× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

Muukalainen

• Muukalainen hahmo Kirjoittaja
  • Muukalainen
    Velhokokelas
16.11.2013 00:38 - 20.04.2015 17:01 #1 : Muukalainen
Muukalainen kirjoittanut Muukalainen
Hei, olen Muukalainen, Muksuksikin aikoinaan haukuttu. IRL Miika, internetissä nimiä useampikin, mutta mainituilla mennään.

Löysin Risingille hyvin melkovarmasti vuonna 2006, alkupään vuosiluvut ovat hieman hämärtyneet muistista. Taisin googlettaa Ajan pyörää tai jotain vastaavaa.
Suurimman viestimääräni höpötin vaaleansiniselle 2007-> inkarnaatiolle ja myönnettäköön, olen ollut häpeällisen epäaktiivinen viimeaikoina. Kulunut vuosi on ollut melko kiireinen ja henkisesti kuluttavakin, mutta nyt tekee mieli taas aktivoitua.
Ensimmäinen miittini oli talvimiitti 2007, joka alkoi Iivarin hatunnostolla. Minun hattuni. Sittemmin on tullut miitattua ties missä, aina Rovaniemeltä Nuuksiovaasaan.

Opiskelen tällä hetkellä fysiikkaa, mutten ole sulkenut muitakaan vaihtoehtoja pois, ainakin pyörittelen niitä silloin tällöin hypoteettisella tasolla mielessä. Jotenkin opintojen edetessä eri vaihtoehtojen karsiutuminen vain ahdistaa. Pidän lähtökohtaisesti useampaa asiaa mielenkiintoisena kuin päinvastoin. Olin joskus sellainen hassunhauska energinen mikälie, mutta nykyään hieman kyynistynyt ja surumielinen romantikko joka ei oikein tiedä, mitä oikeastaan elämältään haluaa. Kielinatsi ja kehveli.

Pidän syksystä ja talvesta, sekä sumuisista aamuista. Pidän nukkumisesta, mutten nukkumaanmenosta. Pidän tieteistä, kielistä ja kahvista. Pidän myös luonnosta, internetistä, monenkirjavasta musiikista ja hiljaisuudesta. Piirrän melko aktiivisesti ja pidän siitä, mutten juuri ikinä saa mitään valmiiksi asti. Poolirelaan säännöllisen epäsäännöllisesti, sekä osallistun silloin tällöin, kovasti seurasta riippuen, spontaanisuustempauksiin. Luulin lisäksi joskus osaavani runoilla.

En pidä asioiden kieltämisestä kieltämisen vuoksi. En pidä riitelystä, politiikasta tai aikaisista aamuista, enkä liioin ryppyotsaisesta mielensäpahoittamisesta. Huumorintajuni on kovin arvaamaton, mutten oikeasti halua loukata ketään. Jos saisin valita, olisimme kaikki muumeja.

Huomasin myös, että olen yksin. Messengerin kuoltua kontaktit moniin ihmisiin ovat vain jääneet, ja armeijan takia ja lukion jälkeen tapahtuneen hajaannuksen takia myös lukiokavereihin on tullut pidettyä yhteyttä erittäin vähän. Osaltaan syynä oma epäaktiivisuuteni sekä ajoittain eristäytyvä luonne, mutta en minä oikeasti ihan yksinkään viihdy. Pitää ruveta miittaamaan aktiivisemmin tai jotain.

Muukalainen on palannut.

Saako täällä särkeä, jos on muukalainen?
Viimeksi muokattu: 20.04.2015 17:01 Hiistu.

• Huoleton hahmo
  • Huoleton
20.11.2013 07:57 #2 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa Muukalainen

Muukalainen kirjoitti: Muukalainen on palannut.

Tyylikäs lopetus!

26.11.2013 01:25 #3 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Muukalainen

Muukalainen kirjoitti: Huumorintajuni on kovin arvaamaton, mutten oikeasti halua loukata ketään. Jos saisin valita, olisimme kaikki muumeja.

Tuo, hyvä herra. :heart:

Makes me feel all warm and fuzzy inside.

Onraj
Uusin jäsen: Mikko Toivanen