• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 7 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 82 päivää sitten

Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat

• Poissa
  • “The very existence of libraries affords the best evidence that we may yet have hope for the future of man” ― T.S. Eliot
06.04.2015 08:33 - 06.04.2015 08:33 #221 : Niksu
Anakin Skywalker 2 (+1)
Dorian Grey 5
Kapteeni Nemo 2 (-2)
Loki 7

Kerrankin mieluisa loppukolmikko
Viimeksi muokattu: 06.04.2015 08:33 Niksu.

06.04.2015 08:37 #222 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Anakin Skywalker 0 (-2)
Dorian Grey 5
Loki 8 (+1)

Aww, missasin näemmä yhden päivän, enkä ehtinyt tälle aamuakaan aivan pelastaa Kapteeni Nemoa :sad:

06.04.2015 09:06 #223 : Hanjeu

Dorian Grey 4 (+1)
Loki 7 (-2)

Tasoitellaas vielä vähäsen.

06.04.2015 09:12 #225 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Dorian Grey 4 (+1)
Loki 7 (-2)

Loki oli vaan meh, Dorian aivan uskomattoman ihanacriipi.

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
06.04.2015 09:56 #226 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Dorian Grey 2 -2
Loki 8 +1

Dorian ei diilistään kauheasti katumusta osoitellut ennen kuin loppupuolella.

06.04.2015 10:29 #227 : The Big Bad Wolf
Mie ja Knox annettiin pisteet yhtä aikaa, eli tilanne olisi

Dorian Grey 3
Loki 6

• Poissa
  • Olen 180 cm kirjoittavaa ja kuvataiteilevaa lihaa. Surrealismi on rakkauteni, kuten myös rappioromantiikka. :) Ihmisenä helposti lähestyttävä, sanavalmis, mutta mukava. Tarvetta tuntiessaan ajatuksia saa vaihtaa!
06.04.2015 10:46 #228 : Morgan Blood
Dorian Grey 1 (-2)
Loki 7 (+1)

06.04.2015 11:06 #229 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Dorian Grey 2 (+1)
Loki 5 (-2)

Pelastetaan Dorian!!

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: suden veli

06.04.2015 11:23 #230 : Kirazak
Vastaus käyttäjältä Kirazak aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Dorian Grey 0 (-2)
Loki 6 (+1)

Loki on paras. Jo toinen kerta kun pääsen lopettamaan!

Muistakaa pudonneet tähdet.

06.04.2015 13:36 #231 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Jälleen kerran Marvelin korruptio pääsee rellestämään maailmassa. Dorian Grey on upeampi hahmo. Yleensä alistun lopputulokseen, mutta nyt en vain voi hyväksyä lopputulosta. :evil:

Mielenkiintoinen lista kuitenkin.

06.04.2015 15:10 #232 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Loki on hahmona paljon vanhempaa ja mystisempää perua kuin Dorian Grey, joten minä olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka Darth Vader onkin mielestäni parempi harmaa hahmo.

06.04.2015 15:18 #233 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat

Knox Gargol kirjoitti: Jälleen kerran Marvelin korruptio pääsee rellestämään maailmassa.

Eikö tässä ollut kyse mytologisesta Lokista? Sarjakuvasta en tiedä mitään (enkä siitä, onko kyseinen hahmo elellyt jossain elokuvassa. En ole vain innostunut sarjakuvaelokuvista)ja Wikipedia kertoi, että Marvel on tosiaan vääntänyt Lokista keltakultaisen hyypiön :D.

Mytologinen Loki on minusta kiva voittaja. Välillä hän on pöhkö keppostelija, mutta välillä aiheuttaa oikeitakin ongelmia. Minä olen tyytyväinen!

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
06.04.2015 16:18 #234 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Minäkin olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Tykkään toki Nemostakin, mutta hän jää silti hieman etäiseksi. Anakin olisi saanut minulta enemmän kannatusta, jos häntä olisi näytellyt joku muu kuin Hayden Christensen.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

06.04.2015 16:37 - 06.04.2015 16:38 #235 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Täytyyhän sitä kai kerran vuodessa . :wink:

Viimeksi muokattu: 06.04.2015 16:38 Hiistu.

06.04.2015 17:27 #236 : haplotus
Vastaus käyttäjältä haplotus aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Juuri tänään luin Valhalla-sarjakuvien ensimmäisen albumin ja niissä Loki on hauska keppostelija, joka koittaa muutamaankin kertaan luistaa huvittavalla tavalla velvollisuuksistaan. Samalla hän kuitenkin lopulta hoitaa sen osan, jota häneltä odotetaan. Marvel-Lokia en tunne.

Hyvä voittaja. Kivaa on sekin että Nemo pääsi noin pitkälle. En etukäteen uskonut.

Ajatuksia suomennetusta mangasta: ajatuksiasarjakuvista.blogspot.fi/?m=1

07.04.2015 10:11 #237 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat

Hiistu kirjoitti: Viimeisimpänä olen pitänyt A. S. Byattin Ragnarök -kirjan Lokista, etenkin hellytti tavata hänet leikkimässä jälkikasvunsa kanssa.

Hyvä ketju kun samaan syssyyn löysin uutta luettavaa x) Ehdin jo hätääntyä kun Suuri lammasseikkailu on loppusuorilla.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

09.04.2015 09:13 #238 : Knox Gargol

Morgan Blood kirjoitti:

Pelkään pahoin, että ison osan voittoäänistään Loki sai Marvelilla.

Puolikuu kirjoitti: Anakin olisi saanut minulta enemmän kannatusta, jos häntä olisi näytellyt joku muu kuin Hayden Christensen.

Vaikken Christiansenista itsekään välitä, reilun pelin nimissä syyttäisin enemmän George Lucasta roolin huonoudesta.

09.04.2015 16:45 #239 : Mab
Vastaus käyttäjältä Mab aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
No, ehkäpä Loki sai myös osan miinusäänistään Marvelilla :wink:

Mut joo, ymmärrän kyllä aiheesta ärsyyntymisen. Onhan se tympeää, jos käsitystä vanhasta mytologisesta hahmosta dominoi jokin supersankari/sarjakuvaversio. Toisaalta saattaahan Marvelin versio herättää joissakuissa kiinnostusta alkuperäistaruston suuntaan, mikä on tietysti positiivista.

Kisan loppurähinät tulin missanneeksi, ja vaikka voittaja ei yllättänytkään, niin Dorian Greyn nousu kakkossijalle oli minusta odottamatonta. Hmmmm. Vai onko hänestäkin olemassa joku tunnettu sarjisversio? :tongue:

09.04.2015 17:03 #240 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Herrasmiesliigassa esitetty versio on niin kaukana alkuperäisestä kuin mahdollista, mutta nykyaikana hyvin suosittu rikkaan, komean ja itsevarman miehen arkkityyppi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mab

Uusin jäsen: sare