13.04.2015 07:21 #861 :: Dyn
Arvaa mikä kirja!
Hillolla meni oikein. En unohtanut, vaan ei tullut arvauksia. :wink:Joten kaikella oikeudella vuoro kuuluu Hillolle...

• Hillo hahmo
  • Hillo
    Upseeri

13.04.2015 08:15 #862 :: Hillo
Arvaa mikä kirja!
Antaa Aden jatkaa arvuuttelua. Itse olisin varmaan tällä kertaa antanut vuoron pois muutenkin. :smile:

13.04.2015 16:22 #863 :: Adaera
Arvaa mikä kirja!
Hmm jos on viikko väliä ettei ole katsonut, eikä kukaan tee mitään niin silloin on ihan oikeus napata vuoro... Laitoin vielä kaksi päivää ennen viestiä, että miks ei tapahdu mitään... Mulle on ihan sama kuka arvuuttaa, kuhan jotain tapahtuu. Mut kun kerran aloitin ja Hillolle sopii niin jatkuu...

13.04.2015 22:09 #864 :: Adaera
Arvaa mikä kirja!
Seuraavien kolmen viikon aikana X vietti suurimman osan vapaa-ajastaan tutkimalla tuleltasuojautumisloitsua ja keräämällä ainesosia, joita tarvitsisi sen loitsimiseen. Muutamat, kuten ukonhatun ja päivänkakkarat, hän pystyi keräämään itse kasveista, joita kasvoi vuorten rinteillä.

14.04.2015 09:16 #865 :: HourglassEyes
Arvaa mikä kirja!
Jotain tuttua tässä tuntuisi olevan...

Tämä se ei varmaan ole, mutta arvataan nyt kuitenkin; Roberts: Varjojen ratsu?

14.04.2015 11:53 #866 :: Adaera
Ei olekaan.

15.04.2015 23:55 #867 :: Adaera
Arvaa mikä kirja!
X seurasi Z menoa suuresti helpottuneena. Nyt hänellä olisi ainakin kuukausi aikaa löytää pysyvä keino ritarien lannistamiseen, sillä hän oli aivan varma, että Z levittäisi uutisia hänen "loukkaantumisestaan". Hän päätti kuitenkin pystyttää kylttinsä varmuuden vuoksi, ja hetken etsittyään hän löysi kitukasvuisen puun polun viereltä ja ripusti kyltin siihen.

Koittakaas nyt arvailla!

• Skie hahmo
  • Skie

16.04.2015 00:07 #868 :: Skie
Arvaa mikä kirja!
Patricia C. Wrede Lohikäärmeen prinsessa.

16.04.2015 00:12 #869 :: Adaera
No tulihan se sieltä. :D

• Skie hahmo
  • Skie

17.04.2015 01:44 #870 :: Skie
Arvaa mikä kirja!
Mulla ei oo mitään mahiksia päästä minkään kirjan ääreen pariin viikkoon, puhumattakaan arvuuttelusta. Vuoro siis sille, kuka sen haluaa ottaa.

17.04.2015 06:48 #871 :: Xerion
Arvaa mikä kirja!
-Luulenpa että vihollisemme on joku, joka tuntee sinut hyvin, X sanoi.
-Siltä näyttää. No sen oppilasraukan olikin parempi kuolla. Eipähän ainakaan joudu syvemmälle siihen mustaan moskaan.
- Totta puhut. Jos hänen mestarinsa pelkää sinua noin paljon, olen varma, että hän tulee katsomaan sinua vielä uudestaan tänä yönä.
-Ei hän voi. Oppilaan menettäminen on kova isku niille, jotka palvelevat pimeitä voimia. Mestarit käyttävät hyväkseen oppilaidensa elinvoimaa. Olen varma, että hän voi nyt varsin huonosti. Se on oikein hänelle.

Anteeksi tuli vähän pitkä, että sain siihen mukaan jonkun vihjeenkin.
Muokannut 17.04.2015 06:48 Xerion Syy: kirjoitusvirhe

17.04.2015 08:42 #872 :: HourglassEyes
Arvaa mikä kirja!
Ed Greenwood: Velhon synty?

17.04.2015 13:14 #873 :: Xerion
Noup.

20.04.2015 14:22 #874 :: Adaera
Arvaa mikä kirja!
Miten olis sit uutta vihjettä... näin kolmen päivän jälkeen...

20.04.2015 15:35 #875 :: Xerion
Anteeksi unohdin kokonaan. Kiitos kun muistutit. :cheesy:

"Y pitää pysäyttää välittömästi. Luuletteko, että Z uskoo meitä, jos väitämme Yn saaneen kapinan aikaan dweomerin avulla? Ei tietenkään. Ja sitten Y selviää oikeudenkäynnistä maksamalla verirahat tappamastaan miehestä ja saa vapaasti jatkaa metkujensa tekemistä.

Laitoin nyt helpon kun edellisestä on jo aikaa. Anteeksi vielä.

20.04.2015 16:15 #876 :: Louhikäärme
Arvaa mikä kirja!
Dweomerin perusteella arvelisin, että jokin Katharine Kerrin Deverryn taru -kirjoista. Olen lukenut niistä ainoastaan Hopeatikarin, ja senkin kauan aikaa sitten, joten arvaanpa sitä.

20.04.2015 16:20 #877 :: Xerion
Arvaa mikä kirja!
Tais olla vähän turhanki helppo. Heti oikein

21.04.2015 19:00 #878 :: Louhikäärme
Eka vihje:

Erämaassa metsästin jäniksiä ja hanhia syödäkseni ja löysin myös marjoja ja pähkinöitä. Kylissä maanviljelijät ottivat minut luokseen ja jakoivat kanssani papunsa ja herneensä ja linssinsä, oluensa ja kultaiset meloninsa. En kertonut kenellekään nimeäni tai sitä, mistä tulin: mutta ulkomuotoni oli nuoren prinssin, ja kenties sen takia ihmiset olivat niin vieraanvaraisia minua kohtaan. Joka tapauksessa on loukkaus jumalia kohtaan käännyttää rauhantahtoinen muukalainen pois.

22.04.2015 01:05 #879 :: Kuurankukka
Thomas Riiminiekka?

22.04.2015 17:22 #880 :: Louhikäärme
Ei ole riiminiekka.

Ei tarvinnut olla puutarhuri pystyäkseen näkemään, että jokin oli vialla. Sade oli pyyhkinyt melkein kaikki puun pitkät, kapeat lehdet maahan, jossa ne lepäsivät valtavina kasoina. Ne lehdet, jotka eivät olleet vielä pudonneet, olivat kuihtuneita ja kellastuvia ja itse oksatkin näyttivät veltoilta ja löysiltä. Menin puun luo ja painoin käteni sen paksua, ryppyistä kaarnaa vasten kuin yrittääkseni tuntea demonin, joka oli muuttanut siihen asumaan. Mutta kaikki mitä tunsin, oli paksu, ryppyinen kaarna.