06.01.2017 10:21 #61 :: maahinen
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 7

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 10 (-2)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 13

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 7

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 4

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 10

Vain yksi plussattava jäljellä; kaksi muuta ytimekästä on tylsiä, ja loput aivan liian pitkiä. 1984:stä pitäisi lukea vain "Hän rakasti isoa veljeä". Sitä voisi äänestääkin. Sikavertaus selvästi viittaa siihen, että siat ovat jotenkin huonoja eläimiä.

06.01.2017 11:08 #62 :: HourglassEyes

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 11 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 2 -2

07.01.2017 09:32 #63 :: Wind

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12 -2

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 +1

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 2

07.01.2017 11:39 #64 :: maahinen
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13 (+1)

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 2

07.01.2017 14:33 #65 :: HourglassEyes

Ja sen takia minä kirjoitin tämän kirjan. [Kathryn Stockett: Piiat] 0 -2

07.01.2017 15:31 #66 :: Emelie

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 (+1)

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 8 (-2)

08.01.2017 08:33 #67 :: Emelie

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 13 (+1)

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 6 (-2)

08.01.2017 09:35 #68 :: Wind

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 14 (+1)

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 5 (-2)

08.01.2017 10:48 #69 :: HourglassEyes
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 5 -2

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 14 +1

08.01.2017 11:55 #70 :: maahinen

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 12 (-2)

09.01.2017 08:30 #71 :: Emelie

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 4 (-2)

09.01.2017 08:44 #72 :: HourglassEyes
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 3 -2

09.01.2017 10:12 #73 :: Wind

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 15 (+1)

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 3 (-2)

09.01.2017 10:29 #74 :: maahinen
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Aika tylsää tämä neljän hengen kesken.

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 15 (+1)

09.01.2017 12:35 #75 :: Glaurung
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 1 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 4 (+1)

10.01.2017 07:49 #76 :: Emelie
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Ystäväni, vastasi Valentine, - sanoihan, kreivi, että inhimillinen viisaus sisältyy näihin kahteen sanaa: Odota ja toivo! [Monte Criston kreivi] 0 (-2)

10.01.2017 08:31 #77 :: HourglassEyes

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 2 -2

10.01.2017 09:55 #78 :: Wind
Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13 (-2)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 16 (+1)

10.01.2017 10:41 #79 :: maahinen

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 14 (-2)

11.01.2017 06:57 #80 :: Emelie

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 15 (+1)

Hyvin harva haaksirikkoutunut voi sanoa selvinneensä merellä yhtä kauan kuin herra Patel, eikä yksikään toinen täysikasvuisen bengalintiikerin seurassa. [Yann Martel: Piin elämä] 0 (-2)