Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
31.08.2014 10:18 #21

Olkaa hyvä! :grin:

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
03.09.2014 12:29 #22

Tämä. Monta kertaa päivässä. Erityisesti aamuisin.

Ei se mitään haittaa, että tuo soi. MaSu on kuitenkin hyvä ja tämä uusin levy on kyllä hieno ja toimiva.

Viimeksi muokattu: 03.09.2014 12:30 : Ansa.

Niksu
Niksu vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
03.09.2014 16:37 #23

Apulanta Reunalla

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
04.09.2014 12:10 #24

Tämä on yksi Hammerfallin uuden levyn singleistä. Viime perjantaina tuli käytyä HF:n levynjulkkarikeikalla, jonka jälkeen tämä on soinut päässä useaan otteeseen :smile:

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
04.09.2014 12:41 #25

Nimenomaan tämän linkin takainen versio on piinannut mua koko ikäni:
Ihan hirveätä. Etenkin tuo korkea nenä-ääni.

Toinen vakiobiisi, joka soi päässä onkin sitten vähemmän rasittavaa matskua:
"Olen pieni puinen poika, päiväni pitkiä ja puisevia. En ulos pääse sadesäällä, muuten turpoan ja halkean..."

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 04.09.2014 12:42 : Rasimus.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
05.09.2014 21:53 #26

My Heart Will Go On... usein, viimeksi tänään bussissa. :roll: On kuulunut myös naapurin suihkulaulajan repertuaariin, joten aina vika ei ole pelkästään miun korvien välissä. Itse yritän olla hyräilemättä sitä julkisesti, koska on varsin tunnistettava.

Aamulla tiskatessa soi päässä Eppujen Kun olet poissa, siltä osin kuin muistui mieleen. Tiskatessa alkaa usein laulattaa, mikä siinäkin lienee... Samoin imuroidessa ja oikeastaan ylipäänsä siivostessa. Pahempi joskus sellaisten ihmisten seurassa, joiden mielestä siivoaminen on Vakava Asia.

Nyt illalla olen lauleskellut iloisena Mörri-Möykkyä, Kotiteollisuuden Taivaankaunista ja Pahat pojat -leffan tunnaria Haaveet kaatuu.

punnort
punnort vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
05.09.2014 22:14 #27

Skie kirjoitti:

Hiistu kirjoitti: -- ja se Pikku Kakkosen postinumerolaulu (jonka numeroita en muista).

Postilokero 347, 33101 Tampere 10.

Kiitos tästä korvamadosta. :D

Mulla toi soi nimenomaan noin. Joskus se yrittää soida päässä sen uuden postinumeroformaatin mukaan, jossa kymmentä ei sanota Tampereen jälkeen, mutta minulla ei ole hajuakaan, kuinka uusi versio menee säveleen. Osaako joku auttaa?

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
26.09.2014 20:05 #28

Olen huomannut viime aikoina että kun päähän jää soimaan päiväkausiksi jokin suomenkielinen biisi, se käy aika pirun ahdistavaksi, mutta kun biisi on jonkun muun kielinen, ei ahdista juurikaan. Esimerkiksi kun taannon vietin lähemmäs viikon Jenni Vartiainen päässäni olin valmis epätoivoisiin tekoihin, enkä ole sen jälkeen uskaltanut häntä kuunnella ettei sama toistuisi (vaikka biisi hyvä onkin). Parisen viikkoa sitten kun kuuntelussa oli Sin Cos Tanin uutuuslevy, jäi päähän pitkäksi aikaa Colombia. Se taas ei ahdistanut ollenkaan, itse asiassa oli aika hassua että hyräilin jatkuvasti paria virkettä joiden sisällöstä en edes ollut varma (laulajan artikulaatio ei ole niitä kaikkein selkeimpiä). Sama toistui taas pari päivää sitten kun sattumalta näin Kiezan musavideon Giant in my heart. Ihastuin biisiin ja se on siitä asti pyörinyt päässä muttei ahdista vieläkään. Ehkäpä asiaan vaikuttaa se osaako/ymmärtääkö lyriikoita. Jos ei, niin on helpompaa vain jättää päässä soiva musa vähemmälle huomiolle.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Celestine
Celestine vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
26.09.2014 21:34 #29

Kerkko Koskinen kollektiivin Tallinnan lautta on soinut lähes taukoamatta viime torstaista asti.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
26.09.2014 21:43 #30

No tämä ei kyllä soi päässä mutta välillä kuuntelen pakosta tämän levyn.

