• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 16 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 91 päivää sitten

Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

11.01.2017 09:21 #81 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 +1

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 14

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 2 -2

11.01.2017 09:57 #82 : Wind

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 15 (+1)

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 0 (-2)

11.01.2017 19:15 #83 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 15 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 14 (-2)

12.01.2017 07:24 #84 : Emelie
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 15

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4 (-2)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 15 (+1)

12.01.2017 08:07 #85 : HourglassEyes

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 13 -2

12.01.2017 09:57 #86 : Wind

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 2 -2

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 17 +1

12.01.2017 17:52 #87 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 16 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 2

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 15 (-2)

13.01.2017 07:52 #88 : Emelie
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 16

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 0 (-2)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 (+1)

13.01.2017 08:08 #89 : HourglassEyes
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 16

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 11 -2

13.01.2017 10:39 #90 : Wind
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 14 -2

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 12 +1

• Glaurung hahmo
  • Glaurung
13.01.2017 17:52 #91 : Glaurung
Vastaus käyttäjältä Glaurung aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 14

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 18 (+1)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 10 (-2)

13.01.2017 18:02 #92 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 15 (+1)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 (-2)

• Nebu hahmo
  • Nebu
    Upseeri
13.01.2017 18:39 #93 : Nebu
Vastaus käyttäjältä Nebu aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13 (-2)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 11 (+1)

14.01.2017 11:20 #94 : HourglassEyes
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 9 -2

14.01.2017 14:03 #95 : Emelie
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 7 (-2)

14.01.2017 14:31 #96 : Wind
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11 -2

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 8 +1

• Nebu hahmo
  • Nebu
    Upseeri
14.01.2017 17:00 #97 : Nebu
Vastaus käyttäjältä Nebu aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 9 (+1)

14.01.2017 19:03 #98 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12 (+1)

15.01.2017 08:45 #99 : Wind
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10 -2

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 10 +1

15.01.2017 09:41 #100 : Emelie
Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 8 (-2)

Darkki
Uusin jäsen: Taina Rytkönen