Lukusali
touko 14, 11:38
89 viestiä | Pisania

04.12.2019 13:55 #81 :: LordStenhammar
Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
Minullakin Röllin biisi Usvametsän neito soi nyt päässä, kun menin sen YouTubesta kuuntelemaan. Kaunis, kaunis, itkettävän kaunis kappale. Kannattaa tsekata.

Sydämeeni joulun teen lähti sillä, että kuuntelin läpi Beheritin The Oath of Black Bloodin. Kannattaa kuunnella mahdollisimman kaoottista musiikkia. Siitä ei jää yleensä sen kummempia musiikillisia muistijälkiä, vaikka materiaalin tunnelmasta pitäisikin. Voi hyvässä lykyssä karkoittaa jopa Jari Sillanpää -tasoisen korvamadon!
Tykkännyt: Adolfina Romanov

17.03.2020 20:44 #82 :: LordStenhammar
UFO - Doctor Doctor

Ei ihme että soi luupissa, onhan tuo tullut lähiaikoina niin monta kertaa kuultua. Mutta helvetin hieno biisi kylläns!

17.04.2020 15:22 #83 :: LordStenhammar
Scorpions - Believe in Love

Parin edellisen päivän "soundtrackilta". Olen pikkuhiljaa alkanut uskomaan. Alun kitaramelodia kummittelee mielessä. Musiikkivideossa iloiset neuvostoliittolaiset kokevat länsimaisen rock-musiikin hienoudet. Kovaa kamaa.

01.05.2020 13:03 #84 :: LordStenhammar
Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
"Ennen mäkikotka, nyt vain häkkilintu.
Aina joskus elämässä lento katkeaa.
Ennen mäkikotka, nyt vain häkkilintu.
Kun liikaan etunojaan poika ratkeaa."

Kuolematon Matti palasi rajan takaa kummittelemaan. Ei se mitään, helvetin kova styge. Olen aina fanittanut.

13.04.2021 10:52 #85 :: Pisania
Mikä soi päässä? eli korvamatojen arvostelu- ja arvuutteluketju
Tein silleen tyhmästi, että menin kuuntelemaan pariin otteeseen Fleetwood Macin Isn't it midnightin ja nyt se soi päässäni jo kolmatta päivää. Hieno biisi, ei siinä mitään, mutta en haluaisi ruveta inhoamaan sitä tämän vuoksi. Asiaa ei myöskään auta, että Youtube suosittelee jatkuvasti FM:ia.

Valvojat: Mustelmann