Video, jonka soisit muidenkin näkevän

04.07.2015 12:16 #101

Vanhoja hyviä musiikkivideoita skannatessa tuli tällanen vastaan: Michael Jackson - Thriller (animaatioversio)

Strato kirjoitti: Hyvää peliaiheista musiikkia, on se taitava kaveri

Ainakin helvetin hyvä miksaamaan kokonaisen bändin edestä ääniraitoja. Lopputulos on nimittäin aika virheettömän oloinen. Parhautta jo valmiiksi jylhistä äänimaisemista.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 04.07.2015 12:16 : Rasimus.

28.07.2015 22:05 #102

Mainitsinkin jo Maggie-leffan yhteydessä "Viimeksi katsotut leffat" -ketjussa, mutta mainostetaan viimeisintä nettilöytöäni tässäkin:

Joka tapauksessa, leffan ohjaaja on ollut tekemässä The Last of Us -peliä, joten ilmankos tyyli ja teemat tuntuivat jotenkin samankaltaisilta. The Last of Us:han on meinaan tarinaltaan hyvä peli, josta eräs mestari on tehnyt parhaimman näkemäni pelielokuvaversioinnin YouTubeen . Yleensä nuo peleistä leikatut leffakoosteet ovat pirun kökköjä. (Muoks: Sori, ohjaaja tehnytkin ns. title sequencen, eli hädin tuskin edes koskenut peliin)

26.08.2015 21:43 #103

Grillaaminen saa lisäväriä kunnon turpaanvetämisestä autenttiseen Mortal Kombat-tyyliin. Älä katso, jos et pidä järjettömästä väkivallasta.

25.09.2015 13:43 #104

Kaikki tanssimaan!

26.09.2015 22:59 #105

^^ Keskinkertaista tanssia, äärettömän huonoa musiikkia. Mutta video oli kuitenkin ihan siisti.

FreakyMike
FreakyMike vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
26.09.2015 23:37 #106

Tässä ehkä yksi mieleenpainuvimmista "matkailumainosmusiikkivideoista" mitä olen nähnyt pitkiin aikoihin. Tuntuu olevan myös melko suosittu aihe youtuben erilaisissa reaktiovideoissa ja tanssiliikkeistäkin on tehty jo useita fanicovereita jne.

Katsoin videon melko tuoreeltaan heinäkuussa, mutta tulee vieläkin tsekattua aina silloin tällöin kun linkki tulee vastaan netissä ja se ei ole alkanut vielä missään vaiheessa kyllästyttämään.
Ladybabylla on jo yksi toinenkin kappale, mutta siitä ei ole musiikkivideota ja kuullosti muutenkin paljon tavallisemmalta pop-musiikilta, mutta tämmöistä omituisempaa kamaa olisi varmasti hauskaa nähdä enemmänkin. (Kyary Pamyu Pamyu on myös aika erikoinen..)

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
27.09.2015 11:11 #107

Kiitti FreakyMikelle. Tuo mies oli ennestään tuttu jostain cosplay-kuvista mutta en tiennyt että ihan bändikin löytyi. Ei nyt musiikillisesti aivan täysin omaan makuuni sopiva, mutta hauska video.

FreakyMike
FreakyMike vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
27.09.2015 20:24 #108

Richard Magarey on australialaislähtöinen stuntmies ja taistelulajiharrastaja joka teki aikaisemmin uraa Hong Kongissa. Hänet houkuteltiin kokeilemaan siellä myös showpainia ja Rick kehitti painia varten tuon "Ladybeard" pikkutyttöroolin.
Se erottui niin hyvin kaikista muista geneerisistä naamiohahmoista, että suosio oli taattu ja hän eteni nopeasti myös Taiwanin ja Japanin painipiireihin muutama vuosi sitten.

Poptähteys tuli mukaan kuvioihin vasta äskettäin. :lol:

28.09.2015 09:45 #109

Onko Freakymiken videon keskimmäinen tanssija mies? Jos on niin miksi? Miksi?

EDIT: Tässä pojille tanssimista:

Clone Megan Fox!

Viimeksi muokattu: 28.09.2015 10:00 : poistettu.

