Minkä levyn ostit viimeksi?

05.04.2020 18:40 - 05.04.2020 18:42 #161 : LordStenhammar
Tilauksessa:

Dark Tranquillity - Damage Done, CD

Viime päivinä olen tajunnut DT:n Projector -levyn hienouden ja käyttänyt sitä lähinnä terapeuttistarkoituksiin. Onhan se ollut minulla hyllyssä pitkään ja FreeCard on aina ollut hieno biisi, mutta kokonaisuuteen jäänyt tarkemmin tutustumatta. Kai tämä modernimman puolen heviä on, vaikka onhan näilläkin jo kilometrejä takana. Ja moderni hevi toimii silloin, kun se tehdään HYVIN. Damage Donen joku kysyttäessä nyt sitten mainitsi bändin sellaiseksi levyksi, mikä kannattaa hankkia.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.
Viimeksi muokattu: 05.04.2020 18:42 LordStenhammar.

22.04.2020 13:29 - 22.04.2020 13:31 #162 : LordStenhammar
Tilasin:

Savatage - The Wake of Magellan, CD
Savatage - Handful of Rain, CD

Tiuhaan pyörinyt stereoissa Savatage viime päivinä. Vähän on vaihtelevat fiilikset tämän bändin tuotannosta. Se ylimmäisenä klassikkona pidetty Hall of the Mountain King ei kolise juuri yhtään, mutta esim. Power of the Night on taasen omissa kirjoissa aika hemmetin kova. Eniten kuitenkin on tullut kuunneltua Gutter Balletia ja Edge of Thornsia. Toivottavasti ovat tilatut edes puoliksi yhtä toimivaa progressiivista metallia kuin mainitut.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.
Viimeksi muokattu: 22.04.2020 13:31 LordStenhammar.

09.05.2020 17:52 #163 : LordStenhammar
Absu - Tara, CD
Absu - In the Eyes of Ioldanach, CD

Tutustuminen Jenkkilän kummallisimpaan bm-bändiin jatkuu. Nämäkin vasta tulossa, mutta YouTuben perusteella ainakin Tara oli ihan helvetin kova. Kummallinen (okkulttinen) tunnelma levyllä.

Valvojat: Mustelmann
Alkemisti