Kesälukuhaaste

• Melian hahmo
  • Melian
01.06.2014 21:46 #41 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Kesälukuhaaste

The Big Bad Wolf kirjoitti: Pitää ilmeisesti ottaa itseä niskasta kiinni ja lainata tuo Hobitti... Vaikka pientä Tolkien-epäluuloisuutta tunnenkin. :roll:

Sori jos ei kuulu tähän keskusteluun, mutta pakko sanoa sen verran, että
suosittelen Hobitin lukemista, mahtava juoni! Ja mahtava tarina.
Olen ilkimys, enkä kerro juonta, sanon vain, että itse ainakin tykkäsin Hobitti-kirjan juonesta. :smile:

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

02.06.2014 07:29 #42 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Kesälukuhaaste
Kylläpä on todella paljon mielenkiintoisia kirjoja! Itse en ilmoittautunut haasteeseen, mutta saatanpa silti lukea useamman ilmoitetun kirjan. Varsinkin Hobitti pitäisi lukea, en ole vain vielä saanut siihen innostusta. Ehkä saan sen sitten tästä. :tongue:

• Rauros hahmo
  • Rauros
03.06.2014 17:35 #43 : Rauros
Vastaus käyttäjältä Rauros aiheessa Kesälukuhaaste
Kirjaa ei arvottu minulle, mutta se ei haittaa kun, olen jo muutenkin lukenut kirjan :D!

Mutta hauskoja lukuhetkiä niille jotka eivät ole vielä lukeneet kyseistä kirjaa :)

Terv: ShadowMoon

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
03.06.2014 17:55 #44 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Kesälukuhaaste
^ Vaikkei olisikaan ilmoittautunut, voi kesälukuhaasteen keskusteluihin vapaasti osallistua, jos kesän aikana lukee tai on jo aiemmin lukenut tai olisi vaikka kiinnostunut lukemaan jonkin haasteeseen ilmoitetuista kirjoista! :smile:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
19.07.2014 20:15 #45 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Kesälukuhaaste
Vielä heinäkuun loppu sekä elokuu aikaa lukea ja kommentoida kesälukuhaasteen kirjoja! Joten lukekaa ja (tai ainakin) kommentoikaa. :wink:

19.07.2014 20:45 #46 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Kesälukuhaaste

19.07.2014 22:55 #47 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Kesälukuhaaste

Dyn kirjoitti: Joo, en ole vielä päässyt kunnolla alkuun kumpaakaan kirjaani. No, ensi viikolla on lomaa, tiedän mitä teen...

Sama vika täällä. Tai no, miulle arvotun kirjan olen jo kaksi tai kolme kertaa unohtanut lainata, kun aina tulee käytyä kirjastossa vain palauttamassa kirjoja tai hakemassa varauksia (tämä olisi siis hyllyssä, niin ei tarvitse varata)...

Uusin jäsen: Eru