Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
01.04.2014 23:56 #21 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
^ Kiva kuulla, että oli iloa. :smile:

noreen kirjoitti: En tosiaan tajunnut, että tämä oli aprillipilaa. Saanko demit takaisin?

Jahka olemme kylliksemme ammentaneet niistä vallankumouksellisia ajatuksia.

02.04.2014 07:23 #22 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Itse hämmästelin ensin, että onpa outoja asioita kaupan. Ja sitten jossain vaiheessa ruostuneet rattaani liikahtivat ja tajusin. Mainio aprillipila! :lol:

• Skie hahmo
  • Skie
02.04.2014 20:57 #23 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Risingin aprillipila on se vuoden ainoa pila, jota oikein odotan. :smile: Hauska oli jälleen.

Always follow your doubts.

• Diara hahmo
  • Diara
02.04.2014 21:01 #24 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Minä olen selkeästi liian traumatisoitunut, kun nykyään tunnistan nämä pilat heti. Mitäs otin ensimmäisen Risigin pilani joskus vuosia sitten tosissaan :cheesy: Hauskaa näitä on kyllä edelleen lukea, kun selkeästi käytetään aikaa hauskan pilan keksimiseen.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

02.04.2014 21:14 #25 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Johonkin aikaan oli sellaisia yhteisöjä, joissa keksittiin järjettömiä ideoita ja sitten toteutettiin ne...

02.04.2014 21:58 #26 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Minä menin päivällä lankaan myös. Ajattelin vaan, että joo-o, outoa porukkaa, oudot palkinnot. Vasta illemmalla huomasin, kun puhe alkoi kääntyä markoilla ja kivillä maksamiseen, että tässähän saattaa olla kyse aprillauksesta. Hassun jutun olitte kehittäneet :lol:

Tämä ei kyllä uponnut ihan yhtä hyvin kuin viimevuotinen Nousevan Varjon Kultti :smile: Se kyllä meni ihan täydestä eikä ollut aavistustakaan aprillipilasta. Vaikka olisihan se pitänyt siitä R.S.Varjosesta arvata :blush:

Maailmanvalloitusta odotellessa :wink: Nään jo sieluni silmin vallankumouksen alkaneen ja itseni rauhoittelemassa kavereita: "Ei mitään hätää, ne on vaan Risingin modet." :lol:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Sini hahmo
  • Sini
02.04.2014 22:42 #27 : Sini
Vastaus käyttäjältä Sini aiheessa Risingshadow:n hyväntekeväisyyshuutokauppa
Ihan kaikki ei ole pilaa - kohta 2 on ihan totta. Tästä lisätietoja piakkoin, joten se matka Jyväskylään heinäkuun puolivälissä kannattaa pistää kalenteriin.

Uusin jäsen: Jeesuskello_