• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 6 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 81 päivää sitten

Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen

23.11.2014 17:38 #21 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Ketjun lukeminenhan on oivallinen tapa kalibroida oma huumorintajunsa. Kunkin oma valinta sitten, päätyykö vääntämään ruuvejaan löysemmälle vai kireämmälle. :tongue:

• Vumpalouska
  • Vumpalouska hahmo
  • Poissa
  • Olen VUMPALOUSKA, mahtava Hattupäinen Avaruuskoira ja Vähäisempien Valojen Herra. Paistattele loistossani.
23.11.2014 18:39 #22 : Vumpalouska

Louhikäärme kirjoitti: Pissakakkahuumori on yleensä sitä itseään. Niin nytkin.

Parasta huumoria.

Vähäisempien Valojen Herra
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

23.11.2014 18:50 #23 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen

Vumpalouska kirjoitti:

Louhikäärme kirjoitti: Pissakakkahuumori on yleensä sitä itseään. Niin nytkin.

Parasta huumoria.

Pierusta ei tarvitse vääntää vitsejä, koska pieru on hauska per se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bensku

23.11.2014 20:41 #24 : Bensku
Vastaus käyttäjältä Bensku aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Jaahas, tällainen ketju. Jotkut vitsit oli aika... tyrmääviä :)

Miksi löysin tän vasta nyt?

• Maailmanherra
  • Maailmanherra hahmo
  • Poissa
  • "Hänen jalkojensa alla on maata ja savea hänen sormissaan; viisaus asuu hänen luissaan ja hänen molemmat silmänsä ovat auki."
24.11.2014 04:11 #25 : Maailmanherra
Bruce Dickinson hankki vanhoilla päivillään itselleen waifun, Iron Meidon.

Monologi punainen, hän tietää kosmoksen salat ja kalapuikko hommat ja kefirit
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

30.11.2014 18:04 #26 : punnort
Avaruusprinsessaa pieretti, joten hän heitti leian.

02.12.2014 13:03 - 02.12.2014 13:08 #27 : punnort
Suutareiden suosikkijoululaulu: Ei huolta murhetta kenkään muista...

Kiinalaisten suosikkijoululaulu: Maaoo niin kaaaunis...

Ensin Aku Ankka oli sitä mieltä, että vain kaksi veljenpojista saa lahjoja ja hiphoppariksi ryhtynyt jää ilman, mutta lopulta sai hän, Yo!-Lupukin lahjoja.

Joulun kellot olivat vähän kajahtaneita.

Hip hop -artisti oli selvinnyt writer's blockista, ja niinpä hän lauleskeli: Yo!-luon taas, Yo!-luon taas, kattilat täynnä puuroo...

Koko joulukuun hiphoppari osallistui Yo!-lukuun.

Valkea joulu jouduttiin lavastamaan. Oikeasti se oli lumetta.

Laskettelujupin joululahjatoive: Suomulle maja rauhaisa...

fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 02.12.2014 13:08 punnort.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: maahinen, Celestine

06.02.2015 18:34 #28 : punnort
Kirjailija joi virtuaalisen oluen ePubissa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

25.02.2015 21:03 #29 : punnort
James Bond oli puikoissa. Peräpuikoissa.
James Bond opiskeli kemistiksi. Puistokemistiksi.
James Bondin laiva oli kurssissa. Konkurssissa.
James Bondilla oli yllään sarit. Kalsarit.
James Bond irrotti nauloja tongeilla. Kortongeilla.
James Bondin tie oli kivikkoinen. Keskiviikkoinen.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Aemilia, Soturiorava

28.02.2015 22:14 #30 : Astorethein
Käyn säännöllisesti tarkistamassa ketjun tarjonnan ja masennun joka kerta yhtä paljon. Seuraan ketjua siis jatkossakin.

I'm just a normal everyday pervert.

01.03.2015 13:05 #31 : Piru Naiseksi

02.03.2015 01:33 #32 : punnort

Piru Naiseksi kirjoitti: On maaliskuu ja mouruavien kattien aika. Montako kissaa naukuu matemaattisella koordinaatistolla?

Abskissa? Kissoidi?

02.03.2015 11:02 #33 : LordStenhammar

punnort kirjoitti: James Bond oli puikoissa. Peräpuikoissa.
James Bond opiskeli kemistiksi. Puistokemistiksi.
James Bondin laiva oli kurssissa. Konkurssissa.
James Bondilla oli yllään sarit. Kalsarit.
James Bond irrotti nauloja tongeilla. Kortongeilla.
James Bondin tie oli kivikkoinen. Keskiviikkoinen.

