• Hillo hahmo
  • Hillo
    Upseeri

06.06.2016 22:05 #121 :: Hillo
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Osalle ehkä jo tuttua kauraa, mutta otsikko kertonee, miksi tämän on löydyttävä tästä ketjusta.

Epic Rap Battles of History: J. R. R. Tolkien vs. George R. R. Martin

Oma tuomio:
Varoitus: Spoiler.

Iso osa muistakin ERB:istä on ihan hupaisia, kunhan vain lähteet ovat tarpeeksi tuttuja. Vaikkei rap-(battle)kulttuurista muuten niin välittäisikään. Toinen kirjallisuusaiheinen on Edgar Allan Poe vs. Stephen King . Löytyy myös toki ihan oikeaa historiaa, sarjakuvia, elokuvia, populäärikulttuuria ja muuten vain hupaisia battle-parituksia.

06.01.2017 19:25 #122 :: Mustelmann
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Metallican uusi levy ei ehkä ole mestariteos, mutta se onnistuu silti hymyilyttämäänkin:

22.01.2017 18:09 #123 :: Marski
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Tämä on varmaan jo monelle tuttu, mutta mielestäni tämä video ei kyllä vanhene koskaan. Mun mielestä tää on yltänyt lähes legendaariselle tasolle, ja osaan tämän lähes kokonaan ulkoa.
Ja original versiota unohtamatta
linkki

Ja laintanpa nyt samaan viestiin samalta tekijältä (ukinjoe (tällä hetkellä hällä on joku outo nimi youtubessa, mutta alunperin tuo edellämainittu)) toisenkin, jo kohtuullisen vanhan videon, jolle olen nauranut joka kerta, kun sen olen katsonut
linkki

Näissä ei ole mielestäni mitään varoittamisen aihetta
Muokannut 22.01.2017 18:29 Marski Syy: Korjailen kirjoitusvirheitä

07.02.2017 19:14 #124 :: Truuners95
Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Puhujan ääni on kyllä vähän hirveä ja loppu laimea, mutta muuten hauska.

25.02.2017 12:54 #125 :: maahinen
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Kapteeni Picard ei tiedäkään ihan kaikkea

08.05.2017 15:39 #126 :: punnort
Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Sarjan eräs toinen kuolema vie mauttomuuden taiteen puolelle, mutta sitä ei löytynyt youtubesta. Ottakaa Netflixistä 1000 ways to die, kausi 4, jakso 10, kohta 4:11 - 7:07 niin näette sen.
Muokannut 08.05.2017 15:58 punnort

22.06.2020 19:36 #127 :: punnort
Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Minähän en ymmärrä musiikista mitään, mutta tällainen renkutus on soinut päässä useamman vuoden. Kaverit teki siitä oikean biisin.