Kustantaja jota tahtoisit kiittää?

• Kultasuu hahmo Kirjoittaja
  • Kultasuu
    Ritari
    Tasolla 30
    58.25

26.12.2017 19:18 #1 :: Kultasuu
Olen jostain sattuman oikusta tai sitten kohtalon sanelemana lukenut paljon viime aikoina kustantaja Savukeitaan kirjoja, niin romaaneja, essee-kokoelmia kuin tietokirjallisuutta ja mieleeni tuli, että jos todella tahtoisin kiittää jotain kustantajaa niin silloin kiittäisin Savukeidasta erittäin hienosta toiminnasta kaikin puolin. Heidän valikoimastaan löytyy paljon sellaisia harvinaisia kirjoja laidasta laitaan mitkä muut - ehkä isommat - kustantajat ovat jostain syystä ohittaneet ja unohtaneet. Muutamia esimerkkejä mainitakseni hienoja löytöjä Savukeitaan valikoimasta:

www.savukeidas.com/tuote/h-p-lovecraft-y...hu-kirjallisuudessa/

www.savukeidas.com/tuote/h-g-wells-nykyaikainen-utopia/

www.savukeidas.com/tuote/robert-louis-st...irjoittamisen-taito/

www.savukeidas.com/tuote/emma-goldman-an...mi-ja-muita-esseita/

Ja tuossa on vain muutama esimerkki heidän valikoimassaan olevista mielenkiintoisista kirjoista, suosittelen ehdottomasti tutustumaan tähän pieneen, mutta sitäkin merkittävämpään kustantajaan:

www.savukeidas.com/

Lisähuomiona mainittkoon, että ainakin minun mielestä Savukeitaan kirjat ovat myös ulkoasultaan kaikin puolin esteettisiä ja muutenkin sellaisia mitkä edes auttavat lukijaa tarttumaan ja lukemaan ko. kirjoja. Itse ainakin aion ahmia tulevaisuudessa hyvin paljon kirjoja heiltä.

Muille risinglaisille: mikä on sinun mielestä sellainen kustantaja josta voisit sanoa yhtä paljon hyvää kuin minä Savukeitaasta? Olisi mukavaa kuulla muiden näkemyksiä tästä asiasta, kiitos.

27.12.2017 21:29 #2 :: Morgan Blood
Minun suuri kiitokseni menisi ehdottomasti Salakirjoille tänä vuonna. On ehdottomasti hienoa, että joku on saanut painettua Mythologia Fennican ja niin kutsutun Vanha Kalevalan uudelleen. Tavalliselle kuluttajalle ja harrastajalle painokset ovat olleet ulottamattomissa jo jonkin aikaa. Painokset ovat myös niin komeita, että ne saa kyllä myytyä, jos niistä joskus haluaa eroon.

Erityismaininta myös WSOY:lle. Tällä kertaa Hobitti eli sinne ja takaisin uudelleenjulkaisusta Tove Janssonin kuvituksilla. Vanhan nk Lohikäärmevuoren hinnat ovat karanneet käsistä niin perusteellisesti. Niin suomen kuin ruotsinkin kieliset painokset.
Tykännyt: Kultasuu

Valvojat: RinjaEmelie