Kirjaudu Rekisteröidy
Käyttäjätunnus *
Salasana *
Muista minut
Luo tunnus
(*) kentät ovat pakollisia.
Nimimerkki *
Vahvista email *

Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet

11.01.2017 09:21 #81

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 +1

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 14

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 2 -2

11.01.2017 09:57 #82

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 15 (+1)

Ja meidän katkeraksi suruksemme hän kuoli, hymy huulillaan ja vaiti, tuo ritarillinen mies. [Bram Stoker: Dracula] 0 (-2)

11.01.2017 19:15 #83

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 15 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 6

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 14 (-2)

12.01.2017 07:24 #84

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 15

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4 (-2)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 15 (+1)

12.01.2017 08:07 #85

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 4

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 13 -2

12.01.2017 09:57 #86

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 2 -2

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 17 +1

12.01.2017 17:52 #87

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 16 (+1)

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 2

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 15 (-2)

13.01.2017 07:52 #88

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 16

Aika velikultia. [Tuntematon sotilas] 0 (-2)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 (+1)

13.01.2017 08:08 #89

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 16

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 11 -2

13.01.2017 10:39 #90

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 14 -2

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 12 +1

Glaurung
Glaurung vastasi aiheeseen: Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
13.01.2017 17:52 #91

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 14

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 18 (+1)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 10 (-2)

13.01.2017 18:02 #92

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 15 (+1)

Ulkopuolella olevat eläimet katsoivat siasta ihmiseen ja ihmisestä sikaan ja jälleen siasta ihmiseen, mutta oli jo aivan mahdotonta sanoa, kumpi oli kumpi. [George Orwell: Eläinten vallankumous] 16 (-2)

Nebu
Upseeri
Nebu vastasi aiheeseen: Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
13.01.2017 18:39 #93

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13 (-2)

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 11 (+1)

Moonlet News - piskuinen tiedeblogi

14.01.2017 11:20 #94

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 9 -2

14.01.2017 14:03 #95

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 13

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 7 (-2)

14.01.2017 14:31 #96

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11 -2

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 8 +1

Nebu
Upseeri
Nebu vastasi aiheeseen: Satuta/paranna: Kirjojen lopetuslauseet
14.01.2017 17:00 #97

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 11

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 9 (+1)

Moonlet News - piskuinen tiedeblogi

14.01.2017 19:03 #98

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 12 (+1)

15.01.2017 08:45 #99

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10 -2

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 10 +1

15.01.2017 09:41 #100

Kun hän heräsi, dinosaurus oli edelleen siinä. [Augusto Monterroso] 10

Mutta näin oli hyvin, kaikki oli hyvin, taistelu oli päättynyt. Hän oli saanut voiton itsestään. Hän rakasti Isoa Veljeä. [George Orwell: Vuonna 1984] 8 (-2)

Paikalla 2 jäsentä ja 30 vierailijaa:
Emelie, Anqi