Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen

• Aurelia hahmo Kirjoittaja
  • Aurelia
06.05.2014 16:39 - 29.04.2015 19:33 #1 : Aurelia
"Mun päästä puuttuu pa pa palanen..."

Toivo ei kuole koskaan, Toivo on vampyyri.

Räikkönen tulee ja Räikkönen menee...

"Anteeksi saat aina. Ei kai ole sulle sen helpompaa..."
Viimeksi muokattu: 29.04.2015 19:33 Hiistu.

06.05.2014 18:27 #2 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Melaa mekkoon

Istuimme sukumme voimin valoisaa juhannusiltaa rantanuotiolla.

Yhtäkkiä Aino-serkku, hehkeä kuusitoistakesäinen tyttölapsi sai päähänpiston mennä uimaan. Hän riisui laiturilla kukkamekkonsa. Samalla hän paljasti suvun miesten katseille kukkamekon alla olleet niukat bikininsä, mitä Manti-mummo syvästi paheksui.

Aino-serku ollessa uimassa rasavillit kymmenvuotiaat kaksospojat Markku ja Lauri palasivat souturetkeltään. Viedessään airoja rantasaunalle he äityivät ''miekkailemaan'' niillä. Manti-mummo meni tietysti toppuuttelemaan ''miekkailua''. Kun pojat väistelivät toppuutteluyrityksiä, toisen airon päähän tarttui laiturilla ollut kukkamekko.

Katselimme aironnokassa liehuvaa vaatekappaletta, ja Keijo-eno, hulivilivanhapoika ja sukumme ''musta lammas'' tokaisi: ''Taisi tulla melaa mekkoon.''

* * *

Tätä hauskaa tapahtumasarjaa ja osuvaa tokaisua muistelemme aina sukumme kokoontuessa - aina, kun Manti-mummo ei ole kuulolla.

• Aurelia hahmo Kirjoittaja
  • Aurelia
06.05.2014 21:17 #3 : Aurelia
Vastaus käyttäjältä Aurelia aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Tämä on nyt kyllä pikkaisen noloa, mutta tuohon ensimmäiseen vitsiini oli tullut hajamielisyyttäni pieni ajatuspaholainen.

Vitsi menee tietysti näin:

"Mun pä pä päästä puuttuu palanen..."

:D

"Anteeksi saat aina. Ei kai ole sulle sen helpompaa..."

28.07.2014 13:40 - 28.07.2014 13:45 #4 : punnort
Vangilla oli karatessa musta vyö.

Ämpäreitä saavia oli sankoin joukoin.

Isildurin vaimo on Äitildur.

Eräässä laulussa kertojaminä tuli paikalle ja jäi sinne. Kyseessä oli "Tulen ja jään"-laulu.

Mitä luet ja kuinka kuntoilet? - Ajan pyörää.

Likinäköiset haltiat käyttävät silmärillejä.

Kitaristi-Timo kuuluu Tolkkien sukuun.

Millä nimellä tunnetaan Kauko-Idässä luotu hevosen ja puun risteytys? - Ori-Entti.

Miksi Pratchett ja Gaiman eivät lue Tolkienia? - He eivät välitä hyvistä enteistä.

fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 28.07.2014 13:45 punnort.

28.07.2014 18:30 #5 : Echramath
Stephen Fry, kaikille tuttu tv-miespalvelija ja mediapersoona, oli kuvaamassa The Gadgetman (suom. Vempainmies Stephen Fry) -sarjan ensimmäistä kautta, kun paikalle sattui toinen kuuluisa englantilainen renessassi-ihminen, Iron Maiden -yhtyeen laulajana, pilottina ja mestaruustason miekkailijana kunnostautunut Bruce Dickinson. Bruce katseli Stephenin tiimin toimia vähän kummissaan.

"Minkä takia te teette tästä london cabista amfibiomallia? Aiotko kuskata mereneläviä?"
"En suinkaan", Stephen selitti, "tällä voin kiertää liikenneruuhkat vaikka Thamesia pitkin! Tämä on itselleni suureksi hyödyksi!"

28.07.2014 18:38 #6 : punnort
AC/DC:n pojat sen sijaan hai

28.07.2014 18:46 #7 : Knox Gargol
Sauron obviously felt the urgent need for Moordoor.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

28.07.2014 19:41 #8 : Maailmanherra
Punainen tampere.

Armeijan harmaat.

Monologi punainen, hän tietää kosmoksen salat ja kalapuikko hommat ja kefirit

02.08.2014 20:51 - 02.08.2014 21:01 #9 : punnort
Iron Maidenin Bruce ja Steve olivat tapaamassa suomalaisia kirjailijoita. "Hei katso, tuo on se Kerjäläisprinsessan kirjoittaja", Bruce sanoi. "Ei, tuo on kyllä J.S. Meresmaa", Steve vastasi. "Jaa, ei siis Magdalena Hai", Bruce totesi.

fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 02.08.2014 21:01 punnort.

02.08.2014 21:00 #10 : Mustelmann
Ilmeeni kun luin paskoja vitsejänne:

Superheroes are real when they're drawn in ink.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iikh

02.08.2014 22:45 #11 : Echramath
Parasta on, että koska siellä on referer-tarkastus päällä, näemmä tuossa sen nauravan pallon eikä Hilarius-hiirtä.

06.08.2014 18:48 - 06.08.2014 18:48 #12 : punnort
Muut meni yli, Muhammed ali.
Muut otti taksin, John lennon.
Muut löi swingin, Vladimir putin.
Muut oli kusella, Blaise paskal.
Muut sai töitä, Teuvo loman.
Muut piti näppinsä kurissa, Pentti kouri.
Muut oli kasvot kameraan päin, Markus selin.
Muut valitsi kaidan tien, Lea laveen.
Muut perehtyi huolellisesti, George lukas.

fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 06.08.2014 18:48 punnort.

06.08.2014 20:34 #13 : Knox Gargol
En oikein händlaa suomeksi, joten taas enkuksi:

"I don't like being tired."

"Why not?"

"I have no use for tires."

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

06.08.2014 20:57 #14 : punnort

Knox Gargol kirjoitti: En oikein händlaa suomeksi, joten taas enkuksi:

We played poker for food. We played for high steaks.

22.10.2014 18:41 #15 : punnort
Tohtori Frankenstein oli kehonrakentaja.

• Strato hahmo
  • Strato
22.10.2014 18:51 #16 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
If a guy is named Will, does it mean he has a lot of willpower?

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Strato hahmo
  • Strato
23.11.2014 11:20 #17 : Strato
Try to act like a human being = Yritä käyttäytyä kuin ihmispapu

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

23.11.2014 14:25 - 23.11.2014 14:27 #18 : Vumpalouska

* * *

Olipa kerran ulkomaalainen mies. Ollessaan lomamatkalla Suomessa hän eksyi eikä löytänyt erästä nähtävyyttä. Niinpä ulkomaalainen meni suomalaisen luo kysymään neuvoa. Hän näytti kohdetta kartalta ja sanoi: "Excusemua... missä päin?" Juuri silloin ohi ajoi kuitenkin rekka-auto ja suomalainen kuulikin: "...cusemua... päin." Ja niin suomalainen pissasi ulkomaalaisen päälle!

ZOMFG LOL ROFLMAO WTF!!!!!1

Vähäisempien Valojen Herra
Viimeksi muokattu: 23.11.2014 14:27 Vumpalouska.

• noreen hahmo
  • noreen
23.11.2014 15:03 #19 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen

Vumpalouska kirjoitti: Tämä on vanhin keksimäni vitsi, jonka olen tainnut vanhan Risingin puolella joskus kertoakin. Muistaakseni vitsi sai silloin monellakin tapaa tyrmäävän vastaanoton, mutta kyllä tällainen taiteellinen huumorinpläjäys ansaitsee tulla kerrotuksi uudestaan...

*kärsivää korinaa* Nyt kyllä.. tämä vitsi on kaikessa suunnattomassa taiteellisuudessaan viimeinen pisara. Miksi luin tätä ketjua.. En voi kuin nostaa hattua kaikille tähän ketjuun osallistuneille, miten osaattekin keksiä moisia vitsejä. :DD

23.11.2014 17:19 #20 : Louhikäärme
Pissakakkahuumori on yleensä sitä itseään. Niin nytkin.

Uusin jäsen: Soile Kylmälahti