04.07.2015 12:16 #101 :: Rasimus
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Vanhoja hyviä musiikkivideoita skannatessa tuli tällanen vastaan: Michael Jackson - Thriller (animaatioversio)

Strato kirjoitti: Hyvää peliaiheista musiikkia, on se taitava kaveri

Ainakin helvetin hyvä miksaamaan kokonaisen bändin edestä ääniraitoja. Lopputulos on nimittäin aika virheettömän oloinen. Parhautta jo valmiiksi jylhistä äänimaisemista.
Muokannut 04.07.2015 12:16 Rasimus

28.07.2015 22:05 #102 :: Rasimus
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Mainitsinkin jo Maggie-leffan yhteydessä "Viimeksi katsotut leffat" -ketjussa, mutta mainostetaan viimeisintä nettilöytöäni tässäkin:

Joka tapauksessa, leffan ohjaaja on ollut tekemässä The Last of Us -peliä, joten ilmankos tyyli ja teemat tuntuivat jotenkin samankaltaisilta. The Last of Us:han on meinaan tarinaltaan hyvä peli, josta eräs mestari on tehnyt parhaimman näkemäni pelielokuvaversioinnin YouTubeen . Yleensä nuo peleistä leikatut leffakoosteet ovat pirun kökköjä. (Muoks: Sori, ohjaaja tehnytkin ns. title sequencen, eli hädin tuskin edes koskenut peliin)

26.08.2015 21:43 #103 :: Mustelmann
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Grillaaminen saa lisäväriä kunnon turpaanvetämisestä autenttiseen Mortal Kombat-tyyliin. Älä katso, jos et pidä järjettömästä väkivallasta.

25.09.2015 13:43 #104 :: poistettu

Kaikki tanssimaan!

26.09.2015 22:59 #105 :: Mustelmann
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
^^ Keskinkertaista tanssia, äärettömän huonoa musiikkia. Mutta video oli kuitenkin ihan siisti.

26.09.2015 23:37 #106 :: FreakyMike
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Tässä ehkä yksi mieleenpainuvimmista "matkailumainosmusiikkivideoista" mitä olen nähnyt pitkiin aikoihin. Tuntuu olevan myös melko suosittu aihe youtuben erilaisissa reaktiovideoissa ja tanssiliikkeistäkin on tehty jo useita fanicovereita jne.

Katsoin videon melko tuoreeltaan heinäkuussa, mutta tulee vieläkin tsekattua aina silloin tällöin kun linkki tulee vastaan netissä ja se ei ole alkanut vielä missään vaiheessa kyllästyttämään.
Ladybabylla on jo yksi toinenkin kappale, mutta siitä ei ole musiikkivideota ja kuullosti muutenkin paljon tavallisemmalta pop-musiikilta, mutta tämmöistä omituisempaa kamaa olisi varmasti hauskaa nähdä enemmänkin. (Kyary Pamyu Pamyu on myös aika erikoinen..)

27.09.2015 11:11 #107 :: Moonlord
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Kiitti FreakyMikelle. Tuo mies oli ennestään tuttu jostain cosplay-kuvista mutta en tiennyt että ihan bändikin löytyi. Ei nyt musiikillisesti aivan täysin omaan makuuni sopiva, mutta hauska video.

27.09.2015 20:24 #108 :: FreakyMike
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Richard Magarey on australialaislähtöinen stuntmies ja taistelulajiharrastaja joka teki aikaisemmin uraa Hong Kongissa. Hänet houkuteltiin kokeilemaan siellä myös showpainia ja Rick kehitti painia varten tuon "Ladybeard" pikkutyttöroolin.
Se erottui niin hyvin kaikista muista geneerisistä naamiohahmoista, että suosio oli taattu ja hän eteni nopeasti myös Taiwanin ja Japanin painipiireihin muutama vuosi sitten.

Poptähteys tuli mukaan kuvioihin vasta äskettäin. :lol:

28.09.2015 09:45 #109 :: poistettu
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Onko Freakymiken videon keskimmäinen tanssija mies? Jos on niin miksi? Miksi?

EDIT: Tässä pojille tanssimista:

Muokannut 28.09.2015 10:00 poistettu

28.09.2015 10:57 #110 :: Rasimus
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Mä taas tuputan kasarinostalgiaa, mutta tämä sarja oli aivan ehdoton silloin aikoinaan! Nyt täytyy myöntää, että hutejakin näkyy olevan aika paljon, mutta on tämä silti hauskempaa kuin mikään näkemäni nykysatiiri (jota en seuraa, mutta miten se liittyy mitenkään mihinkään).

Spitting Image, eli Sylkiäiset

Etenkin Ronald Reaganin synttärijuhlaepisodi on jäänyt mieleen. Tai sitten se muistui erityisen hyvin kun näki Riemurasiassa...
Muokannut 28.09.2015 11:09 Rasimus

28.09.2015 15:41 #111 :: poistettu
@Rasimus
Tuli noista videoista mieleen iha ne Mad-lehden jutut.

Tässä lisää 80-lukua:

Enää puuttuu pastellisävyinen puvuntakki ja diskopallo. Plus muija kainaloon, kenellä on krepatut hiukset ja tuubihame. :cheesy:

03.10.2015 22:34 #112 :: Mustelmann
Tytöt baseball-ottelussa

Jonkinlainen tyttöjen faniryhmä tai mikä lie keskittyy enemmän selfie-kuvien ottamiseen kuin itse peliin. Ei minuakaan baseball kauheasti kiinnosta, mutta toisaalta en jaksaisi raahautua katsomoon asti puhelimen räpläämistä varten. Pakkohan videolle oli vähän naurahtaa.
Muokannut 07.04.2016 15:33 Mustelmann

03.10.2015 23:27 #113 :: Pisania
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Olin kuolla nauruun kun ekan kerran näin tämän pätkän, jossa kaksijalkaiselle koiralle on animoitu kädet (jazzhands!). Joku ystävällinen sielu on pusannut uuden samantyylisen , tällä kertaa emunpoikasesta. Voisin katsoa tätä lopun ikääni.

• Strato hahmo
  • Strato

10.10.2015 21:26 #114 :: Strato
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Kovan luokan ammattirumpali (soittanut mm. Dream Theaterissa) soittelee Hello Kitty rumpuja :cheesy:

Mike Portnoy: 'Name That Tune' on Hello Kitty Drum Kit

• HVM
    Upseeri

09.11.2015 23:28 #116 :: HVM
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Yhdysvaltain demokraattisen puolueen presidenttiehdokkaiden ensimmäinen väittely:

Tuolta löytyy vastaava myös republikaanien ehdokkaista, mutta oikeasti ei kyllä tarvita uudelleen dubbausta. Esimerkiksi kun Ben Carson puhuu Vastustajasta ("The Adversary") niin hän tarkoittaa saatanaa: "...Henkilökohtaisesti uskon, että Darwin keksi tämän teoriansa vastapuolen rohkaisemana..." jne. Sekä Diilin Trump, huh huh.
Muokannut 10.11.2015 14:13 HVM

14.12.2015 09:33 #117 :: Moonlord
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Hulvattomasta Hobitti videosta tuttu The Hillywood Show on näemmä tehnyt muitain huikeita parodioita. Pakkokatsottavia ainakin:

Pirates of the Caribbean parodia ,

• Hillo
    Upseeri

08.01.2016 00:58 #118 :: Hillo
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Tähän aikaan yöstä hauskalta vaikuttavaa bad lip readingia...

Obi-Wan & Luke: Bushes of Love

Medieval Land Fun-Time World (Game of Thronesia)
Muokannut 08.01.2016 01:16 Hillo
Tykkännyt: Ansa

25.03.2016 23:15 #119 :: Puolikuu
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Tässäpä video, joka taatusi ilahtuttaa kaikkia Pokemon Blue- tai Red-pelejä pelanneita: Student vs Homework

Jo vuodelta 2010, joten voipi olla aika wanha, mutta ainakaan itse en ole aiemmin törmännyt.
Tykkännyt: Hillo

• Strato hahmo
  • Strato

03.05.2016 23:12 #120 :: Strato
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Tämä on jo vuoden vanha, mutta laitetaanpa silti näin uuden kauden alkamisen kunniaksi :grin:

Coldplay's Game of Thrones

Hyvää musiikkia ja hauska video :wink: