Jei! Sain kuin sainkin haasteen
päätökseen
. Muutamaa kohtaa piti pikkuisen twiikata mutta muuten ei ollut suurempia vaikeuksia löytää joka kategoriaan jotain. Eniten hankaluuksia tuotti varmaankin kohta
itkettävä kirja. En itke kovinkaan helposti, joten ei paljon auttanut esim. tutkia listauksia kirjoista, jotka ovat itkettäneet muita ihmisiä. Koitin muutamaa surulliseksi mainittua romskua mutta niillä ei ollut kyynelkanaviini mitään vaikutusta. Ne kolme kirjaa, jotka
melkein tiristivät kyyneleen minusta, olivat kaikki tietokirjoja ja niin oli lopulta sekin, joka tempussa onnistui.
Sormeni syyhyävät jo päästä aloittamaan uutta haastetta, enkä millään jaksaisi odottaa Helmetin julkistavan omaansa. Olen tutkinut tarkemmin Goodreadsin ensi vuoden haastetta ja taidan osallistua siihen itsekseni (olen jo keksinyt jonkin verran vaihtoehtoja) ellei Helmetin satu olemaan ihan älyttömän kiintoisa.
Muok. Joo-o, taidan pitäytyä GR:n haasteessa, koska olen jo ehtinyt leimautumaan siihen. Vaikka Hemetin haaste hyvältä vaikuttaakin, on siinä joitain samoja, jotka olivat tarpeeksi hankalia jo ensimmäisellä kerralla. Lisäksi
alle 18-vuotiaan suosittelema kirja on minulle ainakin tyystin mahdoton kohta.