Blind Guardian: Nightfall In Middle-Earth

Levyn nimestä voi arvata mihin kappaleet tavallaan liittyy ;) Tuli tos Silmarillionia lukiessa samalla kuunneltua tarina hyvässä metalli versiossa :D

Suosittelen kaikille jotka vähänkin tykkää raskaasta Tolkienista XD

Race like first!
Train like second!

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
29.10.2014 15:57 #31

Yrität lukea sanakokeisiin. Kirja on sylissäsi. Hmm, mikä olikaan verbin dö supiini? Takaraivossasi naputtaa eräs ääni. Mitä se sanoo? Tietääkö se vastauksen? Nojaudut ääntä kohden... Se sanoo...

FIREBALL!!!!!

Tiidititiditii...

Sekoan.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

04.11.2014 19:59 #32

Mulla on koko päivän soinut päässä tämä klassikko:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Emelie vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
05.11.2014 13:38 #33

Ihan tuskaa. :evil: Päässä soi jatkuvalla loopilla Dingon Levoton Tuhkimo. Onnistun hiljentämään sen hetkeksi, muta sitten se taas pomppaa jostain takaisin.

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
11.11.2014 00:07 #34

Koin viime yönä pienoisia "mitä vit...?" -hetkiä löydettyäni John Jacob Niles -nimisen artistin. Mutta taisin tykästyä mieheen. Tänään on soinut päässä The Maid Freed From The Gallows.

- - -

Travelin' many a mile,
Travelin' many a mile.

"Sweetheart, sweetheart, sweetheart,
Did you bring gold
For to pay this hangman's fee,
Or did you come to see me swingin'
High from this hangman's tree,
High from this hangman's tree?"

Dragonil
Dragonil vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
11.11.2014 18:18 #35

Siitä lähtien kun löysin Alexander Rybakin pölyttyneen levyn vaatekaappini päältä, päässäni ovat soineet vuoroin kaikki kyseisen levyn biisit, tällä hetkellä pahimpana First kiss.

BUT THERE IS ONE THING THAT I SURE DIDN'T MISS, YOUR VERY FIRT KISS!

There is no ignorance, there is knowledge.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
11.11.2014 18:31 #36

^Kiitos tuosta :tongue: Jo pelkkä Rybakin nimen mainitseminen aiheutti päässä välittömän viulunvingutuksen ja FAIRYTALE-hoilotuksen. :lol: Se kun on yksi kaikkien aikojen pahimmista korvamadoista... Oli heti pakko kuunnella pitkästä aikaa ja oli huomattavasti huonompi biisi kuin muistin. Heti Euroviisujen jälkeen kun tämä oli maailman paras biisi :roll:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

11.11.2014 19:34 #37

Kirjaneito kirjoitti: Jo pelkkä Rybakin nimen mainitseminen aiheutti päässä välittömän viulunvingutuksen ja FAIRYTALE-hoilotuksen. :lol:

Sama. :tongue: Ei ole montaa päivää, kun tuo soi muutoinkin päässä. (Ja mikä huolestuttavinta: minusta se on edelleen hyvä biisi. :lol: ) Kuuntelin minä joskus netistä muitakin Rybakin kappaleita, mutta totesin aika nopeasti, etten sittenkään halua niitä kaikkia soimaan päähäni.

Viimeksi muokattu: 11.11.2014 19:35 : Hiistu.

15.11.2014 09:57 #38

Parina päivänä pyörinyt päässä:

Osin kuvan kera. :roll:

Viimeksi muokattu: 15.11.2014 10:01 : Hiistu.

15.11.2014 10:10 #39

Pitäs tässä lähipäivinä saada esitelmä mustien aukkojen vaikutuksesta kosmiseen taustasäteilyyn valmiiksi, joten luonnollisesti tämä rupesi soimaan päässä.

Pisania
19.11.2014 17:30 #40

Töissä aina joku pistää yhdessä takahuoneessa Radio Novan soimaan. En kauheesti arvosta, koska siellä soitetaan samoja (ärsyttäviä) biisejä päivästä toiseen. Minulla kun on tämä ongelma suomenkielisten renkutusten päähän pesiytymisen kanssa niin ei paljon naurata. En tiedä tai välitä kuka/ketkä on esittäjä/iä, mutta biisi jonka kertsissä hoilataan "planeetat ja enkelit ja kuut" uhkaa olla seuraava mielenrauhani häiritsijä. Jos en pian saa sitä päästäni tapahtuu kauheita.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Valvojat: Astorethein