Strato loi aiheen: Strato
18.12.2013 00:10 #1

Päätinpä minäkin loman alun aiheuttamassa mielenhäiriössä esitellä itseni. Joku tarkkasilmäinen on saattanutkin jo huomata uuden soluttautujan joka huutelee sekavia takarivistä.

Olen siis parikymppinen yliopisto-opiskelija luonnontieteellisessä tiedekunnassa. Musiikkimaku on metallipainotteista, kaikki Metallicasta Amon Amarthiin menee. Suosikkibändi on Stratovarius, josta nerokkaasti olen muotoillut nimimerkkini.

Luen luonnollisesti Sci-fiä ja fantasiaa (ylläri :roll: ) sekä jännäreitä, Lee Childin Jack Reacher kirjat ovata suosikkejani kyseisestä genrestä.

Mitähän muuta, musiikin kuuntelun ja lukemisen lisäksi fanitan kamppailulajeja, harrastan karatea ja pelaan pelejä sekä tietokoneella että konsoleilla.

Siinä kai ne tärkeimmät.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Laine, Ageha

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Strato
03.01.2014 06:25 #2

Olet ollut sen verran aktiivinen jo, että tällaisen kotisivustokyttääjän kuten minä lienen :wink: on ollut mahdotonta olla huomaamatta ^^ Ja sekavia viestisi eivät vielä ole olleet, joskin mukavalla tavalla sellaisiakin saa täällä kirjoitella.

Pakko kysyä, että oletko törmännyt yliopistolla muihin risinglaisiin? Edelleen pitäisi siellä olla kymmenkunta ellei jopa toistakymmentä moista.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Strato vastasi aiheeseen: Strato
03.01.2014 09:58 #3

Vielä en ole toisiin risinglaisiin törmännyt, toki olen ollut täällä vielä sen verran vähän aikaakin ettei ole ehtinyt saada selville ketkä täällä ovat Oululaisia :lol:

Strato vastasi aiheeseen: Strato
07.07.2017 13:28 #4

I am back! Ainakin jossain määrin. Tässä on mennyt sen verran aikaa viimeisestä postauksestani (ja myös edellisestä kirjautumiskerrastani), että ajattelin kirjoitella tähän ketjuun vähän kuulumisia. Elämäntilanne on muuttunut Marraskuun jälkeen aika radikaalisti. En muista mainitsinko tuolloin tulevista suunnitelmistani.

Ensin tärkein asia, en asu enää Suomessa. Olen asunut Riikassa kohta 8kk (muutin marraskuun puolessavälissä) ja näillä näkymin pysyn täällä. Löysin täältä vakituisen työpaikan ja viimeistelen kandin tutkintoani. Se on vähän vaiheessa, sillä työt vievät suurimman osan ajasta. Enää en myöskään ole ehtinyt juurikaan lukea mitään, enkä vierailla täällä.

Maaliskuussa tuli myös hankittua kihlatun kanssa koiranpentu, joka tällä viikolla täytti 6kk. Oikein suloinen tapaus, tosin joskus vähän turhankin fiksu. Paljon vapaa-ajasta on myös mennyt hänen kouluttamiseensa.

Nyt ei tule mieleen muuta, mutta jos jollakulla on kysymyksiä niin antaa palaa! Toivottavasti olen täällä nyt jäädäkseni :grin: