• Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 12 päivää sitten)
    • Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 85 päivää sitten)

Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju

31.08.2014 10:18 #21 : HourglassEyes
Olkaa hyvä! :grin:

• Ansa hahmo
  • Ansa
03.09.2014 12:29 - 03.09.2014 12:30 #22 : Ansa
Tämä. Monta kertaa päivässä. Erityisesti aamuisin.

Ei se mitään haittaa, että tuo soi. MaSu on kuitenkin hyvä ja tämä uusin levy on kyllä hieno ja toimiva.

Viimeksi muokattu: 03.09.2014 12:30 Ansa.

• Niksu hahmo
  • Niksu
03.09.2014 16:37 #23 : Niksu
Apulanta Reunalla

04.09.2014 12:10 #24 : Strato
Tämä on yksi Hammerfallin uuden levyn singleistä. Viime perjantaina tuli käytyä HF:n levynjulkkarikeikalla, jonka jälkeen tämä on soinut päässä useaan otteeseen :smile:

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
04.09.2014 12:41 - 04.09.2014 12:42 #25 : Rasimus
Nimenomaan tämän linkin takainen versio on piinannut mua koko ikäni:
Ihan hirveätä. Etenkin tuo korkea nenä-ääni.

Toinen vakiobiisi, joka soi päässä onkin sitten vähemmän rasittavaa matskua:
"Olen pieni puinen poika, päiväni pitkiä ja puisevia. En ulos pääse sadesäällä, muuten turpoan ja halkean..."

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste
Viimeksi muokattu: 04.09.2014 12:42 Rasimus.

05.09.2014 21:53 #26 : Hiistu
My Heart Will Go On... usein, viimeksi tänään bussissa. :roll: On kuulunut myös naapurin suihkulaulajan repertuaariin, joten aina vika ei ole pelkästään miun korvien välissä. Itse yritän olla hyräilemättä sitä julkisesti, koska on varsin tunnistettava.

Aamulla tiskatessa soi päässä Eppujen Kun olet poissa, siltä osin kuin muistui mieleen. Tiskatessa alkaa usein laulattaa, mikä siinäkin lienee... Samoin imuroidessa ja oikeastaan ylipäänsä siivostessa. Pahempi joskus sellaisten ihmisten seurassa, joiden mielestä siivoaminen on Vakava Asia.

Nyt illalla olen lauleskellut iloisena Mörri-Möykkyä, Kotiteollisuuden Taivaankaunista ja Pahat pojat -leffan tunnaria Haaveet kaatuu.

• punnort hahmo
  • punnort
05.09.2014 22:14 #27 : punnort

Skie kirjoitti:

Hiistu kirjoitti: -- ja se Pikku Kakkosen postinumerolaulu (jonka numeroita en muista).

Postilokero 347, 33101 Tampere 10.

Kiitos tästä korvamadosta. :D

Mulla toi soi nimenomaan noin. Joskus se yrittää soida päässä sen uuden postinumeroformaatin mukaan, jossa kymmentä ei sanota Tampereen jälkeen, mutta minulla ei ole hajuakaan, kuinka uusi versio menee säveleen. Osaako joku auttaa?

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
26.09.2014 20:05 #28 : Pisania
Olen huomannut viime aikoina että kun päähän jää soimaan päiväkausiksi jokin suomenkielinen biisi, se käy aika pirun ahdistavaksi, mutta kun biisi on jonkun muun kielinen, ei ahdista juurikaan. Esimerkiksi kun taannon vietin lähemmäs viikon Jenni Vartiainen päässäni olin valmis epätoivoisiin tekoihin, enkä ole sen jälkeen uskaltanut häntä kuunnella ettei sama toistuisi (vaikka biisi hyvä onkin). Parisen viikkoa sitten kun kuuntelussa oli Sin Cos Tanin uutuuslevy, jäi päähän pitkäksi aikaa Colombia. Se taas ei ahdistanut ollenkaan, itse asiassa oli aika hassua että hyräilin jatkuvasti paria virkettä joiden sisällöstä en edes ollut varma (laulajan artikulaatio ei ole niitä kaikkein selkeimpiä). Sama toistui taas pari päivää sitten kun sattumalta näin Kiezan musavideon Giant in my heart. Ihastuin biisiin ja se on siitä asti pyörinyt päässä muttei ahdista vieläkään. Ehkäpä asiaan vaikuttaa se osaako/ymmärtääkö lyriikoita. Jos ei, niin on helpompaa vain jättää päässä soiva musa vähemmälle huomiolle.

Don't mess with the neon love chicken.

26.09.2014 21:34 #29 : Celestine
Kerkko Koskinen kollektiivin Tallinnan lautta on soinut lähes taukoamatta viime torstaista asti.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
26.09.2014 21:43 #30 : Nylkky
No tämä ei kyllä soi päässä mutta välillä kuuntelen pakosta tämän levyn.

