Puuh, kesken olevia kirjoja on edelleen iso vino pino.
Vieläkin on kesken Donna Tarttin Tikli, Robin Hobbin Fool's Assassin (tämä on erityisen noloa, sillä minun piti lukea tämä jo joululomalla... Säästelen kirjaa, koska tiedän sen olevan hyvä, mutta samalla olen kyvytön jatkamaan siitä mihin jäin) ja Robert Galbraithin Käen kutsu. Peter Franzenin Tumman veden päällä kirjan kanssa luovutin. Alku oli lupaava, mutta se typistyi nopeasti laahaavaksi angstitarinaksi. Steph Swainstonin Kuolemattomien kaartikin jäänee lukematta, laina on uusittu jo 5 kertaa. Pitää palauttaa ja yrittää uudelleen myöhemmin.
Uusi keskeneräinen kirja on Kitty Kelleyn Oprahin elämänkerta. Pitkään kesken ollut, mutta jota en koskaan muistamut mainita, oli Neil Gaimanin Unohdetut jumalat. Sen sain luettua viikonloppuna loppuun. Kun pääsi alun juonen irtonaisuudesta eroon, kirjan luki nopeasti loppuun.
Skie kirjoitti: Yöpöydällä odottaa Neil Gaimanin ja Terry Prachettin Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter, Witch, jonka sain parin vuoden jahkailun jälkeen kysyttyä kaverilta lainaan. En ole mikään suuri Gaiman tai Prachett -fani, mutta jostain syystä Good Omensiin olen törmäillyt internetin ihmeellisessä maailmassa sen verran paljon, että se jäi jotenkin vaivaamaan.
Minulla on tämä kirja varauksessa kirjastosta. Olen myös törmännyt tähän kirjaan viittaaviin juttuihin, joten on ihan pakko lukea viimeistään nyt (kun varaukseni lopulta päätyy kirjastoon).