28.11.2016 14:29 #41 :: maahinen
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
Kun Repunpään herra Bilbo Reppuli ilmoitti, että hän piakkoin viettäisi yhdettätoistakymmenettäensimmäistä syntymäpäiväänsä suurin ja arvokkain juhlamenoin, alkoi Hobittilassa puhe ja kohu. [TSH] 6

On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 13

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 12

Minä, Lars Turms, kuolematon, heräsin kevääseen ja näin maan puhjenneen viheriöimään. [Mika Waltari: Turms Kuolematon] 4

Erään eläintarhan erään häkin seinässä on lappu, joka ilmoittaa yksinkertaisesti: "Tämä eläin on uusi tieteelle." [Desmond Morris: Alaston apina] 10

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 5 (-2)

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 14

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 4

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 11

Likusteritie nelosen herra ja rouva Dursley sanoivat oikein ylpeinä, että he olivat aivan tavallisia totta tosiaan. [Harry Potter] 11 (+1)

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 9

Oli suuri nautinto nähdä esineiden tuhoutuvan, nähdä esineiden mustuvan ja muuttuvan. [Ray Bradbury: Fahrenheit 451] 8

28.11.2016 14:46 #42 :: Marski

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 12

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 4

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 11

Likusteritie nelosen herra ja rouva Dursley sanoivat oikein ylpeinä, että he olivat aivan tavallisia totta tosiaan. [Harry Potter] 9 (-2)

28.11.2016 14:59 #43 :: K.Risse
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 14 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 2 (-2)

Muokannut 28.11.2016 16:59 Emelie Syy: Korjasin pisteet

28.11.2016 17:02 #44 :: Emelie
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
Olkaapa tarkkoina pisteiden kanssa. Nyt enemmän kuin koskaan, sillä näiden tarkastaminen pistää silmät menemään enemmän vähemmän solmuun... :p Ja uudet pelaajat, lukekaa peliohjeet ennen mukaan hyppäämistä.
Muokannut 29.11.2016 07:58 Emelie

29.11.2016 08:20 #45 :: Nylkky

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 12

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 7 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 0(-2)

Muokannut 29.11.2016 08:21 Nylkky

29.11.2016 10:26 #46 :: HourglassEyes

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 12

Minä, Lars Turms, kuolematon, heräsin kevääseen ja näin maan puhjenneen viheriöimään. [Mika Waltari: Turms Kuolematon] 2 -2

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 7

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 12 +1

29.11.2016 11:17 #47 :: maahinen
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 13 (+1)

Muokannut 29.11.2016 11:18 maahinen

29.11.2016 11:58 #48 :: Emelie

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 13

Minä, Lars Turms, kuolematon, heräsin kevääseen ja näin maan puhjenneen viheriöimään. [Mika Waltari: Turms Kuolematon] 0 (-2)

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 12

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 10 (+1)

29.11.2016 13:22 #49 :: haplotus

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 13

Erään eläintarhan erään häkin seinässä on lappu, joka ilmoittaa yksinkertaisesti: "Tämä eläin on uusi tieteelle." [Desmond Morris: Alaston apina] 8 (-2)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 11

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 8 (+1)

• Wind hahmo
  • Wind

29.11.2016 14:47 #50 :: Wind
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 14 (+1)

Erään eläintarhan erään häkin seinässä on lappu, joka ilmoittaa yksinkertaisesti: "Tämä eläin on uusi tieteelle." [Desmond Morris: Alaston apina] 6 (-2)

30.11.2016 07:22 #51 :: Emelie

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 14

Erään eläintarhan erään häkin seinässä on lappu, joka ilmoittaa yksinkertaisesti: "Tämä eläin on uusi tieteelle." [Desmond Morris: Alaston apina] 4 (-2)

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 12

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 11 (+1)

30.11.2016 07:36 #52 :: Nylkky

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 12

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 9 (-2)

Muokannut 30.11.2016 07:37 Nylkky Syy: näppäily virhe pisteisiin

30.11.2016 08:29 #53 :: HourglassEyes

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 14

Erään eläintarhan erään häkin seinässä on lappu, joka ilmoittaa yksinkertaisesti: "Tämä eläin on uusi tieteelle." [Desmond Morris: Alaston apina] 2 -2

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 12 +1

30.11.2016 12:27 #54 :: maahinen
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 15 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4 (-2)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 12

• Wind hahmo
  • Wind

30.11.2016 15:02 #55 :: Wind
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 15 (+1)

Erään eläintarhan erään häkin seinässä on lappu, joka ilmoittaa yksinkertaisesti: "Tämä eläin on uusi tieteelle." [Desmond Morris: Alaston apina] 0 (-2)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13 (+1)

30.11.2016 15:33 #56 :: K.Risse

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 16 (+2)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 7(-1)

30.11.2016 18:49 #57 :: punnort
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
K. Risse, ne on -2 ja +1, ei +2 ja -1. Jälkimmäisillä peli ei päättyisi koskaan.

30.11.2016 22:07 #58 :: HourglassEyes
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
HUOM! Korjasin pisteet niin, että K. Rissen plussat ja miinukset näkyy tässä nyt oikein. (Omat pisteeni annoin jo aamulla)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 15 +1

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 6 -2

30.11.2016 22:33 #59 :: Morgan Blood
Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
Kun Repunpään herra Bilbo Reppuli ilmoitti, että hän piakkoin viettäisi yhdettätoistakymmenettäensimmäistä syntymäpäiväänsä suurin ja arvokkain juhlamenoin, alkoi Hobittilassa puhe ja kohu. [TSH] 4 -2

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 12

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 10 +1

01.12.2016 08:36 #60 :: Nylkky

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 15

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 5 (+1)

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 13 (-2)