10.03.2015 08:57 #201 :: HourglassEyes
Satuta/paranna: Pahikset
Moriarty oli kyllä yllätysvoittaja - vaikka itse hahmosta sen monissa muodoissaan pidänkin ja nostan voitolle peukut pystyyn. Olen tyytyväinen ettei Sauron voittanut, Sauron on loppupelissä vain uhkaava olemus, mutta persoonallisuutta siitä ei löydy.
Toivoin niin Palpatinen voittoa, kiero pirulainen pyöritteli kuitenkin puheillaan koko galaksia sormenpäissään, antoi Yodallekin vastusta koko rahan edestä sekä oli mestarimanipuloija. :wink:
No, aina ei voi voittaa... Tiukka kisa taas jälleen kerran.

10.03.2015 13:11 #202 :: Puolikuu
Satuta/paranna: Pahikset

Mab kirjoitti: Yllätysvoittaja tosiaan! Mä luulin, että voiton veisi Sauron tai Jokeri. Varmaankin tuloksen taustalta löytyy jokin Moriartyn huolellisesti harkitsema juoni :wink:

Varmasti! Olemme kaikki vain nappuloita Moriartyn pelissä.

• HVM hahmo
  • HVM
    Upseeri

10.03.2015 17:22 #203 :: HVM
Satuta/paranna: Pahikset
Rikospomoja on oikeasti olemassa, kun taas "äärimmäinen paha" taitaa olla puhtaasti *fiktiota. Lisäksi professori Moriarty ei ehkä ole niin yksiulotteinen kuin muut pahikset täällä. Niin ja sehän tiedetään että viran "ulkopuolista yritystoimintaan" on useammallakin proffalla menossa, nyt kun "tenure‎ita" ei tunneta ja määrärahoja leikataan ;P

*(e.m. on henk. koht. mielipide, jotta ei poljeta esim. satanistien uskonnon rauhaa)
Muokannut 10.03.2015 17:22 HVM

24.04.2015 13:01 #204 :: maahinen
Satuta/paranna: Pahikset
Katsoin juuri kaksi kautta Sherlock Holmesia. Mitä hämärästi muistan ammoin lukemistani kirjoista, niin Sherlock ja Watson ovat muuttuneet edukseen. Moriartyä en muista kirjoista ollenkaan, ja sarjan perusteella - että voittajapahis? En ymmärrä, en sitten alkuunkaan. Toivon hartaasti, ettei hän koe ylösnousemusta kolmannella kaudella.