Riiviö
Lune loi aiheen: Lune
13.02.2014 11:46 #1

Lune, päivää.

Rekisteröidyin Risingille joskus pelottavan monta vuotta sitten (2005 tai 2006) ja ensimmäisten aktiivisten vuosieni jälkeen olen yrittänyt aktivoitua Risingilla aina vain uudestaan. Useimmiten hieman heikoin tuloksin. Katsotaan, miten nyt käy. Epäilen näiden heikkojen tulosten syyksi Elämää... joka on vuoden vaihteen jälkeen muuttunut kummallisen riittoisaksi ajaksi. Ainakin toistaiseksi.

Olin ennen fantasian suurkuluttaja, mutta sitten yleinen kirjallisuustiede teki minusta ihan vaan kirjallisuuden suurkuluttajan. Pidän kaikesta oudosta, kummallisesta ja randomista, hyvistä tarinoista ja niiden kertomisesta, ja talvesta. Graduni myötä hurahdin aivan täydellisesti myytteihin ja kansantarinoihin, sielu myyty ja se siitä. Paluuta ei ole, mutta eipä sitä kaivatakaan. Lempikirjailijaa tai kirjaa minulta on turha kysyä, kun en itsekään sitä tiedä. Maailmassa on ihan liian paljon hyviä ja hienoja kirjoja, että niistä muka parhaan osaisi valita... Sen sijaan voin sanoa, että Gilgamesh -eepoksen lukeminen ääneen on upein lukukokemukseni ikinä, uh!

Gradun kirjoittamisen ajaksi langetin ylleni kirouksen, joka esti minua kirjoittamasta mitään reiluun puoleen vuoteen. Se oli kamalaa ja synkkää aikaa, mutta nyt maisterin paperien myötä kirous on onneksi rauennut ja jatkan taas omien turinoideni raapustamista. Kaiken maailman horinoiden sepustamisen lisäksi kulutan (toistaiseksi) työttömän humanistin päiväni suurelta osin (pc-)pelien ja kirjojen äärellä sekä kaikenlaisessa taiteellisessa hommassa. "Kaikenlainen taiteellinen homma" tarkoittaa useimmiten käsikirjoittajan, mallin, assarin tai kääntäjän hommia rakkaan puolisoni projekteissa tai poikkitaiteellisen triomme, Nude Rodeon tallissa.

"There are two sides to every story and twelve versions of a song."

Dyn vastasi aiheeseen: Lune
13.02.2014 11:57 #2

Moi Lune, ihanaa että olet taas täällä pitkästä aikaa! :heart:

Riiviö
Lune vastasi aiheeseen: Lune
15.02.2014 16:15 #3

Niin on ihanaa olla taas täällä! Rising ja sen tyypit on parhaita :cheesy:

"There are two sides to every story and twelve versions of a song."

Uusin jäsen: ArunaK