• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 17 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 92 päivää sitten

Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

01.01.2017 11:43 #41 : maahinen
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 3

Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 9

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 6 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 (-2)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 12

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 6

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 10

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 2

01.01.2017 11:59 #42 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 3

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 10 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 0

02.01.2017 09:16 #43 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 1 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 (+1)

02.01.2017 10:07 - 02.01.2017 10:08 #44 : HourglassEyes
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 1

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 4 -2

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Viimeksi muokattu: 02.01.2017 10:08 HourglassEyes.

02.01.2017 10:28 #45 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 2 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 2 (-2)

02.01.2017 18:00 #46 : maahinen
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 2

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 3 (+1)

• Glaurung hahmo
  • Glaurung
02.01.2017 18:54 #47 : Glaurung
Vastaus käyttäjältä Glaurung aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 2

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 11 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 4 (-2)

03.01.2017 09:02 #48 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 0 (-2)

03.01.2017 11:54 #49 : maahinen

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 4 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 9 (-2)

03.01.2017 12:22 #50 : Wind

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6 (+1)

03.01.2017 18:33 #51 : HourglassEyes

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 0

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 +1

04.01.2017 09:03 #52 : Emelie

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 6 (-2)

04.01.2017 09:59 #53 : Wind
Vastaus käyttäjältä Wind aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 7 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 13 (+1)

04.01.2017 10:12 #54 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12 (+1)

05.01.2017 09:27 #55 : HourglassEyes

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 6

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 2 -2

05.01.2017 09:56 #56 : Wind

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 +1

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 9 -2

05.01.2017 11:49 #57 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13 (+1)

05.01.2017 13:00 #58 : Emelie

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 6

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 0 (-2)

06.01.2017 09:10 #59 : Wind

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 7 (-2)

06.01.2017 09:23 #60 : Emelie

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 4 (-2)

Pisania
Uusin jäsen: Taina Rytkönen