Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

03.12.2016 21:58 #81 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 18

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6 (+1)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 11 (-2)

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 5

Likusteritie nelosen herra ja rouva Dursley sanoivat oikein ylpeinä, että he olivat aivan tavallisia totta tosiaan. [Harry Potter] 9

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 11

Oli suuri nautinto nähdä esineiden tuhoutuvan, nähdä esineiden mustuvan ja muuttuvan. [Ray Bradbury: Fahrenheit 451] 4

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

04.12.2016 10:18 #82 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 19 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4 (+2)

04.12.2016 11:54 #83 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 11 (-2)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 12 (+1)

04.12.2016 12:01 #84 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 12 +1

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 11

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 3 -2

• Wind hahmo
  • Wind
04.12.2016 17:35 #85 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 19

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 5 (+1)

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 11

Oli suuri nautinto nähdä esineiden tuhoutuvan, nähdä esineiden mustuvan ja muuttuvan. [Ray Bradbury: Fahrenheit 451] 2 (-2)

Minä en pingota, olen vain äärimmäisen valpas.

04.12.2016 19:34 #86 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 11

Oli suuri nautinto nähdä esineiden tuhoutuvan, nähdä esineiden mustuvan ja muuttuvan. [Ray Bradbury: Fahrenheit 451] 0 (-2)

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

05.12.2016 09:46 #87 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 10 (-2)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 13 (+1)

• Glaurung hahmo
  • Glaurung
05.12.2016 10:44 #88 : Glaurung
Vastaus käyttäjältä Glaurung aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 11 (+1)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 11

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] 1 (-2)

05.12.2016 11:27 #89 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 20 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 4 (-2)

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
05.12.2016 14:13 #90 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 18 (-2)

Tykkään Hobitin alusta, mutta 20 pistettä on liika valitettavasti :(

Race like first!
Train like second!

• Wind hahmo
  • Wind
05.12.2016 18:39 #91 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 18

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 11 (-2)

Oli synkkä ja myrskyinen yö. [M. L'Engle: Hyppy ajassa] 11

Minä en pingota, olen vain äärimmäisen valpas.

05.12.2016 20:26 #92 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 18

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 7 (+1)

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 9 (-2)

Ars Longa Vita Brevis

05.12.2016 21:45 #93 : HourglassEyes

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 7

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 11

Useimmiten minä toivon, että olisin Britannian punta enkä afrikkalaistyttö. Kaikki ilahtuisivat nähdessään minut. [Chris Cleave: Little Been tarina] -1 -2

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
06.12.2016 07:27 #94 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 18

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 8 (+1)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 9 (-2)

Race like first!
Train like second!

06.12.2016 09:06 #95 : Emelie

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 8

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 10 (+1)

06.12.2016 09:28 #96 : HourglassEyes
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 11 +1

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 16 -2

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 8

06.12.2016 11:24 #97 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 17 (+1)

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6 (-2)

• haplotus hahmo
  • haplotus
06.12.2016 20:54 #98 : haplotus
Vastaus käyttäjältä haplotus aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 12 (+1)

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 17

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 7 (-2)

• K.Risse hahmo
  • K.Risse
06.12.2016 22:32 #99 : K.Risse
Vastaus käyttäjältä K.Risse aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen aloituslauseet
On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa. Mutta kukaan ei vielä ole onnistunut todistamaan sitä. [Esko Valtaoja: Kaiken käsikirja] 13 (+1)

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 15 (-2)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 7

07.12.2016 09:46 #100 : Emelie

Kolossa maan sisällä asui hobitti. [Hobitti] 15

Alussa olivat suo, kuokka - ja Jussi. [Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla] 6

Kaikki onnelliset perheet ovat toistensa kaltaisia, jokainen onneton perhe on onneton omalla tavallaan. [Leo Tolstoi: Anna Karenina] 11 (+1)

Kaikki tämä on tapahtunut, suurin piirtein. [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 7

mörrimöykky, Freyja