Mintie Das: Storm Sisters -kirjasarja

• Luinwen hahmo Kirjoittaja
  • Luinwen
27.04.2020 15:01 #1 : Luinwen
Onko ihmiset lukeneet kyseistä kirjasarjaa? Mielipiteitä?

Kirjasarjaan kuuluvat Kuohuva maailma sekä Hyiset mainingit . Ilmeisesti kirjasarjan oli tarkoitus olla viisiosainen , mutta ainoastaan kaksi ensimmäistä osaa suomennettiin. Yritin etsiä netistä julkaistiinko loppuja osia englanniksi, mutta en löytänyt mitään tietoa. Onko jollain tästä infoa?

Kuohuva maailma tosiaan kertoo viidestä tyttömerirosvosta, eli Piretestä, jotka seilaavat maailman meriä hieman lainatulla aluksella. Kun laina-aika lähenee loppuaan, tytöt koettavat saada laivan omakseen, mutta suunnitelma menee plörinäksi ja tyttöjen täytyy seilata vauhdilla pakoon Shanghaista joukko roistoja kannoillaan. Ongelmia aiheuttaa myös Idänkauppayhtiö Safiiri, jonka varpaille tytöt ovat aikaisemmissa seikkailuissaan onnistuneet astumaan. Seuraa seikkailuja ja myös hitusen romantiikkaa, kun tytöt pakomatkallaan törmäävät Hylkiöihin; kolmeen poikaan, jotka ovat tytöille tuttuja menneisyydestä.

13.05.2020 21:06 #2 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mintie Das: Storm Sisters -kirjasarja
Minä olen lukenut nuo molemmat, pidin kakkoskirjasta ehkä vähän enemmän, ehkä teksti oli siinä vähän parempaa.
Tarina itsessään on ollut, jos ei nyt mikään huippu, mutta kuitenkin ihan tarpeeksi kiinnostava. Jatkoa lukisin kyllä mielelläni, mutta jotenkin alkaa tuntua siltä, ettei sitä ole tulossa, onhan tässä vierähtänyt jo aikaa edellisestä eikä netistä todellakaan mitään valottavaa asiaan löydy...

haplotus, punnort
Uusin jäsen: Ari Maunu