Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa

01.04.2014 08:50 - 29.04.2015 19:35 #1 : Hiistu
Vuoden 2014 aprillipila.

Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokaupassa on tarjolla fantastisia esineitä ja elämyksiä, jollaisia tulee vastaan vain kerran valovuodessa ja silloinkin vain onnekkaan sattuman saattelemina.

Tutustu nykyisiin huutokohteisiin ja tee ennakkotarjous! Lahjoita oma aarteesi tai arvokasta aikaasi hyvään tarkoitukseen!

Huutokaupan tuotto käytetään lyhentämättömästi sivuston ylläpidon virkistystoimintaan.

Huutokauppa

Tämän viestin lopussa esiteltävät sekä käyttäjiltä lahjoituksina saatavat kohteet tulevat myöhemmin tarkentuvana ajankohtana myyntiin tunnettuun suomalaiseen nettihuutokauppapalveluun. Kohteet pyritään listaamaan huudettaviksi mahdollisimman nopeasti, joten ennakkotarjoajien ja lahjoittajien kannattaa olla toimissaan nopeita.

Tutustu huutokohteisiin

Tämän viestin lopussa ovat esiteltyinä tällä hetkellä huutokauppaan tulossa olevat kohteet, joita ylläpitäjät ovat lahjoittaneet. Kohteiden lähtöhinta tulee olemaan alhainen, mutta odotamme hintojen luonnollisesti kohoavan asiaankuuluvan korkealle: onhan kyse arvokkaista kohteista ja tuotto tulee hyvään käyttöön.

Tee ennakkotarjous

Kustakin täällä esitellystä huutokohteesta voi jättää itse määrittelemänsä suuruisen ennakkotarjouksen. Suurin kohteesta tullut ennakkovaraus asetetaan huutokaupassa kyseisen kohteen hintavaraukseksi. Mikäli huutokohteen aukioloaikana ei huudoissa saavuteta hintavarauksena olevaa summaa, on korkeimman ennakkotarjouksen jättäneellä mahdollisuus lunastaa kohde omakseen ennakkoon tarjoamallaan summalla. (Mikäli tarjoaja ei haluakaan lunastaa kohdetta, tarjotaan kohdetta mahdollisille muille ennakkotarjoajille sekä varsinaisen huutokaupan voittajalle.)

Ennakkotarjoukset tulee jättää joko palautelomakkeella tai yksityisviestillä ylläpitäjälle Hiistu . Mainitse kohteen numero sekä tarjoamasi summa – ilmoitamme, mikäli kohteesta on jo tehty suurempi tarjous.

Lahjoita kohde

Huutokauppa kaipaa yhä lisää kiinnostavia huutokohteita! Kerro tässä ketjussa, mitä juuri Sinä voisit lahjoittaa kaupattavaksi Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokaupassa. Kohteet voivat olla niin materiaalisia kuin immateriaalisiakin.

Huutokohteiden esittely:

1. Maineikkaan Turun yliopiston tieteiskulttuurikabinetin (Tutka) jäsenyys koko kuluvalle vuodelle. Mukana jäsenkortti ja varapuheenjohtajan nimikirjoitus.

2. Tapaaminen maailmankuulun fantasiakirjailijan kanssa. Kirjailijan henkilöllisyys yllätys. Aika: 11. - 13. heinäkuuta 2014. Paikka: Keskussairaalantie 4, Jyväskylä.

3. Kierros Espoon kaupunginkirjaston kulissien taakse. Tutustuminen fantasiaryhmän toimintaan ja hankintaosastoon. Mahdollisuus asiasanoittaa fantasiakirja Helmet-tietokantaan!

4. Päivä moderaattorina. Risingin moderaattorioikeudet (ja -velvollisuudet) päivän ajaksi. Päivänhetkisestä tilanteesta riippuen luvassa esimerkiksi käyttäjien kanssa vuorovaikuttamista, viestiketjujen siirtämistä alueelta toiselle, linkkilistojen laadintaa tai maailmanvalloituksen suunnittelua.

5. Jääkiekon MM-kisalähetyksen seuraaminen inspiroivassa seurassa, Suomi-Latvia -peli. Aika: la 10.5.2014 klo.16:45 alkaen. Paikka: Karkkilan ABC-huoltamoravintola. Mukana Latvian pelipaita ja kasvomaali.

6. Mittava määrä aitoja ja alkuperäisiä Risingin joulukalentereissa esiintyneitä piparkakkufiguureja. Vain koristekäyttöön - sisäistä nauttimista ei suositella kohteiden antiikkiluonteesta johtuen.

7. Hobitti – Smaugin autioittama maa (The Hobbit: The Desolation of Smaug) -elokuvassa esiintyneen näyttelijän kirjoittama viesti IKEA:n kassakuitin takana. Mukana aito viestin kirjoittamiseen käytetty IKEA-lyijykynä. Viestissä teksti: "Jag heter inte Gunvald. Puss och kram."

8. Koiraeläimen täyshoito viikon ajaksi. Aika: vapaavalintainen viikko kesäkuussa. Paikka: Pirkanmaa. Koiran oltava sisäsiisti, ei saa kuorsata öisin. Lisäksi pidettävä mustastamakkarasta, tultava toimeen undulaattien kanssa sekä siedettävä nokkahuilumusiikkia.

