06.04.2015 08:33 #221 :: Niksu

06.04.2015 08:37 #222 :: Moonlord
Anakin Skywalker 0 (-2)
Dorian Grey 5
Loki 8 (+1)

Aww, missasin näemmä yhden päivän, enkä ehtinyt tälle aamuakaan aivan pelastaa Kapteeni Nemoa :sad:

• Hanjeu hahmo

Tasoitellaas vielä vähäsen.

06.04.2015 09:12 #225 :: The Big Bad Wolf
Dorian Grey 4 (+1)
Loki 7 (-2)

Loki oli vaan meh, Dorian aivan uskomattoman ihanacriipi.

06.04.2015 09:56 #226 :: HourglassEyes
Dorian Grey 2 -2
Loki 8 +1

Dorian ei diilistään kauheasti katumusta osoitellut ennen kuin loppupuolella.

06.04.2015 10:29 #227 :: The Big Bad Wolf
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Mie ja Knox annettiin pisteet yhtä aikaa, eli tilanne olisi

Dorian Grey 3

Ratsumestari

06.04.2015 11:23 #230 :: Kirazak
Dorian Grey 0 (-2)
Loki 6 (+1)

Loki on paras. Jo toinen kerta kun pääsen lopettamaan!

06.04.2015 13:36 #231 :: Athilora
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Jälleen kerran Marvelin korruptio pääsee rellestämään maailmassa. Dorian Grey on upeampi hahmo. Yleensä alistun lopputulokseen, mutta nyt en vain voi hyväksyä lopputulosta. :evil:

Mielenkiintoinen lista kuitenkin.

06.04.2015 15:10 #232 :: Niksu
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Loki on hahmona paljon vanhempaa ja mystisempää perua kuin Dorian Grey, joten minä olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka Darth Vader onkin mielestäni parempi harmaa hahmo.

06.04.2015 15:18 #233 :: Morgan Blood
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat

Knox Gargol kirjoitti: Jälleen kerran Marvelin korruptio pääsee rellestämään maailmassa.

Eikö tässä ollut kyse mytologisesta Lokista? Sarjakuvasta en tiedä mitään (enkä siitä, onko kyseinen hahmo elellyt jossain elokuvassa. En ole vain innostunut sarjakuvaelokuvista)ja Wikipedia kertoi, että Marvel on tosiaan vääntänyt Lokista keltakultaisen hyypiön :D.

Mytologinen Loki on minusta kiva voittaja. Välillä hän on pöhkö keppostelija, mutta välillä aiheuttaa oikeitakin ongelmia. Minä olen tyytyväinen!

06.04.2015 16:18 #234 :: Puolikuu
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Minäkin olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Tykkään toki Nemostakin, mutta hän jää silti hieman etäiseksi. Anakin olisi saanut minulta enemmän kannatusta, jos häntä olisi näytellyt joku muu kuin Hayden Christensen.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu

06.04.2015 16:37 #235 :: Hiistu
Täytyyhän sitä kai kerran vuodessa . :wink:

Muokannut 06.04.2015 16:38 Hiistu

06.04.2015 17:27 #236 :: haplotus
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Juuri tänään luin Valhalla-sarjakuvien ensimmäisen albumin ja niissä Loki on hauska keppostelija, joka koittaa muutamaankin kertaan luistaa huvittavalla tavalla velvollisuuksistaan. Samalla hän kuitenkin lopulta hoitaa sen osan, jota häneltä odotetaan. Marvel-Lokia en tunne.

Hyvä voittaja. Kivaa on sekin että Nemo pääsi noin pitkälle. En etukäteen uskonut.

07.04.2015 10:11 #237 :: Morgan Blood
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat

Hiistu kirjoitti: Viimeisimpänä olen pitänyt A. S. Byattin Ragnarök -kirjan Lokista, etenkin hellytti tavata hänet leikkimässä jälkikasvunsa kanssa.

Hyvä ketju kun samaan syssyyn löysin uutta luettavaa x) Ehdin jo hätääntyä kun Suuri lammasseikkailu on loppusuorilla.
Tykännyt: Hiistu

09.04.2015 09:13 #238 :: Athilora

Morgan Blood kirjoitti:

Pelkään pahoin, että ison osan voittoäänistään Loki sai Marvelilla.

Puolikuu kirjoitti: Anakin olisi saanut minulta enemmän kannatusta, jos häntä olisi näytellyt joku muu kuin Hayden Christensen.

Vaikken Christiansenista itsekään välitä, reilun pelin nimissä syyttäisin enemmän George Lucasta roolin huonoudesta.

• Mab hahmo
  • Mab
    Baronetti

09.04.2015 16:45 #239 :: Mab
No, ehkäpä Loki sai myös osan miinusäänistään Marvelilla :wink:

Mut joo, ymmärrän kyllä aiheesta ärsyyntymisen. Onhan se tympeää, jos käsitystä vanhasta mytologisesta hahmosta dominoi jokin supersankari/sarjakuvaversio. Toisaalta saattaahan Marvelin versio herättää joissakuissa kiinnostusta alkuperäistaruston suuntaan, mikä on tietysti positiivista.

Kisan loppurähinät tulin missanneeksi, ja vaikka voittaja ei yllättänytkään, niin Dorian Greyn nousu kakkossijalle oli minusta odottamatonta. Hmmmm. Vai onko hänestäkin olemassa joku tunnettu sarjisversio? :tongue:

09.04.2015 17:03 #240 :: Niksu
Satuta/paranna: Moraalisesti harmaat
Herrasmiesliigassa esitetty versio on niin kaukana alkuperäisestä kuin mahdollista, mutta nykyaikana hyvin suosittu rikkaan, komean ja itsevarman miehen arkkityyppi.
Tykännyt: Mab