• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 6 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 81 päivää sitten

Video, jonka soisit muidenkin näkevän

• Poissa
  • Xariel, tuttavallisemmin Xar, on Risingillä viihtyvä nuori nainen, jolla on pitkäaikainen intohimo lukemiseen. Hän on aika hyvä neuvomaan, monesta asiasta kiinnostunut ja enimmäkseen hyvin onnellinen ihminen.
16.10.2013 00:16 - 16.10.2013 00:16 #1 : Xariel
Törmäsitkö johonkin hauskaan videoon youtubessa tai jossain muualla? Hauskuttaisiko se meitä muitakin? Postaa se tänne.

Kaikki ovat kuulleet the foxin, mutta Ylviksellä on muitakin huippuja biisejä, kuten vaikka Jan Egeland! ( Wikipedia ) Hän muuten kommentoi kappaletta NPR:lle seuraavasti: "I think it is hilarious with its crazy text and great tune." Olen aivan samaa mieltä!

Viimeksi muokattu: 16.10.2013 00:16 Xariel.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

16.10.2013 00:51 - 16.10.2013 00:52 #2 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Jeij, Jan Egeland :heart: Olen tuijotellut Ylviksen videoita aika paljon viime viikkoina, ainakin siihen nähden että yleensä en voi sanoa "tuijottelevani" mitään videoita mistään. Eniten on tainnut pyöriä nimenomaan Jan Egeland, mutta aika lähellä sitä ovat olleet myös The Fox, Stonehenge ja Jeg heter Finn.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."
Viimeksi muokattu: 16.10.2013 00:52 Rinja.

16.10.2013 01:52 #3 : Xariel
Vastaus käyttäjältä Xariel aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Ai, hienoa että muutkin on koukuttunut. Entäpä Pressure? Huumori ei ihan tarkalleen ottaen iske, mutta biitti sitäkin enemmän! Idea on kyllä mainio.

16.10.2013 08:36 #4 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Ylvis on mainiota viihdettä! :cheesy: The Fox on vaan sellainen kappale, että sitä ei saa millään pois päästään soimasta. Nuo muut ovat onneksi vähän vähemmän minun mieleeni tarttuvia, niitä voi kuunnella useammankin kerran ilman että pelkää menettävänsä yöunensa jatkuvan laulamisen tarpeen takia.

16.10.2013 17:46 #5 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Emelie kirjoitti: Ylvis on mainiota viihdettä! :cheesy: The Fox on vaan sellainen kappale, että sitä ei saa millään pois päästään soimasta.

Jep. Koita siinä nukahtaa kun Ylviksen The Fox ja The Cabin soivat iloisena sekamelskana päässä...

Oma videosuositukseni on Pentatonix nimisen a capella bändin Evolution of music -video. Leirikaverini näytti minulle tämän huikean yhtyeen videon ja nyt olen riippuvainen bändistä. Huikean tästä tekee se, että koska kyseessä on a capella, biiseissä ei ole käytetty lainkaan instrumentteja. Jotkut meistä ovat lahjakkaita. :smile:

• Kuunliekki
  • Kuunliekki hahmo
  • Poissa
  • Puolet minusta liekkeihin tuijottaa,ne värini toistavat tanssissaan.Puolet rakastaa mustaa veden pintaaja mitä se syvyyteen piilottaa.
16.10.2013 17:57 #6 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: celeblith, Rinja, Huoleton

16.10.2013 18:12 #7 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Huh, tuo oli kyllä huikea! Olen mykistynyt. :wink: Oma musikaalisuus tuntuu äkkiä aika mitättömältä...

16.10.2013 18:13 - 16.10.2013 18:16 #8 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Musiikista elokuviin: Screen Junkiesin rehelliset trailerit ovat jotain törkeän hauskaa. Katsoin ne kaikki putkeen ja kyynelehdin naurusta. En ole edes nähnyt useimpia noista leffoista ja trailerit katsottuani tuntuu ettei enää tarvikaan, ainakaan Twilighteja. Ei että muutenkaan olisin.
Esimerkkinä The Dark Knight . (Bätmiehen ääni, seriously?)

Don't mess with the neon love chicken.
Viimeksi muokattu: 16.10.2013 18:16 Pisania.

19.10.2013 09:11 - 19.10.2013 09:12 #9 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän

Kuunliekki kirjoitti: Lahjakkaista ihmisistä ja musiikista puheen ollen... Kaveri tekee oman soittimen ja soittaa sitä pätevämmin kuin allekirjoittanut edes ala-asteella nokkahuilua. Teepä sama perässä - tai mene vain katsomaan video. :wink: En osaa laittaa videota tollain hienosti suoraan viestiin näkymään kun teillä on, joten linkkaan vain.

Huipun kuuloinen soundi!
Viimeksi muokattu: 19.10.2013 09:12 Huoleton.

04.11.2013 13:43 - 04.11.2013 13:43 #11 : Xariel
Vastaus käyttäjältä Xariel aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
CGP Grey tekee loistavia, aivan loistavia ja informatiivisia videoita aiheesta kuin aiheesta. Useimpiin saa myös laitettua alakulmasta suomenkielisen tekstityksen!

Viimeksi muokattu: 04.11.2013 13:43 Xariel.

06.11.2013 13:11 #12 : The Big Bad Wolf
Pirates of the Caribbean ja maailman suurin kysymys :wink: Vanha, mutta naurattaa eniwei vieläkin.

06.11.2013 19:44 #13 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Hehee, maailman suurin kysymys ainakin noissa leffoissa. :wink: Tuli tuosta mieleen yksi samantapainen, joka jää kyllä soimaan päähän loppupäiväksi...

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf

06.11.2013 19:58 #14 : The Big Bad Wolf
En ole TSHn fani, mutta tuolle repeän aina :lol: Kai tämä on tuttu myös? :wink:

06.11.2013 20:12 #15 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän

The Big Bad Wolf kirjoitti: Plus, totta kai Game of Thrones ja Maroon 5 -parodiaa Sarja ikuisella luku/katselulistalla, osittain tän videon takia.

Hah, tuota en ollut nähnyt :D Spoilaava video tosin.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

07.11.2013 23:13 #16 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Ruotsalaisuuden päivä meni jo, mutta Henrik Schyffertilta ruotsinsuomalaisesta elinkeinoelämästä on edelleen sanottavaa paikallislehdistä, opiskelusta ja juhlimisesta.

07.12.2013 20:53 #17 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Hobitin kuvauksissa ei tainnut olla pelkästään hauskaa. Tässä Bilbon vittumaiset terveiset faniyhteisölle:

I'm just a normal everyday pervert.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Soturiorava

• FreakyMike
  • FreakyMike hahmo
  • Poissa
  • Puoliammattimainen käsityöyrittäjä & maanviljelijä/metsätilallinen Etelä-Karjalasta.
20.12.2013 00:33 - 20.12.2013 00:42 #18 : FreakyMike
Vastaus käyttäjältä FreakyMike aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Äsken tuli vastaan jouluun sopiva pilaversio siitä mainoksesta missä Van Damme teki spagaatin liikkuvien ajoneuvojen päällä.

Viimeksi muokattu: 20.12.2013 00:42 FreakyMike.

22.12.2013 13:30 #19 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Joulumieli vielä hukassa? Katso tämä video!

22.12.2013 22:59 - 22.12.2013 23:00 #20 : Anitra
Vastaus käyttäjältä Anitra aiheessa Video, jonka soisit muidenkin näkevän
Michael Courtemanche. En tiedä mitä muuta sanoa.

Viimeksi muokattu: 22.12.2013 23:00 Anitra.

Iivari
Uusin jäsen: Aki Määttä