kerran konkreettisesti esiin. Hieman voisi tosin arvostella, että

Viimeisessä episodissa kiusasi suunnattomasti homman meneminen entistäkin surrealistisemmaksi Arkham Asylumin Variksenpelätin unikohtauksista pöllityllä hiiviskelyllä ja sisäavaruustrippailulla, mutta se on lähinnä kauneusvirhe.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 03.04.2016 18:00 : Rasimus.

15.04.2016 22:32 #230

Assassin's Creed III

Ensimmäinen pelaamani AC-peli oli kakkonen, joka kohosikin varsin korkealle kaikkien aikojen suosikkipelieni listassa. Vapaasti tutkittava ja sopivan laaja maailma, mielenkiintoinen päähenkilö, hyvä tarina sekä monipuoliset salamurhatehtävät tekivät minuun vaikutuksen, johon vain harvat pelit ovat pystyneet. Siitä huolimatta en ole ehtinyt tai jaksanut pelata muita sarjan pelejä, vaikka tarkoitus on aina ollutkin. Vuosien jälkeen sain viimein kiskottua itseni takaisin salamurhaamisen pariin, joskin päätin jättää kaksi viimeistä Ezio-peliä väliin ja siirtyä suoraan kolmoseen, joka on järjestysnumerostaan huolimatta jo sarjan viides osa. Peleistä ei ole todellakaan ollut myöhemminkään pulaa, kuten hyvin tiedetään.

Kolmosessa seikkaillaan muinaisen Italian sijaan 1700-luvun Pojhois-Amerikassa, jossa vallankumoussota Britti-imperiumia vastaan on parhaillaan käynnissä. Pelaaja saa ohjattavakseen tuiman nuorukaisen nimeltä Connor Kenway, jonka suonissa virtaa sekä brittien että intiaanien verta. Hänen kotinsa on intiaanien keskuudessa, mutta hyökkäys kotikylään sekä sukulaisongelmat brittipuolella saavat hänet liittymään salamurhaajien järjestöön. Salamurhaajien ja temppeliritareiden kahnaukset kietoutuvat tiiviisti vapaussodan melskeisiin, minkä vuoksi Connorin henkilökohtaiset tavoitteet muuttuvat tärkeäksi osaksi itsenäistyvän Amerikan historiaa. Vastaan tulevien hahmojen määrä on käsittämätön ja varsinkin alussa tuntuu siltä, että joka kulman takaa ilmestyy tyyppi, jolla on jotain sanottavaa. Benjamin Franklin ja George Washington ovat vain yksittäisiä naamoja lukemattomien muiden joukossa.

Tarina on mahtipontinen ja kunnianhimoinen, mutta sekavuudessaan se aiheuttaa aika paljon hämmennystä. Kun historiallisten puitteiden lisäksi kuvioon lisätään vanha kunnon Desmond-hässäkkä, alkaa kokonaiskuvan hahmottaminen olla vaikeaa. Nykypäivään sijoittuvat Desmond-kohtaukset ovat tälläkin kertaa pelin heikointa antia, koska ne pilaavat tunnelman tehokkaasti ja tuntuvat kovin irrallisilta muuhun menoon nähden. Aivan viimeinen, juonen päättävä kohtaus on kuitenkin näkemisen arvoinen kaikessa kosmisessa överiydessään, siinä nimittäin vedetään sisäavaruudellinen psykedelia ronskisti maksimilukemiin.

Historialliseen aikaan sijoittuva osuus viihdyttää ja innostaa kuitenkin edelleen, vaikka pohjoisamerikkalaiset puutalokaupungit jäävätkin Italian katedraalien varjoon. Tunnelmaa annostellaan silti runsaalla kauhalla ja fiilistelypelinä AC kolmonen onkin erinomainen. Alussa kulutin paljon aikaa pelkkään maisemien ihailuun ja paikkojen tutkimiseen, sillä satamien purjelaivarivistöt ja maaseudun kyläpahaset ovat kiehtovia turistikohteita. Kiipeily toimii edelleen sujuvasti, Connor tarttuu kiinni melkein mistä vain ja loikat katolta toiselle leiskautetaan akrobaattisen pehmeästi. Ainakin jos ei ole kiire, nopeutta vaativissa tilanteissa Connor hämmentyy helposti, jolloin räystäästä ei meinaa saada otetta ja hypytkin menevät miten sattuvat.

