Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

01.01.2017 11:43 #41

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 3

Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 9

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 6 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 (-2)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 12

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 6

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 10

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 2

01.01.2017 11:59 #42

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 3

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 10 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Ensimmäistä kertaa he olivat tehneet joitain sulasta rakkaudesta. [Patrick Süskind: Parfyymi] 0

02.01.2017 09:16 #43

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 1 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 (+1)

02.01.2017 10:07 #44

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 1

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 4 -2

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Viimeksi muokattu: 02.01.2017 10:08 : HourglassEyes.

02.01.2017 10:28 #45

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 2 (+1)

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 2 (-2)

02.01.2017 18:00 #46

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 2

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 3 (+1)

Glaurung
Glaurung vastasi aiheeseen: Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
02.01.2017 18:54 #47

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 2

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 11 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 8

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 4 (-2)

03.01.2017 09:02 #48

Sam henkäisi syvään, "Kotona ollaan", hän sanoi. [TSH] 0 (-2)

03.01.2017 11:54 #49

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 4 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 5

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 9 (-2)

03.01.2017 12:22 #50

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6 (+1)

03.01.2017 18:33 #51

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen! [Kommunistisen puolueen manifesti] 0

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 +1

04.01.2017 09:03 #52

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 6 (-2)

04.01.2017 09:59 #53

Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 7 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 13 (+1)

04.01.2017 10:12 #54

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12 (+1)

05.01.2017 09:27 #55

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 6

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 2 -2

05.01.2017 09:56 #56

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 +1

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 9 -2

05.01.2017 11:49 #57

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13 (+1)

05.01.2017 13:00 #58

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 6

Muuan lintu sanoi Billy Pilgrimille: ”Pyy-tii-huiit?" [Kurt Vonnegut: Teurastamo 5] 0 (-2)

06.01.2017 09:10 #59

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 7 (-2)

06.01.2017 09:23 #60

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 4 (-2)

Rinja, muikku
Uusin jäsen: Marko Kinnunen