Olen mies, jolla on visio. Televisio.
Olen pahassa pulassa. Krapulassa.
Uuno sai laatikossa lakkaa. Silakkaa. Kynsilakkaa.

THE GOD CREATED SHIT.

02.03.2015 21:01 #34 : punnort
3D tuo elokuvanautintoon aivan uuden ulottuvuuden.

12.03.2015 13:55 #35 : Aurelia
Vastaus käyttäjältä Aurelia aiheessa Muutama onneton itse keksimäni vitsin poikanen
Kehittelin tässä aikani kuluksi vähän paremmaksi tuota Robinin lauluun liittyvää vitsiäni sekä yhtä toista vitsiä joka liittyy toiseen lauluun. Ja kyllä, minulla olisi vaikka kuinka tärkeämpääkin tekemistä jota pitäisi kyllä tehdä sen sijaan, että huvittelee laulujen sanoilla, mutta minulla on tänään laiska ja hauska päivä jona en tee mitään "tärkeää" vaan huvittelen vain hieman vieläpä ihan hyvällä omalla tunnolla. Joskus pitää niinkin tehdä. Joten, tässäpä olisi :)

Mitä herkkä ja taiteellinen zombi lauloi avuttomalle uhrilleen jonka aivot aikoi syödä? "Mun pä pä päästä puuttuu palanen ja sä sä sä voisit täyttää sen..."

Ja sitten yksi eniten rakastamistani lauluista ja muutama vitsi siitä ja laulun nimi on: Käyn ahon laitaa. Ja kyllä, minä voin vääntää vitsiä jopa niistä asioista joita todella rakastan koko sydämestäni. Mielestäni lähes kaikesta saa tehdä parodiaa eikä minulle juuri mikään ole niin pyhää ja tabu, ettenkö voisi nähdä siinä jotain hauskaa eikä se hauska ole minulta koskaan pahantahtoista. Ehkä minulla vain on outo huumorintaju :)

Elämä tää on vain sattumalta saatua mutta stressin uhrina ois synti kaatua.
Hetkeäkään heiluisi en täällä hengissä mä korkonahkakengissä...

Tämä vitsi tuo mielestäni lauluun vähän naisnäkökulmaa eikä se ole koskaan pahitteeksi

Ja sitten vielä yksi vitsi samasta laulusta.

Hiljaa vaeltaen tahdon sinne ehtiä missä ilmesty ei joutavia lehtiä. Hoitakaa te uskolliset hyvin sorvia, jo näkyy hiidenkorvia...

Ja tämä vitsi taas tuo mielestäni lauluun hauskaa meille fantasiahulluille eikä sekään ole koskaan pahitteeksi.

Aurelia

"Anteeksi saat aina. Ei kai ole sulle sen helpompaa..."

13.03.2015 21:47 #36 : punnort
Millaista ruokaa Bob Dylan söi kuoleman jälkeen? - Nak nak nakin on Heaven's door.

26.03.2015 16:05 #37 : punnort
Barbien poikaystävä matkusti stargaten läpi, ja sen toisella puolen hän sai nimen Ken-tauri.

03.04.2015 09:46 #38 : Aurelia
Pistetäänpä näin pääsiäisen ratoksi hieman hulluhuumoria kehiin. Tällainen vitsi putkahti faceeni joku aika sitten ja hihitin sille monta minuuttia ja haluan jakaa sen teidänkin riemuksi :)

Psykiatrian kuumalinja:

- Jos olette pakko-oireinen, painkaa 1-näppäintä toistuvasti
- Jos olette läheisriippuvainen, pyytäkää jotakuta painamaan numeroa 2
- Jos teillä on jakaantunut persoonallisuus, painakaa numeroita 1, 3, 4 ja 6
- Jos olette vainoharhainen, tiedämme kuka olette ja mitä haluat. Pysy linjalla, jotta voimme jäljittää puhelun
- Jos olette skitsofreeninen, kuunnelkaa tarkasti ja pieni ääni kertoo teille mitä numeroa painaa
- Jos olette masentunut, sillä ei ole väliä mitä numeroa painatte. Kukaan ei kuitenkaan vastaa
- Jos teillä on aistiharhoja, olkaa varovainen, sillä se mitä pidätte toisella puolen päätänne; voi purra teiltä korvan irti...

Aurelia

"Anteeksi saat aina. Ei kai ole sulle sen helpompaa..."
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes, Strato

17.07.2015 13:23 #39 : punnort
Tohtori Sykerö -sarjasta tehtiin uudistettu versio, jonka päähenkilö oli naispuolinen: Tohtorinna Suttura.

06.11.2015 11:43 #40 : punnort
Pippin nukkui kuin tukki.

Uusin jäsen: Aki Määttä