Satuta/paranna: Kelmit, vorot & lainsuojattomat

Bilbo Reppuli
Danny Ocean
Daltonin veljekset
Äänestäjiä yhteensä: 32
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
  • Mab hahmo
  • Mab
21.01.2014 15:09 #241 : Mab
Vastaus käyttäjältä Mab aiheessa Satuta/paranna: Kelmit, vorot & lainsuojattomat
Ei minunkaan mielestäni keppostelun jumala mitenkään huono voittaja ole :)

Mutta mulle Loki on kuitenkin jäänyt hieman vieraammaksi hahmoksi verrattuna moniin muihin kilpailijoihin (mun Loki-tietouteni on pitkälti sellaista yleistä mytologiastuffia). Pitäisi ehkä joskus katsoa Thor-elokuva tai pari, jotta saisin selville, mikä Lokista on tehnyt viime vuosina niin ihkun :) Mä vähän vierastan supersankarielokuvia, niin toistaiseksi sitä ei ole tullut tehtyä.

• Warghast hahmo
  • Warghast
21.01.2014 15:53 #242 : Warghast
ei kannata katsoa. Thor leffojen Loki on väännetty sen verran hirveisiin fanfiktioihin että oksat pois, pala latvaa ja puolihehtaaria muuta metsää nurin..

21.01.2014 16:56 #243 : Morgan Blood
Loki ei ollut minunkaan ykkösiäni, mutta olen kuitenkin jossain määrin tyytyväinen Matiaksen pärjäämiseen :D Minäkään en ole supersankarielokuvien ystävä, mutta mytologiahahmo on minulle tuttu. Mytologiassa Loki kun vaihtelee Aasojen kanssa asuvasta keppostelijasta oikeaankin lainsuojattomaan. Kiva kuitenkin, että tällainen hahmo voitti pelin! Arvostan ihan.

Ars Longa Vita Brevis

• Mab hahmo
  • Mab
21.01.2014 17:36 #244 : Mab
Matiashan pääsi sentään Top Kahdeksikkoon, mikä on erinomainen sijoitus vähän tuntemattomammalta ja sivuroolissa olleelta hahmolta :D Ja nythän oli mukana yli 20 kilpailijaa, joista osa todella isoja nimiä. Mä ajattelin Matiaksen tipahtavan tyyliin viiden ensimmäisen joukossa...

Kyllä mä varmaan yritän joskus katsoa edes yhden Thor-leffan yleissivistyksen nimissä, jos sellainen vastaan sattuisi tulemaan. Mut ei ilmeisesti kannata odottaa liikoja. Loki on kuitenkin skandinaavimytologiasta yksi lempijumalistani (vaikka häpeäkseni tunnenkin ko. jumalkaartin huonommin kuin esim. kreikkalaiset kollegansa), joten sikäli olisi ihan mielenkiintoista nähdä, mitä ovat Hollywoodissa saaneet aikaiseksi. Vaikka sitten hampaita kiristellen :D

• Rinja
21.01.2014 18:13 - 21.01.2014 18:13 #245 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Satuta/paranna: Kelmit, vorot & lainsuojattomat
Minä harrastan supersankarileffoja (juuri muita leffoja en harrastakaan), mutta kuulin aikoinaan että eka Thor olisi kehno kuva, joten jätin sen katsomatta. Sitten tulikin tämä viimesyksyinen jatko-osa ja sitä taas kehuttiin vallan hyväksi. En sitten saanut aikaiseksi sitä että olisin hankkinut ykkösosan käsiini, joten harmittavaisesti en päässyt teatteriin katsomaan kakkososaa. Ajatuksena kyllä on katsoa lopulta molemmat, etenkin kun Loki nyt oli Avengersissa ihan kohtalaisen hupaisa pahis.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"
Viimeksi muokattu: 21.01.2014 18:13 Rinja.

22.01.2014 07:41 #246 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kelmit, vorot & lainsuojattomat
Mun suosikkini voitti, jee! Pitäisiköhän perehdyttää itsensä paremmin "oikeaan" Lokiin ja hänen edesottamuksiin, jotta fanitus ei perustuisi täysin vain Tom Hiddlestoniin.... :smile:

Rinja kirjoitti: kuulin aikoinaan että eka Thor olisi kehno kuva, joten jätin sen katsomatta.

Mulla on sama Kapteeni Amerikan kanssa, k/luulin sen olevan huono, joten jätin katsomatta. Ilmeisesti asia ei kuitenkaan ole niin.

• tiarAnon hahmo
  • tiarAnon
22.01.2014 08:28 #247 : tiarAnon
Saagojen Loki on todella kiinnostava ja monitahonen hahmo, oikea trickster-jumaluuksien arkkityyppi. Ei mikään ihme, että se on inspiroinu niin laajasti spefi-kirjailijoita oikealla ja vasemmalla.

Henkilökohtasesti en juuri perusta Thor-Avengers-jatkumon Lokista, vaikka Hiddlestone onkin upea näyttelijä. Hahmo on kuitenkin typistetty vähän liian... pikkumaiseks. Siitä on tehty sellanen peruspahis. En tiedä, miten se on alun perin sarjakuvissa kuvattu, mutta tällasenaan se ei kyllä tee oikeuttaa saagojen hahmolle.

"It was never the death you feared, it was emptiness."
365x100.blogspot.fi/

Uusin jäsen: Perus Minä