Teatteri
1 viesti | Darkki

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

03.04.2021 19:56 #1 :: Hiistu
Veikkauksia: Milloin täyteen 10 000 käyttäjää?
Tätä kirjoittaessani sivustolla on 9977 käyttäjää. Eli ei enää pitkä matka kymppitonniin.

Heittäkäähän veikkauksia, milloin rekisteröityy 10 000. käyttäjä

Minä veikkaan, että se tapahtuu... vappuaattona! Eli 30.4. Ja siis tänä vuonna.

• Darkki hahmo
  • Darkki

03.04.2021 20:03 #2 :: Darkki
Veikkauksia: Milloin täyteen 10 000 käyttäjää?
Hiistun veikkaus voi olla kyl aika lähellä! En viitsi valita samaa, joten 13.5., kun toi on mun synttäripäivä :D
Muokannut 03.04.2021 20:05 Darkki

04.04.2021 22:15 #3 :: HourglassEyes
Veikkaan 25.6.2021!

04.04.2021 23:26 #4 :: KiLLPaTRiCK

• Darkki hahmo
  • Darkki

04.04.2021 23:53 #5 :: Darkki
Veikkauksia: Milloin täyteen 10 000 käyttäjää?

KiLLPaTRiCK post=63257 kirjoitti: Tulisi edes 10, jotka kirjoittavat tälle sivustolle kirjoista, joita lukevat ja ei yhtään lukupiiri kirjoittajia lisää.

Kiitos KilLLPaTRiCK! Viestisi seurauksena aloin miettiä mikä ylipäänsä voi olla ongelmana, että kirjoista ei tule hirveästi keskustelua foorumin puolelle. Osasyy voi olla, että uudet käyttäjät eivät tunnista onko kirjoista jo keskustelua ja viestiketjujen löytäminen voi olla haasteellista.

Tämän seurauksena rakensin nyt kirjatietokantaan uudistuksen, jossa kirjan tiedoissa kirjautuneille käyttäjille näytetään jos kirjasta ei ole vielä aiempaa keskustelua tyyliin:
->  Aloita uusi keskustelu kirjasta  :: ei aiempia keskusteluja

Linkkiä klikkaamalla käyttäjä voi aloittaa suoraan uuden foorumikeskustelun, jossa viesti ohjautuu täällä Lukusalin alueelle.

05.04.2021 10:30 #6 :: Kuunliekki
Veikkauksia: Milloin täyteen 10 000 käyttäjää?
Veikkaan että tässä hiljaisuus ruokkii itseään. Mäkin oon miettinyt, viitsinkö aloittaa uutta keskustelua kirjailijasta, kun tylsää yksin huudella. Ehkä pitäisi yrittää, kun se voisi luoda keskustelua ja lumipallo saattaisi liikahtaa toiseen suuntaan.

Niin ja veikataan vaikka 17.6.2021
Muokannut 05.04.2021 10:31 Kuunliekki
Tykkännyt: Darkki

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

09.04.2021 16:38 #7 :: Hiistu
Veikkauksia: Milloin täyteen 10 000 käyttäjää?
^ Semmoista yksinhuuteluahan se kieltämättä voi olla, ei voi tietää. Mutta samaa mietin, että mitä enemmän elämää, sen matalampi kynnys ihmisillä ehkä on osallistua.

Kirjakeskustelussa varmaan sekin hankaluus, että eri ihmiset voivat lukea kirjan niin eri aikaan. Jos minä tahtoisin jutella jostain kirjasta nyt, on joku saattanut lukea sen 20 vuotta sitten ja toinen lukee vasta kolmen vuoden kuluttua. Haluaako kumpikaan sen enempää jutella siitä kirjasta, sitä ei voi tietää... Hienoa, jos kuitenkin käyvät tietokannassa antamassa kirjalle arvosanan tai jopa kirjoittavat kirja-arvion, koska niistä on iloa muillekin käyttäjille ja sivujen selaajille.

Jos tulee mieleen tapoja rikkoa hiljaisuutta, saa niitä varmastikin esittää ja ns. hyvän maun rajoissa myös toteuttaa.

Mitä veikkauksiin tulee, nykyistä tahtia jos tulee uusia käyttäjiä, osuu minun arvaukseni tähänastisista vähiten väärään.