• Aurelia hahmo Kirjoittaja
  • Aurelia

06.05.2014 16:39 #1 :: Aurelia
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
"Mun päästä puuttuu pa pa palanen..."

Toivo ei kuole koskaan, Toivo on vampyyri.

Räikkönen tulee ja Räikkönen menee...
Muokannut 29.04.2015 19:33 Hiistu

06.05.2014 18:27 #2 :: punnort
Melaa mekkoon

Istuimme sukumme voimin valoisaa juhannusiltaa rantanuotiolla.

Yhtäkkiä Aino-serkku, hehkeä kuusitoistakesäinen tyttölapsi sai päähänpiston mennä uimaan. Hän riisui laiturilla kukkamekkonsa. Samalla hän paljasti suvun miesten katseille kukkamekon alla olleet niukat bikininsä, mitä Manti-mummo syvästi paheksui.

Aino-serku ollessa uimassa rasavillit kymmenvuotiaat kaksospojat Markku ja Lauri palasivat souturetkeltään. Viedessään airoja rantasaunalle he äityivät ''miekkailemaan'' niillä. Manti-mummo meni tietysti toppuuttelemaan ''miekkailua''. Kun pojat väistelivät toppuutteluyrityksiä, toisen airon päähän tarttui laiturilla ollut kukkamekko.

Katselimme aironnokassa liehuvaa vaatekappaletta, ja Keijo-eno, hulivilivanhapoika ja sukumme ''musta lammas'' tokaisi: ''Taisi tulla melaa mekkoon.''

* * *

Tätä hauskaa tapahtumasarjaa ja osuvaa tokaisua muistelemme aina sukumme kokoontuessa - aina, kun Manti-mummo ei ole kuulolla.

• Aurelia hahmo Kirjoittaja
  • Aurelia

06.05.2014 21:17 #3 :: Aurelia
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Tämä on nyt kyllä pikkaisen noloa, mutta tuohon ensimmäiseen vitsiini oli tullut hajamielisyyttäni pieni ajatuspaholainen.

Vitsi menee tietysti näin:

"Mun pä pä päästä puuttuu palanen..."

:D

28.07.2014 13:40 #4 :: punnort
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Vangilla oli karatessa musta vyö.

Ämpäreitä saavia oli sankoin joukoin.

Isildurin vaimo on Äitildur.

Eräässä laulussa kertojaminä tuli paikalle ja jäi sinne. Kyseessä oli "Tulen ja jään"-laulu.

Mitä luet ja kuinka kuntoilet? - Ajan pyörää.

Likinäköiset haltiat käyttävät silmärillejä.

Kitaristi-Timo kuuluu Tolkkien sukuun.

Millä nimellä tunnetaan Kauko-Idässä luotu hevosen ja puun risteytys? - Ori-Entti.

Miksi Pratchett ja Gaiman eivät lue Tolkienia? - He eivät välitä hyvistä enteistä.
Muokannut 28.07.2014 13:45 punnort

28.07.2014 18:30 #5 :: Echramath
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Stephen Fry, kaikille tuttu tv-miespalvelija ja mediapersoona, oli kuvaamassa The Gadgetman (suom. Vempainmies Stephen Fry) -sarjan ensimmäistä kautta, kun paikalle sattui toinen kuuluisa englantilainen renessassi-ihminen, Iron Maiden -yhtyeen laulajana, pilottina ja mestaruustason miekkailijana kunnostautunut Bruce Dickinson. Bruce katseli Stephenin tiimin toimia vähän kummissaan.

"Minkä takia te teette tästä london cabista amfibiomallia? Aiotko kuskata mereneläviä?"
"En suinkaan", Stephen selitti, "tällä voin kiertää liikenneruuhkat vaikka Thamesia pitkin! Tämä on itselleni suureksi hyödyksi!"

28.07.2014 18:38 #6 :: punnort
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
AC/DC:n pojat sen sijaan hai

28.07.2014 18:46 #7 :: Knox Gargol
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Sauron obviously felt the urgent need for Moordoor.

