Euroviisut 2015

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
24.05.2015 22:14 - 24.05.2015 22:16 #41 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Euroviisut 2015

Hiistu kirjoitti: Ja tietenkin huolettaa, että Ruotsi voittaa...

... Ja illan lopussa tietenkin huoletti, että josko Ruotsi ei voitakaan. :lol:

Viron esitys oli suosikkini, sitä myös yhdellä tekstarilla äänestin. Norjan kappaleesta kappaleena pidän enemmän, mutta heillä ei esitys mielestäni ollut yhtä onnistunut, siinä missä virolaisilla kaikki kohdillaan ja enemmän tunnetta mukana.

Minulle oli yllätys, että Venäjä kisasi voitosta, en heidän kappalettaan pitänyt mitenkään erityisen mieleenpainuvana tai muutoin erikoisena, vaikka sinänsä ihan kaunis esitys olikin. Ja kyllähän sekin arvelutti, miten viisut Venäjällä oikein tulisivat onnistumaan ja olisiko kellään lopulta kivaa. Joten Ruotsille sitten lopulta pidin peukkuja (vaikka vähän ärsyttikin, kuinka täydellinen esitys heillä oli).

Maakohtaiset yleisö- ja tuomaripisteetkin on nyt julkistettu ja tarkasteltavissa tuolta: Linkki.
Viimeksi muokattu: 24.05.2015 22:16 Hiistu.

25.05.2015 17:01 #42 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Euroviisut 2015
Minä ehdin finaaliin mukaan puolessa välissä pisteiden julkistamista. Hämmennyin kanssa aikalailla siitä, että Venäjä oli viemässä voiton Ruotsilta Italian sijaan. Minun mielestäni Venäjän kappale oli aika pliisu, mutta enhän mä juuri koskaan ymmärrä sitä, että mikä kappale on viisuvoittaja-ainesta. Ruotsinkaan kappale ei säväyttänyt, mutta olihan se näistä kolmesta parhain.

Viroa olisin äänestänyt, jos sellaista olisin ehtinyt tekemään. No, he pärjäsivät kuitenkin ihan hyvin, joten pitää olla tyytyväinen.

Ensi vuonna viisut ovat sitten taas Ruotsissa, ne osaa tämän homman. :)

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
25.05.2015 20:07 #43 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Euroviisut 2015
Minulla on ilmeisesti "huono" musiikkimaku koska paras kolmesta suosikistani sijoittui vasta kuudenneksi, eivätkä top kolmoseen päässeet säväyttäneet mitenkään. Perinteisesti olen pitänyt kauniista nais-äänistä.

Olisi ollut mielenkiintoista seurata seuraavia viisuja, että mitä olisi tapahtunut jos venäjä olisi voittanut viisut. Korni yhdistelmä jos viisujen järjestäjä samaan aikaan taistelee naapurimaassa (olettaen että tästä tulee ns. jäätynyt konflikti joka kestää pitkään) ja pitäisi laulukisoja rauhan puolesta. Vaikka se olisi toisaalta sopinutkin mainiosti Venäjän kaksinaamaiseen politiikkaan.

Valvojat: Mustelmann
Omenavaras, Eija, Iivari, lummukka