Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

23.12.2016 09:06 #1 : Emelie
SÄÄNNÖT:

Pelin säännöt ovat yksinkertaiset. Saat äänestää vain kerran saman vuorokauden aikana (noudata foorumiviesteissä näkyviä kellonaikoja). Anna yhdelle hahmolle 2 miinuspistettä (eli vähennä tältä miinustamaltasi hahmolta kaksi pistettä) ja jollekulle toiselle 1 pluspisteen (eli lisää kyseisen hahmon pisteisiin yksi piste). Kun hahmo tippuu 0 pisteeseen, hänet eliminoidaan. Aloitetaan 10 pisteestä, ja muistakaa sitten merkitä viestiinne, kenelle annoitte pisteitä (selvyyden vuoksi)! Epäselvissä tilanteissa kysykää neuvoa.

HUOM! Kerrallaan vain yksi tällainen ketju. Joku ylläpitäjistä avaa ketjun, ketjuehdotuksia käydään läpi täällä: Linkki.

Tarkistakaa AINA äänestettyänne, että pisteenne täsmäävät edellisen viestin kanssa! (Esim. kukaan ei ole ennättänyt lähettää uutta viestiä sillä aikaa, kun kirjoititte omaanne.)

. . . . . . . . . . . . . . . .

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 10

Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 10

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 10

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 10

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 10

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 10

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 10

Ja sitten jatkoimme autuaasti matkaa tähän pieneen mutta ihmeen ihanaan osaan ikuisuuttamme. [Stephenie Meyer: Aamunkoi] 10

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 10

23.12.2016 09:56 #2 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 8 (-2)

Dinosauruslause on ilman muuta parempi lopetus kuin aloitus. Miinustettavista ei ole pulaa.

23.12.2016 10:20 #3 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 8 (-2)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 10

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 11 (+1)

23.12.2016 19:05 #4 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 8 -2

23.12.2016 19:51 #5 : Emelie

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 10

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 6 (-2)

23.12.2016 21:07 #6 : Kuunliekki
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 11 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10 (-2)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Älkääs nyt tiputtako TSH:ta ennen kun peli ehtii alkaakaan.

24.12.2016 09:45 #7 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kappas vain, ensimmäinen lause oli pudonnut matkasta heti alkumetreillä! Hyvä että Kuunliekki huomasi palautti sen mukaan kisaan!

24.12.2016 09:47 #8 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 12 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ja sitten jatkoimme autuaasti matkaa tähän pieneen mutta ihmeen ihanaan osaan ikuisuuttamme. [Stephenie Meyer: Aamunkoi] 8 (-2)

24.12.2016 10:41 #9 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 10 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 10

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 (+1)

25.12.2016 09:04 #10 : Wind

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ja sitten jatkoimme autuaasti matkaa tähän pieneen mutta ihmeen ihanaan osaan ikuisuuttamme. [Stephenie Meyer: Aamunkoi] 6 (-2)

25.12.2016 11:41 #11 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 9 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 10

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 13 (+1)

25.12.2016 21:28 #12 : Kuunliekki

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 10

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 (-2)

26.12.2016 08:41 #13 : Wind

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ja sitten jatkoimme autuaasti matkaa tähän pieneen mutta ihmeen ihanaan osaan ikuisuuttamme. [Stephenie Meyer: Aamunkoi] 4 (-2)

26.12.2016 09:23 #14 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 9 (-2)

26.12.2016 10:39 #15 : maahinen
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 9

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 11 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 8 (-2)

26.12.2016 20:19 #16 : Kuunliekki

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 8

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 (-2)

27.12.2016 10:16 #17 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 8 (-2)

27.12.2016 10:48 #18 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 9 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 9 (-2)

27.12.2016 22:07 #19 : maahinen
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 9

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 10 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 6 (-2)

28.12.2016 11:59 #20 : Wind

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 8 (-2)

Fievre, Pisania, melikes
Uusin jäsen: Anders Vacklin