• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 9 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 84 päivää sitten

Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

• Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
15.01.2017 10:36 #101 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 +1

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 6 -2

15.01.2017 15:46 #102 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11 (+1)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 14 (-2)

16.01.2017 07:33 #103 : Emelie
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 15 (+1)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 4 (-2)

16.01.2017 09:34 #104 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 9 (-2)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 (+1)

16.01.2017 09:38 #105 : HourglassEyes
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 9

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 17 +1

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 2 -2

16.01.2017 16:37 #106 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10 (+1)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 15 (-2)

17.01.2017 07:44 #107 : Emelie
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 0 (-2)

17.01.2017 09:51 #108 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 8 (-2)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 17 (+1)

17.01.2017 16:55 #109 : HourglassEyes
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 6 -2

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 18 +1

Vaikea päätös tämä viimeinen kierros.

17.01.2017 17:19 #110 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 7 (+1)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 (-2)

18.01.2017 07:46 #111 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 5 (-2)

18.01.2017 09:36 #112 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 3 (-2)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 18 (+1)

18.01.2017 10:10 #113 : HourglassEyes
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 1 -2

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 19 +1

18.01.2017 16:59 #114 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 2 (+1)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 17 (-2)

19.01.2017 00:23 #115 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 3 (+1)

• Vumpalouska
  • Vumpalouska hahmo
  • Poissa
  • Olen VUMPALOUSKA, mahtava Hattupäinen Avaruuskoira ja Vähäisempien Valojen Herra. Paistattele loistossani.
19.01.2017 05:03 #116 : Vumpalouska
Vastaus käyttäjältä Vumpalouska aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 1 (-2)

Paras lopetuslause on näköjään voittamassa. Teen osani sen eteen.

Vähäisempien Valojen Herra

19.01.2017 07:14 #117 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Taputellaanpa tämä nyt sitten loppuun:

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 0 (-2)

Iivari
Uusin jäsen: Dragon X