28.09.2015 10:57 #110

Mä taas tuputan kasarinostalgiaa, mutta tämä sarja oli aivan ehdoton silloin aikoinaan! Nyt täytyy myöntää, että hutejakin näkyy olevan aika paljon, mutta on tämä silti hauskempaa kuin mikään näkemäni nykysatiiri (jota en seuraa, mutta miten se liittyy mitenkään mihinkään).

Spitting Image, eli Sylkiäiset

Etenkin Ronald Reaganin synttärijuhlaepisodi on jäänyt mieleen. Tai sitten se muistui erityisen hyvin kun näki Riemurasiassa...

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 28.09.2015 11:09 : Rasimus.

28.09.2015 15:41 #111

@Rasimus
Tuli noista videoista mieleen iha ne Mad-lehden jutut.

Tässä lisää 80-lukua:

Enää puuttuu pastellisävyinen puvuntakki ja diskopallo. Plus muija kainaloon, kenellä on krepatut hiukset ja tuubihame. :cheesy:

03.10.2015 22:34 #112

Tytöt baseball-ottelussa

Jonkinlainen tyttöjen faniryhmä tai mikä lie keskittyy enemmän selfie-kuvien ottamiseen kuin itse peliin. Ei minuakaan baseball kauheasti kiinnosta, mutta toisaalta en jaksaisi raahautua katsomoon asti puhelimen räpläämistä varten. Pakkohan videolle oli vähän naurahtaa.

I'm just a normal everyday pervert.

Viimeksi muokattu: 07.04.2016 15:33 : Astorethein.

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
03.10.2015 23:27 #113

Olin kuolla nauruun kun ekan kerran näin tämän pätkän, jossa kaksijalkaiselle koiralle on animoitu kädet (jazzhands!). Joku ystävällinen sielu on pusannut uuden samantyylisen , tällä kertaa emunpoikasesta. Voisin katsoa tätä lopun ikääni.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
10.10.2015 21:26 #114

Kovan luokan ammattirumpali (soittanut mm. Dream Theaterissa) soittelee Hello Kitty rumpuja :cheesy:

Mike Portnoy: 'Name That Tune' on Hello Kitty Drum Kit

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Viimeksi muokattu: 10.10.2015 21:26 : Strato.

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
21.10.2015 19:57 #115

Käsittämätön jätkä!

Race like first!
Train like second!

HVM
Upseeri
HVM vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
09.11.2015 23:28 #116

Yhdysvaltain demokraattisen puolueen presidenttiehdokkaiden ensimmäinen väittely:

Tuolta löytyy vastaava myös republikaanien ehdokkaista, mutta oikeasti ei kyllä tarvita uudelleen dubbausta. Esimerkiksi kun Ben Carson puhuu Vastustajasta ("The Adversary") niin hän tarkoittaa saatanaa: "...Henkilökohtaisesti uskon, että Darwin keksi tämän teoriansa vastapuolen rohkaisemana..." jne. Sekä Diilin Trump, huh huh.

Viimeksi muokattu: 10.11.2015 14:13 : HVM.

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
14.12.2015 09:33 #117

Hulvattomasta Hobitti videosta tuttu The Hillywood Show on näemmä tehnyt muitain huikeita parodioita. Pakkokatsottavia ainakin:

Pirates of the Caribbean parodia ,

Doctor Who parodia ja

The Walking Dead parodia

Viimeksi muokattu: 14.12.2015 09:34 : Moonlord.

Hillo
Upseeri
Hillo vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
08.01.2016 00:58 #118

Tähän aikaan yöstä hauskalta vaikuttavaa bad lip readingia...

Obi-Wan & Luke: Bushes of Love

Medieval Land Fun-Time World (Game of Thronesia)

mietin vasta
miten ajatella

Viimeksi muokattu: 08.01.2016 01:16 : Hillo.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
25.03.2016 23:15 #119

Tässäpä video, joka taatusi ilahtuttaa kaikkia Pokemon Blue- tai Red-pelejä pelanneita: Student vs Homework

Jo vuodelta 2010, joten voipi olla aika wanha, mutta ainakaan itse en ole aiemmin törmännyt.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hillo

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Video, jonka soisit muidenkin näkevän
03.05.2016 23:12 #120

Tämä on jo vuoden vanha, mutta laitetaanpa silti näin uuden kauden alkamisen kunniaksi :grin:

Coldplay's Game of Thrones

Hyvää musiikkia ja hauska video :wink:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Freyja, Darkki
Uusin jäsen: Kati Piehl