Julkaisin scifikirjan

22.04.2014 17:10 - 20.04.2015 15:49 #1 : Quiswa
Sain vihdoinkin aikaiseksi julkaista scifitarinani, jonka aloitin joskus viime vuosituhannen puolella. Otteita siitä on pyörinyt täälläkin, ellen muista aivan väärin. Oli miten oli, nyt kirja on valmis ja kaiken kansan saatavilla. Julkaisin sen Smashwordisissa enkä edes tarjonnut millekään kustantamolle, koska se ei kovin hyvin lankea mihinkään lokeroon. Kustantamot tahtovat kirjoja, joista voi heti sanoa, kenelle ne ovat suunnattuja yms. En ole itsekään varma, mille ikäryhmälle kirjani on tarkoitettu, minusta sellaisella ole niin väliä. Scifi on scifiä, ja sillä siisti. :cheesy:

Kirjan nimi on Shannon - Thunin keikka, ja risingshadowlaiset saavat ladata sen tällä kuponkikoodilla ZM79 ilmaiseksi 28.4. saakka tästä linkistä .

Palaute olisi hauska yllätys.
Viimeksi muokattu: 20.04.2015 15:49 Hiistu.

• StaCa hahmo
  • StaCa
22.04.2014 23:55 #2 : StaCa
Vastaus käyttäjältä StaCa aiheessa Julkaisin scifikirjan
"Sorry, that code is either invalid or expired."

Pidin muuten Oudoista tarinoista... tai ainakin niistä jotka tajusin. (Mutta sen jo tiedätkin, kommentoin lukemisiani ihan julkisesti.)

Teiniromansseissa on aina liian vähän väkivaltaa.

stazzy.net/blogi

23.04.2014 08:29 #3 : Quiswa
Vastaus käyttäjältä Quiswa aiheessa Julkaisin scifikirjan
UN42J
Tuossa on uusi koodi, entisestä näyttää tipahtaneen yksi merkki pois. Nyt pitäisi toimia.

Jep, oli hauska lukea arviosi Oudoista tarinoista! Kiitos! Palautetta on ihanaa saada.

23.04.2014 11:34 - 24.04.2014 11:37 #4 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Julkaisin scifikirjan
Seurasin linkkiä tilaussivustolle mutten oikein arvannut ruveta tilailemaan, sillä tarjolla ei ollut selkeästi merkittyä laatikkoa, johon koodin olisi voinut ladata. Verkkokaupoissa asiointi on minulle sen verran vierasta, etten mielelläni rupea kokeilemaan: Saatanhan tilata vahingossa jotain, jota en halua tai määriä, joita en tarvitse. Verkkokauppa ei taida kovasti huudella perään, jos asiakas vahingossa esimerkiksi painaa tilausnappia moneen kertaan, vaan jokainen painallus saattaa aiheuttaa uuden, erikseen laskutettavan tilauksen.
Niin, ja miten luottokortiton hoitaa maksuliikenteen?
Viimeksi muokattu: 24.04.2014 11:37 Piru Naiseksi. Syy: vihreet

23.04.2014 12:41 #5 : Quiswa
Vastaus käyttäjältä Quiswa aiheessa Julkaisin scifikirjan
Smashwordsin verkkokauppa toimii ainakin omien kokemusteni mukaan moitteettomasti. Maksaminen tapahtuu parhaiten PayPalin kautta. Kortittomalta se ei tietysti käy helposti. Ehkä joku kortillinen voisi auttaa? Vanhemmat? Alennuskoodisysteemikin toimii hyvin, kuponkikoodi vaan laatikkoon ja uloskirjausvaiheessa loppusumma on 0.

Kirjojani saa kyllä muualtakin, ainakin Kobolta ja Barnes$Noblelta ja monesta muusta verkkokaupasta. Tämä scifikirja tosin on niin uusi että se ei ole vielä ehtinyt sinne asti.

Mutta älähän hätäile, saat kirjan kunhan lähetät minulle yksärinä sähköpostiosoitteesim mihin voin lähettää kirjan liitetiedostona.

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
24.04.2014 10:25 #6 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Julkaisin scifikirjan
PayPal on siitä kiva, että se ei vaadi (ainakaan ennen vaatinut) luottokorttia, vaan rahat pystyi siirtämään PayPal-tilille normaalilla tilisiirrollakin.

Onko käytäntö muuttunut sen jälkeen?

Ainakin sen huomasin, että jotkut kaupat vaativat PayPalia kysymään käyttäjältään luottokorttitietoja. Luultavasti henkilöllisyyden ja markkina-alueen varmistamiseksi.

Mutta sitä yhtä kauppaa lukuunottamatta olen selvinnyt täysin ilman VISA-numeroiden antamista PayPalile tai muullekaan taholle.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

24.04.2014 13:28 #7 : Valokaapeli
Vastaus käyttäjältä Valokaapeli aiheessa Julkaisin scifikirjan

Piru Naiseksi kirjoitti: Niin, ja miten luottokortiton hoitaa maksuliikenteen?

Ite käytän Visa Electronia, Nordealla se ei ainakaan vaadi ku yhen klikkauksen verkkopankissa.

Valvojat: IivariDyn
Uusin jäsen: Mona