celeblith loi aiheen: celeblith
06.02.2014 22:20 #1

Hei olen celeblith!

Tänä vuonna taitaa tulla 24vuotta25vuotta(tässä se nähtiin miten hyvin perillä olen :blush: ) täyteen tätä elämää jo. En oikein ole seurannut ja syntymäpäivät menevät ohi ja pitää laskimen kanssa tarkistaa paljonkos niitä vuosia nyt olikaan :lol: Ammatiltani olen Floristi.

Risingille eksyin joskus 2007. En oikein muista alusta mitään :blush: Asioilla on tapana hukkua jonnekin ja tupsahtaa taas yllättäen mieleen. Olin paljon aktiivisempi täällä aiemmin. Olin jopa muutamassa suokki miitissäkin kääntymässä. Lähinnä hieman eksyneenä ja hiljaisena sivustaseuraajana.

Olen hyvin rauhallinen ja hiljainen. Olen aina ollut. Mutta innostun asioista hyvin helposti. Ja kyllä minusta höpöttäjänkin saa ihan riesaksi astikin, jos niikseen käy.

Lukemisessa olen hyvin kaikkiruokainen, mutta perusfantasia ja taikuus ovat lähinnä sydäntä. mm Tolkienin maailma ja Potterit.

Kirjoittaminen on jäänyt todella vähälle jo usean vuoden ajan. Aion myös täällä seurata aktiivisemmin leirinuotiota.

Muutaman vuoden, ainakin! olin aivan hiljaiselossa ja en ollenkaan käynyt risingilla, mutta nyt olen löytänyt tänne jälleen ja pikkuhiljaa olen taas aktiivisempi :smile: Ja muutenkin herättelen sosiaalista elämääni ja ehkä uskaltaudun vielä johonkin miittiinkin.

Viimeksi muokattu: 07.02.2014 10:40 : celeblith.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: celeblith
08.02.2014 18:16 #2

celeblith kirjoitti: Tänä vuonna taitaa tulla 24vuotta25vuotta(tässä se nähtiin miten hyvin perillä olen :blush: ) täyteen tätä elämää jo. En oikein ole seurannut ja syntymäpäivät menevät ohi ja pitää laskimen kanssa tarkistaa paljonkos niitä vuosia nyt olikaan :lol:

Sama vika, joudun miettimään ikäni syntymävuodesta. Ennemmin tai myöhemmin häipyy varmaan syntymävuosikin muistista.. Täytyy kaivaa henkkarit esiin ja kysyä, mitä vuotta eletään. :lol:

celeblith kirjoitti: Piirtää tykkään kovasti, olen vain niin itsekriittinen, etten oikein saa töitäni esille. Ehkä sekin päivä tässä vielä koittaa.

Muistan, että piirsit aikoinaan Maailmanahjoon eläimiä. Kyllä niitä ainakin kelpasi esitellä. :wink:

celeblith vastasi aiheeseen: celeblith
09.02.2014 20:29 #3

Totta! Maailmanahjon eläimet eivät taida enää olla nähtävillä :lol: kun olivat muistaakseni minulla photobucketissa ja sitä minulla ei enää ole. Ja sanoisin,että jos olen ne suherruksen kyennyt tänne esille laittamaan niin enköhän rohkene tässä vielä jotain laittaa mihin olen käyttänyt huomattavasti enemmän aikaa ja ´taitoa´ :lol:

Iivari
Uusin jäsen: ArunaK