Tekstini uhkaa venyä jälleen vaarallisiin mittoihin, joten vedetäänpä homma nippuun. Kokonaisuutena Assassin's Creed III on toimiva, viihdyttävä ja tunnelmallinen peli, vaikka häviääkin Ezion aikakaudelle. Salamurhaamisen näkökulmasta se voisi olla parempikin, sillä murhakeikoissa on aika harvoin kyse salassa pysymisestä, minkä sijaan tehtävät eskaloituvat usein verilöylyksi ihan käsikirjoituksenkin mukaan. Purjehdustehtävät olivat erittäin hienoja ja täynnä fiilistä, niinkin paljon, että seuraavassa pelissä siitä tehtiin ihan oma juttunsa. Joidenkin mukaan kolmonen on pelisarjan huonoin osa, mitä se saattaa ollakin hieman puisevan päähenkilönsä ja käsiin leviävän tarinansa osalta. Avoimen maailman toimintaseikkailuna AC3 on kuitenkin kokemisen arvoinen.

Connor ja brittisotilaat eivät tule toimeen keskenään.

10.05.2016 13:20 #231

Olen tässä viime päivinä pelannut Overwatch betaa. Se on Activision Blizzardin uusin FPS, joka muutaman kokeilun jälkeen tuntunut erittäin hyvältä. Kontrollit PC:llä toimivat hyvin ja ehdin sopivasti testailla eri hahmoja betan aikana. Suosikeiksini nousivat niin ikään Pharah ja Soldier: 76 (offense), Bastion (defense), Roadhog (tank) ja Mercy (support). Näistä Roadhogilla on tullut pelattua eniten ja se on ollut hauska. Lisätään soppaan vielä pelaaminen kavereiden kanssa, niin sitä mukavempaa on ollut pelata. Pelihän on 6v6, mikä saattaa vaikuttaa oudolta, mutta tässä se toimii. Mukana on sen verran monta erilaista karttaa ja objektiiveja, joita suorittaa, niin tilanteet pysyvät hyvin erilaisina joka kerta. Betan jälkeen hommasinkin sitten Overwatch: Origins version fyysisenä, joka kolahtaa postiluukusta sitten, kun on julkaisun aika.

Tämän lisäksi olen jatkanut Diablo III ja perehtynyt uusimpaan seasoniin. Tällä hetkellä on kuudes menossa ja itselläni jäi viides pahasti kesken ennen kuin se loppui, joten siitä jäi muutamat ansiot saamatta. Viidennen seasonin portrait frame olisi ollut hieno, mutta sinne se sitten jäi. On tämä kuudennen seasonin frame myös hieno, mutta sinne on vielä matkaa. Olen pelannut sekä munkkia että hardcore demon hunteria. Molemmat tuntuvat etenevän hyvin, mutta saa nähdä, miten pitkälle pääsen demon hunterin kanssa ennen kuin se potkaisee tyhjää. :smile:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pihlajapuu

30.05.2016 13:32 #232

Overwatchia on tullut pelattua ihan riittävästi julkaisun jälkeen. Suosikit ovat tosiaan vaihtuneet ja välillä tulee kokeiltua muitakin. Mercyllä tulee pelailtua enemmän. Tässä hieman videota yhdestä taistelusta. :)

Glaurung
Glaurung vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
31.05.2016 17:37 #233

01.06.2016 11:39 #234

Glaurung kirjoitti: On tullut pelattua Assassin’s Creed: Brotherhood, Assassin’s Creed: Revelations ja Assassin’s Creed IV: Black Flag muutamia kertoja läpi. Pelejä en omistakaan oikein enempää (ainakaan ehjinä olevia). Nyt pohdiskelen hankkiako joku vanhemmista AC-peleistä vai tutustua johonkin muuhun peliin. :)

Kun AC pelit tuntuvat kiinnostavan, niin suosittelen ehdottomasti Assassins Creed 2:teen tutustumista mikäli se on mahdollista. Todella hyvä peli ja yksi kaikkien aikojen suosikeistani.

Nebu
Upseeri
Nebu vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
01.06.2016 14:20 #235

Tekniikka menee niin vauhdilla eteenpäin, että tuntuu välillä turvalliseslta palata sinne vanhojen klassikoiden pariin. Viimeeksi pelasin Monkey Island 2: LeChuck's Revenge Special Editionia. Mikä mahtavinta, pelissä voi vaihtaa näkymän siihen vanhaan klassiseen vm. -92 malliin, ja sitten nostalgisoimaan :smile: .
Uudemmista peleistä katselin läpipeluun, en siis itse pelannut (tähän peliin kun ei itsellä ole laitteita), Uncharted 4:n. Peli vaikuttaa kyllä kaikkien kehujen väärtiltä ja on mitä mahtavin lopetus tuolle legendaariselle sarjalle.

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
01.06.2016 19:06 #236

Ostin paljon kehutun Dark Souls sarjan tokan osan ja aloitin sen innolla, mutta ohjaustuntuma oli aivan kauhea. Ehkä palaan siihen joku päivä, mutta nyt palasin yhden illan kokeilun jälkeen takaisin Skyrimin pariin. Ekan Witcherin myös ostin ja uskon ettei se petä odotuksia niin pahasti.

