01.06.2014 21:46 #41 :: Melian
Kesälukuhaaste

The Big Bad Wolf kirjoitti: Pitää ilmeisesti ottaa itseä niskasta kiinni ja lainata tuo Hobitti... Vaikka pientä Tolkien-epäluuloisuutta tunnenkin. :roll:

Sori jos ei kuulu tähän keskusteluun, mutta pakko sanoa sen verran, että
suosittelen Hobitin lukemista, mahtava juoni! Ja mahtava tarina.
Olen ilkimys, enkä kerro juonta, sanon vain, että itse ainakin tykkäsin Hobitti-kirjan juonesta. :smile:

02.06.2014 07:29 #42 :: Emelie
Kesälukuhaaste
Kylläpä on todella paljon mielenkiintoisia kirjoja! Itse en ilmoittautunut haasteeseen, mutta saatanpa silti lukea useamman ilmoitetun kirjan. Varsinkin Hobitti pitäisi lukea, en ole vain vielä saanut siihen innostusta. Ehkä saan sen sitten tästä. :tongue:

• Rauros hahmo
  • Rauros

03.06.2014 17:35 #43 :: Rauros
Kesälukuhaaste
Kirjaa ei arvottu minulle, mutta se ei haittaa kun, olen jo muutenkin lukenut kirjan :D!

Mutta hauskoja lukuhetkiä niille jotka eivät ole vielä lukeneet kyseistä kirjaa :)

Terv: ShadowMoon

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

03.06.2014 17:55 #44 :: Hiistu
Kesälukuhaaste
^ Vaikkei olisikaan ilmoittautunut, voi kesälukuhaasteen keskusteluihin vapaasti osallistua, jos kesän aikana lukee tai on jo aiemmin lukenut tai olisi vaikka kiinnostunut lukemaan jonkin haasteeseen ilmoitetuista kirjoista! :smile:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

19.07.2014 20:15 #45 :: Hiistu
Kesälukuhaaste
Vielä heinäkuun loppu sekä elokuu aikaa lukea ja kommentoida kesälukuhaasteen kirjoja! Joten lukekaa ja (tai ainakin) kommentoikaa. :wink:

19.07.2014 20:45 #46 :: Dyn

19.07.2014 22:55 #47 :: pihlajapuu
Kesälukuhaaste

Dyn kirjoitti: Joo, en ole vielä päässyt kunnolla alkuun kumpaakaan kirjaani. No, ensi viikolla on lomaa, tiedän mitä teen...

Sama vika täällä. Tai no, miulle arvotun kirjan olen jo kaksi tai kolme kertaa unohtanut lainata, kun aina tulee käytyä kirjastossa vain palauttamassa kirjoja tai hakemassa varauksia (tämä olisi siis hyllyssä, niin ei tarvitse varata)...