Tulevat musiikkitapahtumat

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Tulevat musiikkitapahtumat
05.06.2018 23:02 #41

Ajattelin nuorempana, että on kaksi bändiä, jotka haluan joskus nähdä livenä: CMX ja Nightwish. CMX:n olen nähnyt muutamaan otteeseen, mutta Nightwishia en. Olin siinä käsityksessä, että Anette Olzonin solistiaikana yhtye ei pahemmin esittänyt Turusen aikana sävellettyä musiikkia, koska se ei sopinut Aneten äänelle. Pidin kyllä Anetesta laulajana, mutta Nightwishin varhaisempi tuotanto on minulle kaikkein rakkainta. Vähän niinkuin kunnioituksesta nuorempaa itseäni kohtaa, päätin lähteä katsomaan Nightwishia Lahteen 21.7. Ilmeisesti kiertue liittyy jotenkin yhtyeen viimeiseen kokoelmaan, joten vanhojakin biisejä pääsee varmasti kuulemaan! :wub:

Bonuksena pääsen kokemaan Lahden, tuon Suomen virallisen huumepääkaupungin ihan henkilökohtaisesti.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Tulevat musiikkitapahtumat
10.09.2019 00:33 #42

Loppuvuosi vaikuttaa keikkojen suhteen lupaavalta. Marraskuussa olisi tarjolla mustaa mäiskettä, kun Mayhem saapuu tuohon lähelle eli Tampereelle. Olen nähnyt bändin kerran aikaisemmin samassa paikassa pari vuotta sitten, mutta miksipä en näkisi toistekin. Uusi levy on tulossa ja syksyn myötä synkempi mekastus alkaa muutenkin maittaa paremmin kuin kesällä.

Joulukuussa olisi mahdollisuus kokea viimeinkin Children of Bodom, josta olen innostunut kunnolla vasta hiljattain. Keikka olisi kiinnostanut jo aiemmin, mutta bändi ei tunnu kiertävän kotimaassaan kovinkaan usein. Nyt kun bändi tulee Tampereelle, olisi hyvät saumat mennä.

Jotain muutakin kiinnostavaa oli. Moonspell ja Rotting Christ keikkailevat Suomessa marraskuussa ja ensi vuoden puolelta kiikarissa on Testament/Exodus/Death Angel-mahtisetti. Tähän viimeiseen on vielä aikaa, joten en jaksa innostua vielä, mutta laitan rässärit muistiin.

En luultavasti ehdi osallistua kaikkiin pirskeisiin, joten valintoja on tehtävä. Bodom kiinnostaa kenties eniten jo sivistävässä mielessä ja Mayhemin kylmä tykittely viehättää muuten vaan. Ja mikäli vapaata ei muuten ole sopivasti, täytyy tietysti anoa työnantajaltakin lupaa humputtelureissuja varten.

I'm just a normal everyday pervert.

LordStenhammar vastasi aiheeseen: Tulevat musiikkitapahtumat
05.10.2019 13:07 #43

Räppiä olisi tarjolla tänään Torvessa. Eevil Stöötä. Oma räppitietämys rajoittuu lähinnä johonkin NWA:han ja Body Countiin, mutta mitä nyt olen tsekkaillut, niin Stöö on ihan asiallista kamaa. Harmi, kun ei ole oikein varaa mihinkään pidemmälle lähteä. Tuleva Uriah Heep heruttaisi, mutta ilmeisesti nou cän duu. Ei näillä perkeleen tileillä.

THE GOD CREATED SHIT.

Viimeksi muokattu: 05.10.2019 13:14 : LordStenhammar.

LordStenhammar vastasi aiheeseen: Tulevat musiikkitapahtumat
20.10.2019 12:42 #44

Torvessa torstaina Goat Semen, Sudden Death ja Kyy. Kerrankin osuu omaan musiikkimakuun ainakin pääesiintyjä. Hyvältä kohkaukselta kuulostaa YouTuben perusteella, joten levyt taitavat mennä hankintaan. Jos jaksaa vuohen siemenneste tänne Perusta asti valua, niin ehkä minäkin viitsin matkustaa kotipaikkakunnalta sen muutaman kilsan Lahteen.

THE GOD CREATED SHIT.

Viimeksi muokattu: 20.10.2019 16:43 : LordStenhammar.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Tulevat musiikkitapahtumat
21.10.2019 23:27 #45

En tunne Goat Semeniä, mutta bändi on valinnut kieltämättä hyvän nimen. Toivottavasti mällää kunnolla!

Itse olen nyt sitten menossa Mayhemin ja Bodomin keikoille. En tosin ole aivan varma, miten työt antavat myöten, mutta ostin liput molempiin ja eivätköhän ne pyytämäni vapaapäivätkin järjesty. Ensi vuoden puolella odottava Testament on aika varma tapaus saatuani vahvistuksen, että talvilomani on juuri tuolloin. Lippua en vielä hankkinut, mutta sen ehtii varmasti myöhemminkin.

I'm just a normal everyday pervert.

Valvojat: Astorethein
Uusin jäsen: Roope Kiiski