Blind Guardian: Nightfall In Middle-Earth

Levyn nimestä voi arvata mihin kappaleet tavallaan liittyy ;) Tuli tos Silmarillionia lukiessa samalla kuunneltua tarina hyvässä metalli versiossa :D

Suosittelen kaikille jotka vähänkin tykkää raskaasta Tolkienista XD

Race like first!
Train like second!

29.10.2014 15:57 #31 : The Big Bad Wolf
Yrität lukea sanakokeisiin. Kirja on sylissäsi. Hmm, mikä olikaan verbin dö supiini? Takaraivossasi naputtaa eräs ääni. Mitä se sanoo? Tietääkö se vastauksen? Nojaudut ääntä kohden... Se sanoo...

FIREBALL!!!!!

Tiidititiditii...

Sekoan.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

04.11.2014 19:59 #32 : Strato
Mulla on koko päivän soinut päässä tämä klassikko:

05.11.2014 13:38 #33 : Emelie
Ihan tuskaa. :evil: Päässä soi jatkuvalla loopilla Dingon Levoton Tuhkimo. Onnistun hiljentämään sen hetkeksi, muta sitten se taas pomppaa jostain takaisin.

11.11.2014 00:07 #34 : Formaldehyde
Koin viime yönä pienoisia "mitä vit...?" -hetkiä löydettyäni John Jacob Niles -nimisen artistin. Mutta taisin tykästyä mieheen. Tänään on soinut päässä The Maid Freed From The Gallows.

- - -

Travelin' many a mile,
Travelin' many a mile.

"Sweetheart, sweetheart, sweetheart,
Did you bring gold
For to pay this hangman's fee,
Or did you come to see me swingin'
High from this hangman's tree,
High from this hangman's tree?"

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
11.11.2014 18:18 #35 : Dragonil
Siitä lähtien kun löysin Alexander Rybakin pölyttyneen levyn vaatekaappini päältä, päässäni ovat soineet vuoroin kaikki kyseisen levyn biisit, tällä hetkellä pahimpana First kiss.

BUT THERE IS ONE THING THAT I SURE DIDN'T MISS, YOUR VERY FIRT KISS!

There is no ignorance, there is knowledge.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

11.11.2014 18:31 #36 : Kirjaneito
^Kiitos tuosta :tongue: Jo pelkkä Rybakin nimen mainitseminen aiheutti päässä välittömän viulunvingutuksen ja FAIRYTALE-hoilotuksen. :lol: Se kun on yksi kaikkien aikojen pahimmista korvamadoista... Oli heti pakko kuunnella pitkästä aikaa ja oli huomattavasti huonompi biisi kuin muistin. Heti Euroviisujen jälkeen kun tämä oli maailman paras biisi :roll:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

11.11.2014 19:34 - 11.11.2014 19:35 #37 : Hiistu

Kirjaneito kirjoitti: Jo pelkkä Rybakin nimen mainitseminen aiheutti päässä välittömän viulunvingutuksen ja FAIRYTALE-hoilotuksen. :lol:

Sama. :tongue: Ei ole montaa päivää, kun tuo soi muutoinkin päässä. (Ja mikä huolestuttavinta: minusta se on edelleen hyvä biisi. :lol: ) Kuuntelin minä joskus netistä muitakin Rybakin kappaleita, mutta totesin aika nopeasti, etten sittenkään halua niitä kaikkia soimaan päähäni.
Viimeksi muokattu: 11.11.2014 19:35 Hiistu.

15.11.2014 09:57 - 15.11.2014 10:01 #38 : Hiistu
Parina päivänä pyörinyt päässä:

Osin kuvan kera. :roll:
Viimeksi muokattu: 15.11.2014 10:01 Hiistu.

15.11.2014 10:10 #39 : Strato
Pitäs tässä lähipäivinä saada esitelmä mustien aukkojen vaikutuksesta kosmiseen taustasäteilyyn valmiiksi, joten luonnollisesti tämä rupesi soimaan päässä.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
19.11.2014 17:30 #40 : Pisania
Töissä aina joku pistää yhdessä takahuoneessa Radio Novan soimaan. En kauheesti arvosta, koska siellä soitetaan samoja (ärsyttäviä) biisejä päivästä toiseen. Minulla kun on tämä ongelma suomenkielisten renkutusten päähän pesiytymisen kanssa niin ei paljon naurata. En tiedä tai välitä kuka/ketkä on esittäjä/iä, mutta biisi jonka kertsissä hoilataan "planeetat ja enkelit ja kuut" uhkaa olla seuraava mielenrauhani häiritsijä. Jos en pian saa sitä päästäni tapahtuu kauheita.

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Valvojat: Astorethein