adira
Aseenkantaja
adira loi aiheen: Adira
23.03.2014 08:09 #1

Nimimerkin otin ekan julkisuuttaa saaneen kirjallisen tekeleeni päähenkilöstä. Siis Terveisiä Tuulen tieltä.
Luen paljon, kaikenlaista, scifiä, fantasiaa ja viime aikoina myös rakkaushömppää ihan harlekiineja myöten. Luonnontieteet, muinaishistoria, dekkarit, kaikki kelpaa ja muun lukemisen puutteessa myös tekniikan maailma josta en mitään ymmärrä ja ensirakkaus eli akuankat, vuoskerroista viis, vanhat ja uudet sekaisin.
Käytän ahkerasti kyläkirjastoa jonka yhtenä perustajan olen itsekin ja veljeni toimittanut sinne kaupungin kirjaston poistoista tuhatkunta opusta.
Muita harrastuksia on koiran ja kissan passaaminen sekä kirjoittaminen.
Innolla, joka korvaa osin taidon, kirjoittelen fantasiaa ja muuta toisen todellisuuden tarinaa.
Sitten eksyin tähän arkimaailmaan, ja kas kummaa, eräs kustantaja innostui tekstiä niin, että teki siitä IHAN OIKEAN KIRJAN. Julki se tulee 3.4 2014, Elämäni suurin saavutus. Luultavasti myös viimeiseksi jäävä. Onhan ekan ja tämän toisen väliä 20 vuotta ja samalla aikataululla seuraava tulisi kun ikäni merkittäisiin +80

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Adira
24.03.2014 19:33 #2

Tervetuloa foorumille. Ja onnea uuden kirjajulkaisun johdosta! :smile:

Ymmärsinkö oikein, että kyseessä on tällä kertaa jokin ns. realistisemman fiktion teos? Ajattelin, että jos uusi kirja on jotain näistä meidän genreistä (fantasia / scifi / kauhu / maaginen realismi jne.), niin lisätään myös se Risingin tietokantaan.

adira
Aseenkantaja
adira vastasi aiheeseen: Adira
25.03.2014 07:04 #3

harmi kyllä, ei. vaan ihan veijariromaani.(löytyy Reuna- kustantamon listoilta) scifi- sarjaan kuuluvat tarinani eivät kelvanneet kustantajalle, mutta odottakaahan vaan, teen niistä omakustanteen, jahka rikastun

Truuners95
Uusin jäsen: Anton Niinikoski