Viimeisin kirjahankinta

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Viimeisin kirjahankinta
17.11.2018 16:53 #721

Ostin äänikirjan Karju dinosaurusten kanssa! :cool: En sentään itselleni vaan kaverin sukulaislapselle, tuommoinen oli toiveena. Ei käy aikuisia kateeksi, jos dinot karjuvat koko joulun...

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Viimeisin kirjahankinta
20.11.2018 19:39 #722

Lisää joululahjoja... Tarjouskirjakaupasta Erin Hunterin Soturikissat-sarjan kolmatta sarjaa Kolmikon mahti kaksi ensimmäistä osaa, Näkö ja Pimeyden joki. En ole itse lukenut yhtään sarjan kirjaa, enkä tiedä, voiko kirjoja alkaa lukea tuosta kohtaa, vai pitäisikö olla lukenut ensin niiden kahden muun sarjan tapahtumat. Mutta oletan, että tarinat ovat kohtuu helppotajuisia.

Jos lahjan saaja tykästyy kirjoihin, on ainakin helppo löytää lisää luettavaa. Ja ehkä siellä alakoulussa joku luokkakaverikin on lukenut tai tulee lukemaan samoja kirjoja, niin voivat sitten jutella niistä.

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Viimeisin kirjahankinta
20.11.2018 20:06 #723

Yritän olla kovasti huomauttamatta, että dinosaurukset eivät oikeasti karjuneet... hups, epäonnistuin... Ehkäpä "Piippaa, sähise ja jyrise dinosaurusten kanssa" ei olisi yhtä myyvä, tai hauska joulupäivän aamuna kello seitsemältä. :cool:

Tuli hankittua Pasi Klemettisen Karjalan räyhähenget. Viime aikoina olen ostanut kumman vähän fiktiivisiä kirjoja, ja taas mukaan tarttui tietoteos, vaikka fantasiaa liippaakin...

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

FreakyMike
FreakyMike vastasi aiheeseen: Viimeisin kirjahankinta
29.11.2018 19:31 #724

Aika harvoin tulee ostettua kirjoja ihan uutena, mutta Adlibriksen mustassa perjantaissa oli aika hyvä alennus Noitureista, joten tilasin viisi viimeistä osaa mitkä vielä puuttuivat omasta hyllystä. Listat muut teokset ovat tarttuneet mukaan eri kirpputoreilta ja divareista muutaman viime kuukauden aikana. Tai no Sisätön novellikokoelman sain eräältä tuttavalta.

John Cleland: Fanny Hill
Lee-Mars-Neil-Sixx-Strauss: Mötley Crüe: The Dirt – Törkytehdas
Andrzej Sapkowski: Halveksunnan aika, Tulikaste, Pääskytorni, Järven neito, Myrskykausi
Vesa Sisättö: Reilua orjakauppaa ja muita tulevaisuuden uutisia
Kaari Utrio: Karjalan kruunu