APRILLIA: Toivomuksia presidentti Iivarille?

01.04.2017 10:23 #1 :: Hiistu
Toivomuksia presidentti Iivarille?
Kuten kaikki ovat toivottavasti huomanneet, meidän Iivari pyrkii presidenttiehdokkaaksi .

Nyt kun Iivarilla on vielä aikaa liikkua täällä meidän keskuudessamme, eikä ole kiireitä valtionvierailujen ja muun kanssa, olisi hyvä tilaisuus esittää hänelle toivomuksia tulevalle virkakaudelleen. Eli millaisia poliittisia tekoja, aloitteita, linjauksia ja kannanottoja sekä muita valtionpäämiesotteita te toivoisitte Iivarilta, jos/kun hänestä tulee Suomen presidentti?
Tykännyt: Ageha

01.04.2017 11:12 #2 :: Piru Naiseksi
Toivomuksia presidentti Iivarille?
Miten aiot ratkaista huhtikuun 1. päivänä saadun informaation luotettavuuteen liittyvän ongelman? Se pulma toistuu vuosittain, joten tarttis terhrä jotakin.

01.04.2017 11:37 #3 :: LordStenhammar
Toivomuksia presidentti Iivarille?
Pistäkää kaikki sellaiset poliitikot kuriin, jotka yhden päivän sijasta kieroilevat koko vuoden.

01.04.2017 13:14 #4 :: Hiistu
Toivomuksia presidentti Iivarille?
^^ Iivari voisi liittyä erään yhdysvaltalaisen kollegansa käymään taisteluun valeuutisia (fake news) vastaan.

Minä toivoisin, että Iivari julkistaisi Suomen valtion salaiset ufo-asiakirjat, jotta viimein saataisiin selvyys, mitä näkyi Forssan taivaalla tammikuussa 1973.

Lisäksi olisi kiva, jos Risingin toimintaa rahoitettaisiin verovaroin, niin ettei Darkin tarvitsisi itse maksaa palvelinmaksuja ym.
Muokannut 01.04.2017 13:16 Hiistu

01.04.2017 13:20 #5 :: LordStenhammar
Toivomuksia presidentti Iivarille?
Ja missä viipyy Cthulhu -aiheinen huvipuisto kotikuntani Hollolan piiriin? Toisi satavarmasti lisää palveluita, turisteja ja uusia yrittäjiä paikkakunnalle. Tietenkin nämä ovat ehkä enemmän niitä kuntapoliittisia hankkeita, mutta kyllä presidentti voi sillekin asialle jotain tehdä.
Tykännyt: Hiistu

• Fievre hahmo
  • Fievre
    Pakkasvelho

01.04.2017 15:14 #6 :: Fievre
Toivomuksia presidentti Iivarille?
Eikö Iivari voisi määrätä linnanjuhliin laittaa scifi- ja fantasiateeman? Saataisiin vähän mielenkiintoa siihen pukujen vertailuun...

01.04.2017 21:48 #7 :: Alfred
Toivomuksia presidentti Iivarille?
Kunhan nyt ei olisi vain aprillipilaa koko juttu?...

01.04.2017 23:25 #8 :: Hiistu
^ Taisihan se olla.

Henkilökohtaisesti odotan silti vielä Iivarin lausuntoa asiasta, jottei tule ensi vuonna äänestyskopissa yllätyksiä. :grin:

03.04.2017 01:04 #9 :: Echramath
Toivomuksia presidentti Iivarille?
Olisin kysynyt tuosta Pähkinäsaaren rauhan rajojen palauttamisesta.

03.04.2017 02:31 #10 :: Dyn
Toivomuksia presidentti Iivarille?

Echramath kirjoitti: Olisin kysynyt tuosta Pähkinäsaaren rauhan rajojen palauttamisesta.

Tai Kalmarin unionin. Miksi tyytyä presidenttiyteen kun voi ryhtyä suoraan kuninkaaksi?
Tykännyt: Echramath