× Esittele itsesi vapaamuotoisesti. Voit kertoa vaikkapa, millainen ihminen olet, mitä harrastat ja miten olet tänne päätynyt. Kirjoita viestin otsikkoon vain nimimerkkisi.

• adira hahmo Kirjoittaja
  • adira
    Aseenkantaja
23.03.2014 08:09 #1 : adira
Adira kirjoittanut adira
Nimimerkin otin ekan julkisuuttaa saaneen kirjallisen tekeleeni päähenkilöstä. Siis Terveisiä Tuulen tieltä.
Luen paljon, kaikenlaista, scifiä, fantasiaa ja viime aikoina myös rakkaushömppää ihan harlekiineja myöten. Luonnontieteet, muinaishistoria, dekkarit, kaikki kelpaa ja muun lukemisen puutteessa myös tekniikan maailma josta en mitään ymmärrä ja ensirakkaus eli akuankat, vuoskerroista viis, vanhat ja uudet sekaisin.
Käytän ahkerasti kyläkirjastoa jonka yhtenä perustajan olen itsekin ja veljeni toimittanut sinne kaupungin kirjaston poistoista tuhatkunta opusta.
Muita harrastuksia on koiran ja kissan passaaminen sekä kirjoittaminen.
Innolla, joka korvaa osin taidon, kirjoittelen fantasiaa ja muuta toisen todellisuuden tarinaa.
Sitten eksyin tähän arkimaailmaan, ja kas kummaa, eräs kustantaja innostui tekstiä niin, että teki siitä IHAN OIKEAN KIRJAN. Julki se tulee 3.4 2014, Elämäni suurin saavutus. Luultavasti myös viimeiseksi jäävä. Onhan ekan ja tämän toisen väliä 20 vuotta ja samalla aikataululla seuraava tulisi kun ikäni merkittäisiin +80

24.03.2014 19:33 #2 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Adira
Tervetuloa foorumille. Ja onnea uuden kirjajulkaisun johdosta! :smile:

Ymmärsinkö oikein, että kyseessä on tällä kertaa jokin ns. realistisemman fiktion teos? Ajattelin, että jos uusi kirja on jotain näistä meidän genreistä (fantasia / scifi / kauhu / maaginen realismi jne.), niin lisätään myös se Risingin tietokantaan.

• adira hahmo Kirjoittaja
  • adira
    Aseenkantaja
25.03.2014 07:04 #3 : adira
Vastaus käyttäjältä adira aiheessa Adira
harmi kyllä, ei. vaan ihan veijariromaani.(löytyy Reuna- kustantamon listoilta) scifi- sarjaan kuuluvat tarinani eivät kelvanneet kustantajalle, mutta odottakaahan vaan, teen niistä omakustanteen, jahka rikastun

Fievre, Pisania
Uusin jäsen: Ella Joku