28.07.2014 19:41 #8 :: Maailmanherra
Punainen tampere.

Armeijan harmaat.

02.08.2014 20:51 #9 :: punnort
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Iron Maidenin Bruce ja Steve olivat tapaamassa suomalaisia kirjailijoita. "Hei katso, tuo on se Kerjäläisprinsessan kirjoittaja", Bruce sanoi. "Ei, tuo on kyllä J.S. Meresmaa", Steve vastasi. "Jaa, ei siis Magdalena Hai", Bruce totesi.
Muokannut 02.08.2014 21:01 punnort

02.08.2014 21:00 #10 :: Mustelmann
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Ilmeeni kun luin paskoja vitsejänne:

Tykännyt: Iikh

02.08.2014 22:45 #11 :: Echramath
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Parasta on, että koska siellä on referer-tarkastus päällä, näemmä tuossa sen nauravan pallon eikä Hilarius-hiirtä.

06.08.2014 18:48 #12 :: punnort
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Muut meni yli, Muhammed ali.
Muut otti taksin, John lennon.
Muut löi swingin, Vladimir putin.
Muut oli kusella, Blaise paskal.
Muut sai töitä, Teuvo loman.
Muut piti näppinsä kurissa, Pentti kouri.
Muut oli kasvot kameraan päin, Markus selin.
Muut valitsi kaidan tien, Lea laveen.
Muut perehtyi huolellisesti, George lukas.
Muokannut 06.08.2014 18:48 punnort

06.08.2014 20:34 #13 :: Knox Gargol
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
En oikein händlaa suomeksi, joten taas enkuksi:

"I don't like being tired."

"Why not?"

"I have no use for tires."

06.08.2014 20:57 #14 :: punnort

Knox Gargol kirjoitti: En oikein händlaa suomeksi, joten taas enkuksi:

We played poker for food. We played for high steaks.

22.10.2014 18:41 #15 :: punnort
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Tohtori Frankenstein oli kehonrakentaja.

• Strato hahmo
  • Strato

22.10.2014 18:51 #16 :: Strato
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
If a guy is named Will, does it mean he has a lot of willpower?

• Strato hahmo
  • Strato

23.11.2014 11:20 #17 :: Strato
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Try to act like a human being = Yritä käyttäytyä kuin ihmispapu

23.11.2014 14:25 #18 :: Vumpalouska

* * *

Olipa kerran ulkomaalainen mies. Ollessaan lomamatkalla Suomessa hän eksyi eikä löytänyt erästä nähtävyyttä. Niinpä ulkomaalainen meni suomalaisen luo kysymään neuvoa. Hän näytti kohdetta kartalta ja sanoi: "Excusemua... missä päin?" Juuri silloin ohi ajoi kuitenkin rekka-auto ja suomalainen kuulikin: "...cusemua... päin." Ja niin suomalainen pissasi ulkomaalaisen päälle!

ZOMFG LOL ROFLMAO WTF!!!!!1
Muokannut 23.11.2014 14:27 Vumpalouska

• noreen hahmo
  • noreen

23.11.2014 15:03 #19 :: noreen
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen

Vumpalouska kirjoitti: Tämä on vanhin keksimäni vitsi, jonka olen tainnut vanhan Risingin puolella joskus kertoakin. Muistaakseni vitsi sai silloin monellakin tapaa tyrmäävän vastaanoton, mutta kyllä tällainen taiteellinen huumorinpläjäys ansaitsee tulla kerrotuksi uudestaan...

*kärsivää korinaa* Nyt kyllä.. tämä vitsi on kaikessa suunnattomassa taiteellisuudessaan viimeinen pisara. Miksi luin tätä ketjua.. En voi kuin nostaa hattua kaikille tähän ketjuun osallistuneille, miten osaattekin keksiä moisia vitsejä. :DD

23.11.2014 17:19 #20 :: Louhikäärme
Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Pissakakkahuumori on yleensä sitä itseään. Niin nytkin.