Skyrimiä onkin väännetty jo yli 1100 tuntia ja useampi peli on meneillään. Eri pelityyleillä, eri modeilla jne. Pari viimeisintä aloittamaani peliä sijoittuvat trooppiseen Skyrimiin ja pelin npc:t eivät leveloidu pelaajan mukaan (Tasapäistämisen idea oli yksi Skyrimin ja Oblivionin pahimmista mokista) eli aloittelevalle hahmolle riittää haastetta vähän enemmän kun ne Draugr ja vampyyriluolastot ovat oikeasti tappavia. Lisäksi maastossa liikkuu kunnolla roistoja jotka tappavat hahmon yhdellä iskulla. Kumppaneille löytyy kerrankin oikeaa käyttöä, kun ne aiemmin ovat toimineet lähinnä pelaajan kuormajuhtana.

Haastetta on tullut lisää myös toiseen peliin jonka aloitin uudestaan kuukausien tauon jälkeen. Elite Dangeroussiin nimittäin tuli uusi päivitys, joka on mielestäni paras tähän mennessä. NPC aluksien tekoälyä oli nostettu kunnolla ja niiden taidot oli skaalattu rankingin mukaan. Harmlessit jatkavat entisellä linjallaan, mutta yläpään elitet antavat jo kunnolla haastetta. Omaa alustaan saa modifioitua. Siihen joutuu ensiksi keräämään osia esimerkiksi tuhoutuneiden alusten jäänteistä. Jos haluat alustasi vaikkapa kevyemmäksi niin se onnistuu mutta helposti kestävyys kärsii. Pelin äänimailma on uudistunut. Asemoiden lennonjohdot juttelevat enemmän ja monilla eri äänillä. Grafiikka on myös parantunut ja se pyörii kevyemmin.

Tehtävät on myös uudistettu paljon paremmiksi. Niillä on persoonallinen antaja kuvan kera. Esimerkiksi, kun ennen sai tutkia signaaleja summamutikassa oikean osan löytymiseksi (ja istua paikallaan odottamassa että RNG iskee haetun osan eteesi) niin nyt pelaajan saavuttua oikeaan aurinkokuntaan ja tehtyä siellä skannauksen, hän saa tiedon minkä planeetan luona osa on.

Signaaleista näkee jo ulospäin mitä ne sisältävät. Niille on annettu uhkaluokitus 0-4(+?). Nollassa on vain elotonta materiaalia, ykkönen on kohtalaisen turvallinen paikka mennä, kakkosessa pärjää useimmiten, kolmosella vierailin pari kertaa Vulturellani, sain 1-2 alusta tuhottua mutta sitten piti juosta pakoon runko ammuttuna hajalle, neloseen ei ole yksin mitään asiaa, ainakaan ilman isompaa alusta.

Planeettojen pinnallakin lentelee NPC-aluksia. Olikin melkoinen ylläri kun olin hakemassa säiliötä avaruusaluksen jäänteistä planeetan pinnalta ja poliisialus alkaa tulittaa alustani juuri kun olen päässyt alukseni ulkopuolelle. Syöksyin takaisin sisälle ja huomasin että paikalle oli ilmestynyt myös kolme sentryä. Yhdessä ne tulittivat sen verran lujaa etten viitsinyt alkaa edes yrittämään vastaan tappelemista. Syöksyin pakoon yläilmoihin mutta alus oli jo kärsinyt pahoja vaurioita. Kaksi kertaa aluksen moottori sammui ja se alkoi tippumaan pintaa kohti mutta sain sen bootattua ja pääsin kuin pääsinkin hengissä pakoon. Elämä Elite-galaksissa on muuttunut paljon jännemmäksi. Vastaavia tiukkoja tilanteita on tullut vastaan jo useita. Ja jotkut ovat jo lopettaneetkin pelaamisen kun vaikeustaso on noussut heidän mielestään liiaksi.. Frontier onkin jo luvannut tarkistaa sitä, estämällä melkein kokonaan NPC-aluksilta uusien tuunattujen aseiden käytön ja tekemällä Elite pilotit harvinaisemmiksi. Joka tapauksessa tämä oli iso askel oikeaan suuntaan. Eliten maailma muuttui paljon elävämmäksi.

02.06.2016 12:55 #237

Moonlord kirjoitti: Ostin paljon kehutun Dark Souls sarjan tokan osan ja aloitin sen innolla, mutta ohjaustuntuma oli aivan kauhea.

