-
- TV-sarjat
- Teatteri / Mustelmann | 09.09.2024 21:46
-
- Kirja aiheinen Discord kanava?
- Tienristeys / Darkki | 09.09.2024 07:14
-
- Sosiaalinen media
- Taverna / kyty | 08.09.2024 23:50
-
- Kotimaan politiikka
- Taverna / Fiktiivi | 08.09.2024 22:51
-
- Sitaattivuoropuhelu
- Leikkinurkka / aituriar | 08.09.2024 19:09
Käyttäjänumeron paljastama kirja
Kuninkaantekijät
Tommonen sieltä tuli, en olekaan ikinä kuullut koko teoksesta. Näköjään suomalaista työtä, Markku Soikkelin käsialaa.
"Kuninkaantekijät edustaa uutta suomalaista aikuisfantasiaa. Sankaruus on siinä synkempää ja taikuus maanläheisempää, mutta mittaluokaltaan tarina on yhtä eeppinen kuin myyttinen."
Kuulostaa kyllä hyvältä, ehkä pitää joskus lukaista kun on aikaa
Tommonen sieltä tuli, en olekaan ikinä kuullut koko teoksesta. Näköjään suomalaista työtä, Markku Soikkelin käsialaa.
"Kuninkaantekijät edustaa uutta suomalaista aikuisfantasiaa. Sankaruus on siinä synkempää ja taikuus maanläheisempää, mutta mittaluokaltaan tarina on yhtä eeppinen kuin myyttinen."
Kuulostaa kyllä hyvältä, ehkä pitää joskus lukaista kun on aikaa
Vau, mukava idea. Itselläni tuli
Velho
ja itseasiassa olen lukenut tuon kirjan ja pidin siitä kovasti
Kokeilin myös enkkupuolta sen puolen käyttäjältä ja sieltä kirjani olisi Child of Thunder
Kokeilin myös enkkupuolta sen puolen käyttäjältä ja sieltä kirjani olisi Child of Thunder
Muokannut 08.05.2014 20:16 Veadela
Oma kirjani olisi
Kapinallinen
. Kyseessä on jonkun ilmeisesti aika perusfantsutrilogian viimeinen osa. Mutta nimi on kyllä kiva.
Olen Päivi Lukkarilan
Kolmen ajan maa
. Lastenfantsua :)
Minun numerollani löytyy eeppisen kuuloinen
SAFIIRIRUUSU
, joka kertoo ritarista hyvän ja pahan välisessä kamppailussa. Kirjoittaneet David ja Leigh Eddingsin. Tarkoittaako tämä sitä että minun on vielä joskus hylättävä ennakkoluuloni ja ottaa Eddings kauniiseen käteen?
Muokannut 07.10.2014 23:10 Puolikuu
Ookei... tuli
Rajamaan mysteeri
. Saattaisi sitä kokeillakin, jos ei muuta olisi juuri sillä hetkellä käsien ulottuvilla...
Ja kun pakko oli kokeilla myös enkkujen puolella, niin samaa voitanee sanoa Wolf Moon teoksesta. Kummastakaan en ole aiemmin kuullutkaan...
Ja kun pakko oli kokeilla myös enkkujen puolella, niin samaa voitanee sanoa Wolf Moon teoksesta. Kummastakaan en ole aiemmin kuullutkaan...
Outo hohto II
, jota kukaan ei tunnu lukeneen...
Kansikuvan ja kuvauksen puolesta ei vaikuta kovin kiinnostavaltakaan teokselta, mutta ehkäpä tuokin täytyy joskus edes selailla läpi.
Kansikuvan ja kuvauksen puolesta ei vaikuta kovin kiinnostavaltakaan teokselta, mutta ehkäpä tuokin täytyy joskus edes selailla läpi.
Carlos Ruiz Fafónin Marina. Kuulostaa aika jännälle, voisin laittaa lukulistalle