Sitaattivaihto

Hiistu loi aiheen: Sitaattivaihto
28.02.2014 21:40 #1

Tässä ketjussa voi ilmoittautua mukaan sitaattivaihtoon! Sitaattivaihdon tarkoituksena on noukkia sitaatteja kirjoista, joita lukee, ja lähettää löytämiään sitaatteja toisille käyttäjille. Vastavuoroisesti saa sitaatteja toisilta käyttäjiltä, heidän lukemistaan kirjoista. :smile:

Ohjeet:

• Ilmoittaudu mukaan lähettämällä viesti tähän ketjuun.

• Etsi mukavia/kiinnostavia/itseäsi jollain tapaa puhuttelevia sitaatteja kirjoista, joita olet parhaillaan lukemassa. (Älä kuitenkaan valitse sitaattia, joka paljastaa jonkin oleellisen juonenkäänteen tai sisältää joillekin lukijoille liiaksi esim. seksuaalista tai väkivaltaista kanssakäymistä. Kieli voi olla muukin kuin suomi, mutta vieraskielisen sitaatin mukaan kannattaa laittaa jonkinlainen käännös, mistä tekstissä on kyse.)

• Lähetä löytämäsi sitaatti yksityisviestillä kaikille tähän ketjuun ilmoittautuneille.

• Tavoitteena olisi lähettää uusi sitaatti noin kerran kuukaudessa. (Useamminkin saa lähettää, mikäli sopivia sitaatteja tulee vastaan.)

• Voit muokata ilmoittautumisviestiisi myös aina välillä tiedon, että haluat yhä olla mukana vaihdossa. Muutoin parin kuukauden välein käydään osallistujat läpi ja kysellään, ovatko kaikki vielä mukana.

• Mikäli et enää ennätä/halua olla mukana sitaattivaihdossa, poista tähän ketjuun lähettämäsi ilmoittautumisviesti. Mukaan voi jälleen ilmoittautua milloin vain!

Kysykää, jos jotain kysyttävää tai tarkennettavaa. Muutoin ilmoittautukaa! :wink:

Viimeksi muokattu: 01.03.2014 13:36 : Hiistu.

Hiistu vastasi aiheeseen: Sitaattivaihto
28.02.2014 21:50 #2

Minä ilmoittaudun! :smile:

En lue kaunokirjoja kovin nopeaan tahtiin, lähinnä viikonloppuisin, mutta sitaatti tai pari kuukaudessa kyllä järjestyy. Täytyy vain olla lukiessa silmä tarkkana.

Jännä nähdä, millaiseksi tämä kehkeytyy. Homman on tarkoitus pyöriä ns. vakituisesti eli niin kauan kuin osallistujia vain suinkin on mukana. Kunhan nyt siis ensin tulee osallistujia.. Vinkvink.

muoks. Yhä mukana.

Viimeksi muokattu: 20.04.2014 12:47 : Hiistu.

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Sitaattivaihto
01.03.2014 09:58 #3

Ilmoittaudun! Kirjoja kyllä tulee luettua, nyt pitää vaan olla tarkkana lukiessa... :wink: Ihana idea tällainen!

muoks. Mukana siis yhä edelleen. :wink:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Viimeksi muokattu: 01.06.2014 13:00 : Kirjaneito.

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Sitaattivaihto
01.03.2014 17:39 #4

Mukana. :heart:

muoks. Edelleen mukana, 3.toukokuuta

Viimeksi muokattu: 03.05.2014 22:17 : The Big Bad Wolf.

haplotus
haplotus vastasi aiheeseen: Sitaattivaihto
19.04.2014 06:15 #5

Mukana olen.

Aluksi ajattelin etten tähän viitsi osallistua, kun kirjoitan lähes poikkeuksetta viestit Risingille puhelimella, mutta jos ei onnistu niin ainahan voi lopettaa. Eli kokeillaas.

Ajatuksia suomennetusta mangasta: ajatuksiasarjakuvista.blogspot.fi/?m=1

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Sitaattivaihto
19.04.2014 15:38 #6

Olen mukana. Tällä hetkellä tulee luettua lähinnä tenttikirjoja, ja niiden sitaatteja tuskin kukaan haluaa nähdä :smile: Ensi viikolla alkaa kesäloma ja sitten pääsenkin lukemaan oikeaa kirjallisuutta, joten sitaattejakin alkaa satelemaan.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Xerion
Xerion vastasi aiheeseen: Sitaattivaihto
02.03.2015 21:00 #7

Onkos homma vielä käynnissä? :huh: Jos ei niin äkkiä käyntiin. Olen mukana.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

Hiistu vastasi aiheeseen: Sitaattivaihto
02.03.2015 23:45 #8

^ Sitaatteja ei ole taidettu vaihtaa nyt pitkään aikaan, mutta vaihto on yhä virallisesti käynnissä! :smile:

Paras tapa aktivoida muita (meitä :blush: ) osallistujia on varmaan lähettää parhaillaan lukemastaan kirjasta jokin sitaatti. Ainakin muistuu kaikille mieleen, että tällainenkin on olemassa, ja sitten itse kirjoja lukiessa kenties huomaa vastavuoroisesti poimia jonkin sitaatin lähetettäväksi.

Viimeksi muokattu: 02.03.2015 23:45 : Hiistu.