En tiedä, millä tavalla ohjaustuntuma tökki sinun kohdallasi, mutta kannattaa muistaa, että Dark Souls ei ole mikään nopea huitomispeli. Taistelut vaativat vihollisen liikkeiden aktiivista tarkkailua ja omien iskujen onnistunutta ajoitusta, minkä vuoksi mättämisen tempo pysyy varsin hitaana. Toisaalta ohjaustuntuma voi vaihdella alustan mukaan, koska Dark Souls-pelit on kehitetty konsolit edellä (mikä ei yllätä, koska From Software on japanilainen firma). Ja jos pelaat pc:llä, niin ehdottomasti padi koneeseen kiinni, hiiri/näppiksellä ei tässä pelissä tee mitään.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Mitä olet viimeksi pelannut
02.06.2016 18:59 #238

PC + hiiri ja näppis oli kyseessä. Alkuasetuksilla hiiren ohjaustuntuma oli niin nopealiikkeinen että tulin melkien pahoivaksi ruutua katsellessa kun pienestäkin liikkeestä koko ruutu heilahti ympäri. Vaikka hiiren tuntuman sääti minimiin, niin siltikin yhtäaikainen liikkuminen ja iskun yrittäminen sai usein iskun osumaan ohi, varsinkin kun hiiren painikkeessa oli viive kun se odotti tuleeko tuplaklikkaus tms. Netistä vähän katselin niin moni muukin oli valittanut huonoa PC-porttausta.

02.06.2016 19:58 #239

Moonlord kirjoitti: Netistä vähän katselin niin moni muukin oli valittanut huonoa PC-porttausta.

Ykkösen PC-porttaus taisi olla yksi kaikkien aikojen huonoimmista, mutta kakkosen kohdalla kehittäjä lupasi kunnostautua. Ilmeisesti tämä tapahtui vaihtelevin tuloksin, mutta eiköhän pelattavuutta parantavia modejakin ole saatavilla. Xbox-padin pitäisi kaiketi toimia ainakin kakkosessa ilman kummempaa säätämistä, joten sen pitäisi helpottaa elämää, mikäli padilla pelaaminen ei ole kauhistus.

05.06.2016 12:23 #240

Mun pitää kyllä hehkuttaa, että jos ei Witcher 3:sta ole vielä saanut aikaiseksi pelata, niin viimeistään sen lisäosa Hearts of Stone on kyllä loistava tekosyy asentaa peli koneelle. Kuten useammaltakin eri taholta on ehditty suitsuttaa, on lisäri aavistuksen verran parempaa tavaraa kuin Witcher 3:sen pääjuoni. Ja kun ottaa huomioon, että Witcher 3 on (kuulemma) juonellisesti parempi kuin 90% tämän ja viime vuoden muu tarjonta, niin...

Arpisen ylhäistä sukua olevan kivisydämisen Olgierin tarina on kyllä koskettavaa tavaraa. Raukka kun on mennyt tekemään sopimuksen, joka on antanut juuri sen mitä on sovittukin, mutta silti menettänyt pala palalta kaiken hänelle rakkaan. Tilanteen loppuunsaattamiseksi Geraltin pitääkin sitten juosta haamun riivamana häissä, tuoda talo mukanaan Olgierille, ja keksiä miten löytää vuosikausia sitten kuihtunut ja lahonnut ruusu.

Diablo 2:akin tuli pelattua pitkästä aikaa, kun siihen ilmestyi patchi joka saa sen toimimaan nykykäyttiksillä. Voi juma kuinka aika on kullannut muistot. Peli on ruma kuin mikä. Kontrollit vituttavat (hiirellä vaikea sohia tarkasti mitään). Ja peli on ihan oikeasti hankala. Toisin kuin Path of Exile:ssä, Diablo 2:sen ekaa vaikeustasoa ei ole tarkoitettu läpipelattavaksi, vaan myöhemmät vaikeustasot on vain niille masokisteille jotka pelin oikeasti peittoavat ja haluavat yhä jatkaa. Itse turvauduin suureksi yllätyksekseni taas huijaukseen, vaikka oletin jo oppineeni pelaamaan pelityyppiä onnistuneesti. Act 2:sen (pelissä on neljä Actiä peruspaketissa, paskan lisärin kanssa viisi) Duriel on yhä helvetillisempi vastustaja kuin muut loppupomot, Act 4:sen itse Diablo on vain hitaasti tapettava mutta ei sinänsä paha (ärsyttää vain kymmeniin minuutteihin venyvä town portal ylös, mätki hetken aikaa, mene kaupunkiin parantelemaan vammoja, palaa, toista loputtomiin -rutiini).

Tietääkö kukaan, onko Arkham Knight nykyään PC:llä pelikelpoinen tuotos? Jos piti Arkham Asylumista, mutta suhtautui nuivasti Arkham Cityyn, niin onko Knight siinä välillä?

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 05.06.2016 12:26 : Rasimus.

FreakyMike
Uusin jäsen: Aada