• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 10 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 85 päivää sitten

Sitaattivaihto

28.02.2014 21:40 - 01.03.2014 13:36 #1 : Hiistu
Sitaattivaihto kirjoittanut Hiistu
Tässä ketjussa voi ilmoittautua mukaan sitaattivaihtoon! Sitaattivaihdon tarkoituksena on noukkia sitaatteja kirjoista, joita lukee, ja lähettää löytämiään sitaatteja toisille käyttäjille. Vastavuoroisesti saa sitaatteja toisilta käyttäjiltä, heidän lukemistaan kirjoista. :smile:

Ohjeet:
  • Ilmoittaudu mukaan lähettämällä viesti tähän ketjuun.

• Etsi mukavia/kiinnostavia/itseäsi jollain tapaa puhuttelevia sitaatteja kirjoista, joita olet parhaillaan lukemassa. (Älä kuitenkaan valitse sitaattia, joka paljastaa jonkin oleellisen juonenkäänteen tai sisältää joillekin lukijoille liiaksi esim. seksuaalista tai väkivaltaista kanssakäymistä. Kieli voi olla muukin kuin suomi, mutta vieraskielisen sitaatin mukaan kannattaa laittaa jonkinlainen käännös, mistä tekstissä on kyse.)

• Lähetä löytämäsi sitaatti yksityisviestillä kaikille tähän ketjuun ilmoittautuneille.

• Tavoitteena olisi lähettää uusi sitaatti noin kerran kuukaudessa. (Useamminkin saa lähettää, mikäli sopivia sitaatteja tulee vastaan.)

• Voit muokata ilmoittautumisviestiisi myös aina välillä tiedon, että haluat yhä olla mukana vaihdossa. Muutoin parin kuukauden välein käydään osallistujat läpi ja kysellään, ovatko kaikki vielä mukana.

• Mikäli et enää ennätä/halua olla mukana sitaattivaihdossa, poista tähän ketjuun lähettämäsi ilmoittautumisviesti. Mukaan voi jälleen ilmoittautua milloin vain!

Kysykää, jos jotain kysyttävää tai tarkennettavaa. Muutoin ilmoittautukaa! :wink:
Viimeksi muokattu: 01.03.2014 13:36 Hiistu.

28.02.2014 21:50 - 20.04.2014 12:47 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Sitaattivaihto
Minä ilmoittaudun! :smile:

En lue kaunokirjoja kovin nopeaan tahtiin, lähinnä viikonloppuisin, mutta sitaatti tai pari kuukaudessa kyllä järjestyy. Täytyy vain olla lukiessa silmä tarkkana.

Jännä nähdä, millaiseksi tämä kehkeytyy. Homman on tarkoitus pyöriä ns. vakituisesti eli niin kauan kuin osallistujia vain suinkin on mukana. Kunhan nyt siis ensin tulee osallistujia.. Vinkvink.

muoks. Yhä mukana.
Viimeksi muokattu: 20.04.2014 12:47 Hiistu.

01.03.2014 09:58 - 01.06.2014 13:00 #3 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Sitaattivaihto
Ilmoittaudun! Kirjoja kyllä tulee luettua, nyt pitää vaan olla tarkkana lukiessa... :wink: Ihana idea tällainen!

muoks. Mukana siis yhä edelleen. :wink:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Viimeksi muokattu: 01.06.2014 13:00 Kirjaneito.

01.03.2014 17:39 - 03.05.2014 22:17 #4 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Sitaattivaihto
Mukana. :heart:

muoks. Edelleen mukana, 3.toukokuuta
Viimeksi muokattu: 03.05.2014 22:17 The Big Bad Wolf.

19.04.2014 06:15 #5 : haplotus
Vastaus käyttäjältä haplotus aiheessa Sitaattivaihto
Mukana olen.

Aluksi ajattelin etten tähän viitsi osallistua, kun kirjoitan lähes poikkeuksetta viestit Risingille puhelimella, mutta jos ei onnistu niin ainahan voi lopettaa. Eli kokeillaas.

Ajatuksia suomennetusta mangasta: ajatuksiasarjakuvista.blogspot.fi/?m=1

• Diara
  • Diara hahmo
  • Poissa
  • 26-vuotias insinööri ja DI-opiskelija Tampereelta. Kuulema melkoisen kova puhumaan, kun sille päälle satun.
19.04.2014 15:38 #6 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Sitaattivaihto
Olen mukana. Tällä hetkellä tulee luettua lähinnä tenttikirjoja, ja niiden sitaatteja tuskin kukaan haluaa nähdä :smile: Ensi viikolla alkaa kesäloma ja sitten pääsenkin lukemaan oikeaa kirjallisuutta, joten sitaattejakin alkaa satelemaan.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

02.03.2015 21:00 #7 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Sitaattivaihto
Onkos homma vielä käynnissä? :huh: Jos ei niin äkkiä käyntiin. Olen mukana.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

02.03.2015 23:45 - 02.03.2015 23:45 #8 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Sitaattivaihto
^ Sitaatteja ei ole taidettu vaihtaa nyt pitkään aikaan, mutta vaihto on yhä virallisesti käynnissä! :smile:

Paras tapa aktivoida muita (meitä :blush: ) osallistujia on varmaan lähettää parhaillaan lukemastaan kirjasta jokin sitaatti. Ainakin muistuu kaikille mieleen, että tällainenkin on olemassa, ja sitten itse kirjoja lukiessa kenties huomaa vastavuoroisesti poimia jonkin sitaatin lähetettäväksi.
Viimeksi muokattu: 02.03.2015 23:45 Hiistu.

Uusin jäsen: Hapanrapakko