• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 8 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 83 päivää sitten

Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

28.12.2016 12:17 #21 : maahinen
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 10

Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 8

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 9 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6 (-2)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 11

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 10

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 6

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 10

Ja sitten jatkoimme autuaasti matkaa tähän pieneen mutta ihmeen ihanaan osaan ikuisuuttamme. [Stephenie Meyer: Aamunkoi] 4

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 6

28.12.2016 16:37 #22 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 8 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 (+1)

• Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
28.12.2016 19:44 #23 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Joulun koomatilasta takaisin äänestyksen pariin... :grin:

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 8

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ja sitten jatkoimme autuaasti matkaa tähän pieneen mutta ihmeen ihanaan osaan ikuisuuttamme. [Stephenie Meyer: Aamunkoi] 2 -2

• Kuunliekki
  • Kuunliekki hahmo
  • Poissa
  • Puolet minusta liekkeihin tuijottaa,ne värini toistavat tanssissaan.Puolet rakastaa mustaa veden pintaaja mitä se syvyyteen piilottaa.
28.12.2016 20:42 #24 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 9 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 (-2)

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

29.12.2016 10:33 #25 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 10 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 7 (-2)

29.12.2016 10:50 #26 : maahinen

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 8 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4 (-2)

29.12.2016 12:15 #27 : Glaurung
Vastaus käyttäjältä Glaurung aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 10

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 9 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 (+1)

29.12.2016 13:54 #28 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 8 (-2)

29.12.2016 19:34 #29 : HourglassEyes
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 8

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 11 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ja sitten jatkoimme autuaasti matkaa tähän pieneen mutta ihmeen ihanaan osaan ikuisuuttamme. [Stephenie Meyer: Aamunkoi] 0 -2

30.12.2016 08:28 #30 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 6 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 13 (+1)

30.12.2016 10:01 #31 : HourglassEyes
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 6

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 12 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 10

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 4 -2

30.12.2016 10:40 #32 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 7 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 9

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 6 (-2)

30.12.2016 10:50 #33 : maahinen
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 7

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8 (-2)

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
30.12.2016 18:54 #34 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 5 (-2)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

31.12.2016 08:20 #35 : HourglassEyes
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 5

Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 9 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 2 -2

31.12.2016 11:15 #36 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 3 (-2)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11 (+1)

31.12.2016 11:20 #37 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 4 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 4 (-2)

31.12.2016 11:33 #38 : maahinen
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 4

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 5 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 (-2)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Aika monta lausetta kummassakin Orwellissa, niiden ei pitäisi edes olla kisassa tuossa muodossa.

01.01.2017 09:29 #39 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 2 (-2)

01.01.2017 10:00 #40 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 3 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 9 (-2)

Uusin jäsen: Dragon X