Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

01.12.2016 08:45 #61 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
Kun Repunpään herra Bilbo Reppuli ilmoitti, että hän piakkoin viettäisi yhdettätoistakymmenettäensimmäistä syntymäpäiväänsä suurin ja arvokkain juhlamenoin, alkoi Hobittilassa puhe ja kohu. [TSH] 4

On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 12 (-2)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 5

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 14 (+1)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 6

Likusteritie nelosen herra ja rouva Dursley sanoivat oikein ylpeinä, että he olivat aivan tavallisia totta tosiaan. [Harry Potter] 9

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 10

Oli suuri nautinto nähdä esineiden tuhoutuvan, nähdä esineiden mustuvan ja muuttuvan. [Ray Bradbury: Fahrenheit 451] 8

• haplotus hahmo
  • haplotus
01.12.2016 09:14 #62 : haplotus
Vastaus käyttäjältä haplotus aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 7 (+1)

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 12

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 8 (-2)

01.12.2016 12:51 #63 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 13 +1

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 12

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 6 -2

01.12.2016 14:59 #64 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
Kun Repunpään herra Bilbo Reppuli ilmoitti, että hän piakkoin viettäisi yhdettätoistakymmenettäensimmäistä syntymäpäiväänsä suurin ja arvokkain juhlamenoin, alkoi Hobittilassa puhe ja kohu. [TSH] 2 (-2)

On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 14 (+1)

01.12.2016 19:00 #65 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 16 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 3 (-2)

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 6

01.12.2016 23:11 #66 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 16

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4 (+1)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 10 (-2)

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 6

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
02.12.2016 07:58 #67 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 16

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 5 (+1)

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 10

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 4 (-2)

Race like first!
Train like second!

02.12.2016 08:06 #68 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
Kun Repunpään herra Bilbo Reppuli ilmoitti, että hän piakkoin viettäisi yhdettätoistakymmenettäensimmäistä syntymäpäiväänsä suurin ja arvokkain juhlamenoin, alkoi Hobittilassa puhe ja kohu. [TSH] 0 (-2)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 5

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 15 (+1)

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 4

02.12.2016 09:11 #69 : HourglassEyes

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 14 +2

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 10

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 2 -2

02.12.2016 11:54 #70 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 17 (+1)

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 2

• K.Risse hahmo
  • K.Risse
02.12.2016 13:27 - 02.12.2016 13:35 #71 : K.Risse
Vastaus käyttäjältä K.Risse aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
Voi.. Mä tyrin nyt ihan kunnolla täällä, sori fellas! :sad: :lol:

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 3

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 16 (+1)

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 10

Lapset leikkivät, kun Holston kapusi kohti kuolemaansa. [Hugh Howey: Siilo] 0 (-2)

Viimeksi muokattu: 02.12.2016 13:35 K.Risse.

02.12.2016 15:07 #72 : Wind

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 10

Oli suuri nautinto nähdä esineiden tuhoutuvan, nähdä esineiden mustuvan ja muuttuvan. [Ray Bradbury: Fahrenheit 451] 6 (-2)

02.12.2016 15:15 #73 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 17

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 12 (-2)

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

02.12.2016 22:55 #74 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 17

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6 (+1)

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 14 (-2)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 12

Ars Longa Vita Brevis

03.12.2016 08:36 #75 : HourglassEyes

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13 +1

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 5 -2

03.12.2016 11:21 #76 : Emelie

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6

03.12.2016 12:37 #77 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 18 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4 (-2)

03.12.2016 17:14 #78 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 13 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 10

Oli suuri nautinto nähdä esineiden tuhoutuvan, nähdä esineiden mustuvan ja muuttuvan. [Ray Bradbury: Fahrenheit 451] 4 (-2)

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
03.12.2016 20:01 #79 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 18

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 13 (-2)

Race like first!
Train like second!

03.12.2016 21:29 #80 : Morgan Blood

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 5

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 11 (-2)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 13

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 11 (+1)

Ars Longa Vita Brevis

Iivari