APRILLIA: Risingshadow'n Iivari pyrkii presidenttiehdokkaaksi

Iivari
Iivari loi aiheen: Risingshadow'n Iivari pyrkii presidenttiehdokkaaksi
01.04.2017 04:14 #1

Risingshadow’n pitkäaikainen Iivari on ilmoittanut lähtevänsä presidenttiehdokkaaksi sitoutumattomana ehdokkaana.

”Koen, että minulla on paljon annettavaa yhteiskunnalle arvopolitiikan johtajana”, Iivari perustelee päätöstään. ”Yhdessä voimme muuttaa maailmaa.”

Iivarin tavoitteena on vahvistaa Suomen roolia kansainvälisessä politiikassa. Hän aikoo ratkaista globaalin pakolaiskriisin, Euroopan Unionin talousongelmat ja Kainuun kalabaliikin. Kunnianhimoisia tavoitteita riittää myös sisäpolitiikassa, sillä Iivarin kärkihanke on korvata suomalaiset klassikot scifi- ja fantasiateoksilla äidinkielen opetussuunnitelmassa.

Risingshadow tukee Iivarin kampanjaa. Valitsijayhdistykseen voi ilmoittautua jäseneksi ja kannattajakortin allekirjoittajaksi tästä linkistä! (avautuu uuteen ikkunaan)
Foorumilla voi ilmoittautua vapaaehtoiseksi kampanjatiimiin tai antaa lahjoituksia. Iivari kannustaakin kaikkia risingiläisiä osallistumaan.

Iivarista sanottua: "Kun Suomen Iivari sanoo, että elämä on ihanaa, ei kenenkään auta sanoa vastaan."
Kansan syville riveille Iivari on tuttu Konkari-ihmisen ääniroolistaan Yleisradion suurtuotannossa Taru Sormusten Herrasta.
Tähän mennessä vain kolme puoluetta on asettanut ehdokkaan presidentinvaaliin. Vaali käydään tammikuussa 2018.

Iivari-ehdokas

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Iivarilta puuttuu enää: 19 972 kannattajaa
01.04.2017 09:51 #2

Iivari presidenttiehdokkaaksi! Käy lukemassa lisää ja liittymässä valitsijayhdistykseen: foorumin ketjusta.

Koska Iivari pyrkii presidenttiehdokkaaksi muutoin kuin minkään rekisteröityneen puolueen asettamana ehdokkaana, tarvitaan Iivarin ehdokkuuden tueksi valitsijayhdistys . Yhdistyksessä täytyy olla 20 000 jäsentä eli kannattajaa. Luku voi kuulostaa suurelta, mutta ainakin minä uskon, että tarvittava määrä kannattajia saadaan kasaan nopeasti!

Käykää kaikki liittymässä valitsijayhdistykseen eli kannattajaksi allekirjoittamalla tuo aloitusviestissä linkattu lomake .

(Valitsijayhdistykseen liittyminen ei tarkoita, että teidän olisi pakko äänestää Iivaria sitten vaaleissa. Joskaan en näe mitään syytä, mikseivät kaikki haluaisi äänestää Iivaria.)

Päivitämme Risingin etusivulla näkyvään uutiseen tietoa, kuinka paljon kannattajia enää puuttuu. Kannattaa siis seurata laskuria, jotta näkee ajantasaisen tiedon.

Viimeksi muokattu: 01.04.2017 10:39 : Hiistu.

Dyn vastasi aiheeseen: Iivarilta puuttuu enää: 19 972 kannattajaa
02.04.2017 14:56 #3

Tänään tarjoillaan Iivarille aamiaiseksi silliä ja kuravettä, vaikka varmasti ainesta presidenttiehdokkaaksi olisikin. :grin: