Biisi, johon et kyllästy?

LongWalk
LongWalk vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
30.01.2014 22:39 #21

Pet Shop Boysin Always on my mind ja It is a sin

Haddawayn What Is Love

Juudan leijona, esittäjää en tiedä

Ja kaiketi esim. Dingon Levoton tuhkimo

Ei pimeys, vaan se mitä se kätkee sisälleen

Nebu
Upseeri
Nebu vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
31.01.2014 23:52 #22

Uriah Heep - Tales (Magician's Birthday 1972)

Rainbow - Lady of the Lake (Long Live Rock and Roll 1978)

Nämä kaksi ovat ehdottomia kestosuosikkeja minulla. Ei voi kuunnella puhki.
Alla sitten muutama sellainen joihin ei kyllästy, mutta joskus on silti piedettävä taukoa.

Dio - Sacred Heart (Sacred Heart 1985)

Type O Negative - Anesthesia (Life is Killing Me 2003)

Black Sabbath - Planet Caravan (Paranoid 1970)

Tapsa
Tapsa vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
24.03.2014 13:25 #23

Nyt on ollut tämä tehosoitossa.

Niksu
Niksu vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
27.03.2014 09:43 #24

Tällä hetkellä Vanessa Paradiksen The Dark It Comes.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
14.04.2014 15:11 #25

Onhan noita. Joku Spotifyn useista listoista soi lähes päivittäin päällä ja nekin hyvin vaihtelevasti. Tietyista kappaleista, jotka sattuvat soimaan päässä aamutuimaan, päätyvät sekalaiseen kokoelmaan, jota kuuntelen silloin tällöin.

Näiltä listoilta löytyy sitten niitä, joihin en ollenkaan kyllästy. Ne vetää hiljaiseksi siksi aikaa, kun ne soi. Niitä on sen verran paljon, etten jaksa kaikkia nimetä. Ainakin Porcupine Treen Time flies on yksi sellainen ja Pink Floydin High Hopes on toinen, jotka saa aikaan kyseenlaisen tuntemuksen.

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
23.04.2014 15:14 #26

Vesa-Matti Loiri: "Se kuitenkin liikkuu"

Eino Leinon LOISTAVAAN runoon tehty laulu, joka kasvaa edetessään huimiin mittoihin. Ei vaivaa edes se, että alkuperäisen runon LOISTAVA viimeinen säkeistö on jätetty laulusta kokonaan pois. Veskun aiemmasta glooriasta ei ole valitettavasti enää paljon jäljellä nykyään. Noh, iäkäs mieshän tuo jo onkin. Mutta aikoinaan hemmetinmoinen laulaja.

Faija on kertonut Veskusta mielenkiintoisia juttuja, kun tapasi nuoruutensa aikoina pyöriä sen kanssa samoissa Helsinkin kapakoissa. Kuulemma aika erikoinen, miltei hullu tapaus silloin nuorempana.

THE GOD CREATED SHIT.

Rauros
Rauros vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
16.05.2014 16:06 #27

Cristina Perrin "Thousand Yers"! Se on kaunis ja vetoava kappale :heart: ! Rakastan sitä! Ja sen voi kuunnella monta kertaa kyllästymättä! Ja sitten 30 secons to mars "rom yesterday" :heart:

Viimeksi muokattu: 16.05.2014 16:10 : Rauros.

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
16.05.2014 17:07 #28

Niitä on monia, mutta, jos mainitsen muutaman...

Falconerin Carnival of Disgust

Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
16.05.2014 17:23 #29

Steve Lawrence: Loving is the way of living
& Steve Lawrence: (I don't care) Only love me.

Oli iskän lemppari sinkku levy, jota käänneltiin ympäri monesti illassa...
Halaukset sinulle siellä jossakin, I still miss you... :heart:

Kuura
Kuura vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
27.05.2014 20:54 #30

Biisi, joka tulee ensimmäisenä mieleen, on Baddingin Valot. Pidän siitä ihan älyttömän paljon, eikä ainakaan vielä ole koskaan alkanut ns. tökkimään. Onhan noita toki muitakin, mutta tuo tulee ekana mieleen.

Lenora
Lenora vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
27.05.2014 21:42 #31

Billy Idol: sweet sixteen ja white wedding :heart:

Viimeksi muokattu: 27.05.2014 21:42 : Lenora.