9. Historialliset varvassandaalit, olleet käytössä likimain jokaisessa Suokki-miitissä. Sandaalien väri rusehtava, koko arviolta 42, tarrakiinnitys. Erikoisen mukavat mukulakivetyksellä kävelyyn.

10. Illallinen Risingin ylläpitäjän seurassa. Ylläpitäjän henkilöllisyys, aika, paikka ja ruokalaji yllätys.
Viimeksi muokattu: 29.04.2015 19:35 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dyn, Tapsa, BlackRose99

01.04.2014 17:00 #2 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Saakohan ylläpito itse osallistua?

01.04.2014 17:21 #3 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
): Olisin muuten huutanut kohdetta 10 päästäkseni illalliselle Jussin kanssa, mutta sitten hoksasin, ettei ylläpitäjää saa itse valita. Kenen neronleimaus tämä typerä sääntö oli? Voin lahjoittaa huutokohteisiin wanhoja demejäni vuosilta 2000-2010.

01.04.2014 17:40 #4 : Formaldehyde

Hiistu kirjoitti: "Jag heter inte Gunvald. Puss och kram."

:eek:

• Diara hahmo
  • Diara
01.04.2014 18:15 #5 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Kukapa ei haluaisi vanhoja piparkakkuja. Kai ne toimitetaan postissa siten, että ne ei murennu?

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

01.04.2014 19:51 - 01.04.2014 19:51 #6 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
^ Ne toimitetaan ekstrasärkyvänä lähetyksenä kotiovelle. Voimme pakata mukaan myös liimatuubin, siltä varuin että sattuu vahinkoja.

noreen kirjoitti: Voin lahjoittaa huutokohteisiin wanhoja demejäni vuosilta 2000-2010.

Ylläpito kiittää lahjoituksesta!
Viimeksi muokattu: 01.04.2014 19:51 Hiistu.

01.04.2014 21:07 #7 : The Big Bad Wolf
Hahaa, olenkin aina aavistanut että modeilla on maailmanvalloitus suunnitteilla!! :cheesy: Täytyypi huutaa oikeudet itselleen. :wink:

01.04.2014 21:14 #8 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Et, jos minä rikon säästöpossuni ja huudan enemmän. (Vai huudetaanko puoliksi ja jaetaan valta? Niin, ei varmasti huudeta niin.)

Onko huudot pakko maksaa euroilla vai käykö jokin muu valuutta, esim. markka?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

01.04.2014 21:20 #9 : The Big Bad Wolf
Noreen, liitto? Minä huudan ja maksua vastaan voit parin tunnin ajan käyttää mun tunnuksia?

Ja joo hei, markka ois hyvä.

01.04.2014 21:31 #10 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Iso ja Tosi Paha Susi, mikäs siinä. Parissa tunnissa ehdin toteuttaa rauhanomaisen vallankumouksen ja nostaa sinutkin valtaan foorumilla. *kiillottaa markkavuortaan ja tulostaa propagandajulisteita*

01.04.2014 21:36 #11 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Markkojen kanssa voi olla hieman nihkeää, mutta nätit simpukankuoret, värikkäät lasinpalat ja linnunsulat kelpaavat.

01.04.2014 21:38 #12 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Heetkinen,

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

01.04.2014 21:41 #13 : The Big Bad Wolf
^^ Loistavaa! :wink: Hei Hiistu, käyvätkö ametistit?

01.04.2014 21:42 #14 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Joo, kiiltävät kivet kelpaavat myös.

01.04.2014 22:10 - 01.04.2014 22:11 #15 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Niin tässä taisi käydä, ettei ihan todellisesta jutusta ollut kyse. :wink: Kiitos kaikille pilassa mukana leikkineille! Toivottavasti hauskuutti muidenkin päivää.

Se täytynee vielä sanoa, ettei ylläpidolla oikeasti ole mitään mystistä virkistystoimintaa, vaan ihan vapaaehtoisuuden ilosta täällä pyöritään. :tongue: Kaikki sivustosta koituva tuotto (t-paitojen ja muiden kauppatuotteiden tilaus, tietokannan kirjakauppalinkkien kautta kirjaostoksille siirtyminen, sivustolla mainostaminen) menee Darkille, jottei hän joudu maksamaan aivan kaikkia sivuston ylläpitokustannuksia omasta pussistaan.
Viimeksi muokattu: 01.04.2014 22:11 Hiistu.

01.04.2014 22:16 #16 : The Big Bad Wolf

Heh, tunnustan menneeni aamusella lankaan... Vasta kun kaverit alkoivat huijaamaan, muisti monesko päivä tänään oli ja älysi vähän epäillä tänään aloitettuja ketjuja. :wink:

01.04.2014 22:29 #17 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa

The Big Bad Wolf kirjoitti: ^^ Älä viitsi, kyllä me kaikki tiedetään,että ne rahat käytetään siihen vallankumoukseen. :wink:

Sovitaan sitten niin. :wink:

01.04.2014 22:45 #18 : Pimeyden peto
voi ei, olikin pilaa. mistä nyt saan antiikkikeksini :D

sipulia

01.04.2014 22:59 #19 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
En tosiaan tajunnut, että tämä oli aprillipilaa. Saanko demit takaisin?

01.04.2014 23:20 #20 : Taru Väyrynen
Nokkelasti keksitty ja hyvin toteutettu aprillipila! Kiitos, ylläpito, olisitte kyllä viihderahanne ansainneet!

"Ja miten ansainneesi edes luulet sen että aina saat suotuisat tuulet."
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

Jossu89