Minkä levyn ostit viimeksi?

07.09.2019 13:21 #141

Warning - The Strength to Dream, LP
Ross the Boss - By Blood Sworn, LP
Absu - Barathrum V.I.T.R.I.O.L, CD
Sarcofago - The Worst, CD

Helsinki vei rahani.

Warningin PITÄISI olla hyvä, sekuntiakaan en ole vielä kuullut. Mutta luotetaan street knowledgeen. Ross the Boss oli helvetinmoinen kitaristi Manowarissa, vielä kun saisi omassa bändissään rinnalleen Eric Adamsin tasoisen laulajan. Absu on häröistä blackia, helvetin hyvää kamaa, mitä taannoin kaverin stereoista kuulin. Kerää koko tuotanto! Sarcofagon muistin olleen bändin toka levy ja myös toiseksi paras, olikin viimeinen ja viimeiseksi paras. :( Noh, kaippa tuokin on kokeeksi kuunneltava läpi...

12.09.2019 11:57 #142

Tilausta pistin vetämään:

Absu: Sun of Tiphareth, CD
Absu: Third Storm of Cythraul, CD
Santa Lucia: Perse palaa - Kaikki levytykset ja vähiten hävettävät demot 1987-1992, 3LP
V/A / Sarcofago / Holocausto / Mutilator / Chakal: Warfare Noise, split-CD
Warning: Watching From a Distance, CD

Lisää Absua vaan. Voittajien musiikkia! Mieleen jäänyt erityisesti mielenvikainen rumpali. Santa Lucia tuli kuin pyhä enkeli taivaalta suoraan syliini. Tavallaan aivan saatanan kovaa kamaa, kun miettii esim. poppoon lähtökohtia. Lienivätkö sitten jotain musiikkikouluja käyneet tyttäret, sitä en tiedä. Brasilian black metal on tänne kyllä myös tervetullutta, yhä metsästän sitä Sarcofagon ekaa levyä. Ekaa Warningia en ole kerennyt edes vielä kuuntelemaan, mutta Watching... -levyn biisi Footprints teki sellaisen vaikutuksen, että pakko oli hankkia hyllyseen.

THE GOD CREATED SHIT.

Viimeksi muokattu: 12.09.2019 12:31 : LordStenhammar.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Minkä levyn ostit viimeksi?
12.09.2019 21:45 #143

Infernon viime numerossa oli Santa Lucian haastattelu tuohon kokoelmaan liittyen ja sain siitä käsityksen, että bändin perustivat ihan tavalliset peruskouluikäiset tytöt, jotka tykkäsivät rokkenrollista. Edistyksellinen ja erikoinen bändi tietenkin, kun raskasta musaa ei tuohon aikaan Suomessa juuri tehty eikä varsinkaan naisten toimesta. Eivät naiset juuri metallia mäiski nykyäänkään, joten Santa Lucia oli melko poikkeuksellinen tapaus.

I'm just a normal everyday pervert.

13.09.2019 11:39 #144

Juu, olihan noita yrittäjiä Suomessa silloin ja aikaisemminkin, mutta ei niitä vissiin oikein kukaan noteerannut. Sarcofagus, Riff Raff, Oz, Ironcross, Loud Crowd et cetera. Zero Nine ja Tarot ehkä vähän tunnetumpia. Jokseenkin hyvää kamaa kyllä kaikki mainitut. Itse olen haalinut levyjä ja pyöritellyt paljonkin.

Valvojat: Astorethein
Wanda, LordStenhammar, punnort