Kesälukuhaaste: Sheri S. Tepper: Portti naisten maahan

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
01.06.2014 14:40 #1 : Hiistu
Ketju kesälukuhaasteeseen ilmoitetulle kirjalle Sheri S. Tepper: Portti naisten maahan.

Tutustu ohjeisiin: Linkki.

01.06.2014 20:42 #2 : pihlajapuu
Ei arpoutunut miulle, mutta miulla jäi tämä joskus aikoinaan kesken (en edes muista miksi, varmaan opiskelukiireitä), niin tässähän olisikin hyvä motivaattori lukea nyt loppuun. :) Pitänee tosin aloittaa alusta, kun aikaa on jo sen verran ehtinyt kulua.

01.06.2014 20:47 #3 : Dyn
Tämä on yksi lempikirjojani! Tuskin luen uusiksi (varsinkin kun kirja on juuri pakattu kumppaneidensa kanssa varastolaatikoihin) mutta voin kommentoida jahka teiltä tulee juttua. :D

• Noora hahmo
  • Noora
01.06.2014 20:47 #4 : Noora
Sain arvonnassa tämän kirjan luettavaksi. En ole tästä koskaan kuullutkaan ja scifiä tulee muutenkin aika vähän luettua,mutta kuvaustekstin perusteella kuulostaa ihan kiinnostavalta kirjalta. Käyn sen varmaan huomenna lainaamassa,kun se on kerta kirjastossa paikallakin. Lukutahdista en osaa sanoa mitään,kun on muutama kirja luettavana ennen sitä.

A reader lives a thousand lives before he dies, The man who never reads lives only one(GRRM)

• Rinja
01.06.2014 21:14 #5 : Rinja
Minä ilmoitin tämän mukaan. Minäkään en pahemmin lue scifiä, mutta en oikeastaan tätä scifikirjana ajatellutkaan; sukupuoliteema on se mikä minua tässä kiinnostaa. Olen kuullut kirjasta paljon hyvää ja joskus oli kirjastostakin lainassa, mutta palautui lukemattomana, kun en opiskelujen lomassa jaksanut aloittaa. Keväällä sitten löysin tämän eräästä "vie pois" -hyllystä ilmaiseksi, joten ajattelin, että nyt voisi olla hyvä hetki tälle :)

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

Jossu89
Uusin jäsen: Per Horjanheimo