Melian
Melian vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
03.06.2014 22:11 #32

Beatlesin Penny Lane. Aivan ihana kappale. :heart:

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

Tantor90
Aseenkantaja
Tantor90 vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
03.06.2014 22:38 #33

Sonata Arctica - The End Of This Chapter

Aivan mahtava laulu, kannattaa kunnella, ja kaikki sonatan kappaleet on hyviä! :heart:

punnort
punnort vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
04.07.2014 19:54 #34

En muista, milloin olisin kuunnellut saman biisin kahdesti peräjälkeen. Sitä vastoin Metallican Master of Puppets -biisiin tykästyin 22 vuotta sitten, ja se on ollut siitä alkaen suosikkieni joukossa. Vuosien varrella se on tullut kuunneltua aika monta kertaa. Biisi on kahdensan minuutin mittainen, joten sen kertakuuntelu vastaa hyvinkin jonkun muun biisin kuuntelemista kahdesti peräkkäin.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

Nightelf
Aseenkantaja
Nightelf vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
09.09.2014 20:59 #35

Näin äkkiseltään tulee mieleen ainakin 30 seconds to Mars Closer to the edge, Paramore Still into you ja Now, Akon Beautiful, Ed Sheeran I see the fire, Paloma Faith New York, Celine Dion The power of love, Skillet Hero, In Flames Leeches...

Osa on uusia mutta nyt tuntuu etten koskaan tuu kyllästymään niihin. Kuuntelen musaa melkein yhtä paljon kun luen, joskus kuuntelen samalla kun luen. Parasta on jos musiikki myötäilee kirjan tunnelmaa!

"uskon arkisten tekojen ylevyyteen, rohkeuteen joka saa ihmisen puolustamaan toista"

Saki
Saki vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
09.09.2014 21:49 #36

Imagine Dragons-It's time, Paramore-Aint it fun, Fall Out Boy-Young Volcanoes ja Light 'Em Up on toosi hyviä biisejä joista tulee hyvä fiilis ja vaikka niitä kuuntelee monta kertaa en koskaan kyllästy :heart:

Wanderer
Wanderer vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
10.09.2014 16:57 #37

Alanis morissetten Ironic. On muitakin, mutta tämä tuli nyt äkkiseltään ensimmäisenä mieleen. Upea biisi.

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
10.09.2014 20:35 #38

Iron Maidenin koko tuotanto! Sieltä on vaike löytää mitään suosikkia tai huonoa. Ne kaikki on vaan niin loistavia!

Race like first!
Train like second!

Skie
Skie vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
10.09.2014 21:16 #39

Hankala kysymys. Varsinkin kun olen musiikin suhteen sellainen jumiutuja, joka saattaa ensi kuulemalta rakastua johonkin biisiin, kuunnella sen 150 kertaa parin päivän sisään (on tapahtunut...) ja kyllästyä sitten siihen lopullisesti. Yleensä toki tykkään, kun joku laulu menneisyydestä pärähtää soimaan odottamattomassa tilanteessa, joten sen puolesta on aika monia biisejä, joihin en kyllästy.

Yleensä ottaen sellaiset biisit, jotka tuovat muistoja jostain merkittävistä hetkistä, kestävät hyvin aikaa. Minun tapauksessani esimerkiksi Good Charlotten I just wanna live on sellainen, vaikken juuri mitään muuta kyseiseltä bändiltä ole kuunnellut. Mutta toimii vielä näin kymmenen vuotta myöhemminkin.

Myös Nightwishin Dead to the World on täysin omassa kategoriassaan, koska alan itkemään aina sen kuullessani. Hassuinta ehkä on, että se ei mielessäni kuitenkaan yhdisty automaattisesti mihinkään ikävään. Eli vaikka itkenkin, tykkään silti. :D

Always follow your doubts.

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Biisi, johon et kyllästy?
11.09.2014 14:32 #40

Skie kirjoitti: Varsinkin kun olen musiikin suhteen sellainen jumiutuja, joka saattaa ensi kuulemalta rakastua johonkin biisiin, kuunnella sen 150 kertaa parin päivän sisään (on tapahtunut...) ja kyllästyä sitten siihen lopullisesti.

Sielunsisar! :smile:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Skie