06.09.2021 18:55 #161 :: Nebu
Painaja ja muita runoja
Mielestäni teksteistäsi näkee sen, että Iso Kirja on sinulle tuttu. Niin se on minullekin (onneksi en ole sen orja). Saan jotenkin näistä runoista nykyään paljon enemmän irti, kun luen niitä uusin silmin. Tällä sivuilla 8 olevista teksteistä eniten mieleenpainuvia olivat Kristikansan demoni, Kaiken pettänyt ja tyhjyys.

Voin olla väärässäkin, mutta minulle saattaa olla syntynyt pieni aavistus siitä, mistä nämä tekstit kumpuavat. Itsellenikin on tullut tarve saattaa samoja aiheita käsitteleviä tekstejä maailmaan.
Kovaa tavaraa taas, kuten tavallisestikin.
Muokannut 07.09.2021 02:20 Nebu

07.09.2021 11:48 #162 :: LordStenhammar
Painaja ja muita runoja
Moro! Kiva kun tulit taas piipahtamaan. Muistan sut takavuosilta kyllä juu.

Onhan Raamattua tullut silleen luettua. Tai lähinnä ne omasta mielestä mielenkiintoisimmat palat, eli alun ja lopun hörhöilyt plus Jeesuksen duunit. Onhan se hieno kirja. Perverssi ja mielenvikainen, mutta hieno.

Tuskin kantsii seitsemättä sivua aikaisempiin juttuihin hirveästi venturoida. Tuli nääs kirjoitettua vuosi-puolitoista pelkkää skeidaa. Mutta onneksi löysin takaisin "valoon".

Muokannut 07.09.2021 11:50 LordStenhammar

07.09.2021 19:56 #163 :: Nebu
Painaja ja muita runoja
Sitä on tosiaan viimeksi tullut oltua täällä aktiivisena takavuosina. Paikalla olen kyllä satunnaisesti käynyt, mutta kommentoinnit jäivät jostain syystä tekemättä. Mutta oli mukava huomata, että tämä ketju on yhä aktiivinen. Josko sitä taas itsekin aktivoituisi.

Kirjoittamiseen taitaa kuuluu myös ne sellaiset "pimeämmät" jaksot. Niitä tulee varmasti itse kullekin (itse ainakin rämmin välillä aika synkissä vesissä, kun mistään ei tule mitään :)), mutta hienoa, että sinä olet löytänyt jälleen "valon". Tuo valo- sana on ihan hyvä laittaa heittomerkkien sisälle, koska itselläni nämä tekstit kolahtavat juuri siksi, että ne ovat synkkiä ja sieltä pimeämmältä puolelta.

Jään odottelemaan, mitä tähän ketjuun on vielä tulossa.

11.09.2021 14:59 #164 :: LordStenhammar
Painaja ja muita runoja
Kaupunkiahdistusta päivään. Kaikki tiet vie pois Lahdesta.

RAPPIOTA, RAPPIOTA VAAN

Urbaani-helvettinsä romahtaa
Kortteleissa elävää kuolemaa

Vanha runoilija käy pohtimaan
Näet rappiota, rappiota vaan
Mikä sai paskaa rustaamaan?

Pilkkansa lauloi rotta kolosta

kiinni patteriin
Muokannut 11.09.2021 15:18 LordStenhammar

12.09.2021 19:35 #165 :: Nebu
Painaja ja muita runoja
Rappioruno Lahdesta. Tässä pääsi hieman siihen fiilikseen kuin olisi itsekin taas talsimassa tuon kaupungin kaduilla. Lahti ja sen ympäristö ovat "valitettavasti" itsellenikin takavuosilta tuttuja, joten voin sanoa ymmärtäväni tuskasi ja sen, mistä nämä sana kumpuavat.

12.09.2021 20:46 #166 :: LordStenhammar
Painaja ja muita runoja
Joo, Lahti on hirveä. Koko ammattikouluiän siellä pyörinyt ja joudun satunnaisesti pyörimään vieläkin. Tiedä sitten onko vain omaa illuusiota, mutta esim. läheiset Riihimäki ja Hyvinkää paljon viihtyisämpiä kauppaloita.

Valvojat: IivariDyn